Μικρές αλλαγές στους κανονισμούς του MOTUL WSBK

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/4/2016

Στις 22 Απριλίου, αναμένοντας τον αγώνα των MotoGP, συναντήθηκαν στην Jerez ο διευθυντής της οργάνωσης WorldSBK, Javier Alonso, με εκπροσώπους της FIM και της Dorna για ορισμένες μικρές αλλαγές στους κανονισμούς που έχουν σκοπό να καθορίσουν καλύτερα το τοπίο των δοκιμών και να θέσουν συγκεκριμένα παραδείγματα σε δευτερεύοντες τομείς, ώστε να είναι ευκολότερη η διαδικασία της ποινής. Σήμερα ανακοίνωσαν τις αλλαγές αυτές, που μπαίνουν άμεσα σε εφαρμογή, από τον αγώνα αυτού του Σαββατοκύριακου.

 

Το σημαντικότερο είναι το θέμα των δοκιμών, καθώς σκοπός της οργάνωσης είναι να συνεχίσει να διευκολύνει τους αναβάτες που θέλουν να μεταπηδήσουν στα MotoGP ή στο πρωτάθλημα Endurance διατηρώντας έτσι τον χαρακτήρα των πρωταθλημάτων (FIM Superbike / Supersport World Championships / Superstock 1000cc Cup) που θέλει να βλέπει αγωνιζόμενους να έρχονται από άλλα πρωταθλήματα ή να κάνουν το επόμενο βήμα συμμετέχοντας για πρώτη φορά και αλλού. Ο νέος κανονισμός έρχεται ως μήνυμα για να δείξει ότι η οργάνωση θα συνεχίσει να επιτρέπει τις συμμετοχές των αναβατών σε άλλα πρωταθλήματα, αλλά με σκοπό αυτό να μην αποτελούν συγκεκαλυμένη δοκιμή των μοτοσυκλετών τους. Με λίγα λόγια δεν αφήνει παραθυράκια νόμου από εδώ και πέρα, αφού θα κρίνει ξεχωριστά κάθε περίπτωση.

Για τις άκυρες εκκινήσεις, έχουν αφαιρέσει η υποχρέωσή τους να ενημερώνουν την ομάδα τους πρώτους 4 γύρους, μετατρέποντας τον κανονισμό με το λιγότερο συγκεκριμένο: «το δυνατόν ταχύτερα», ώστε να μπορούν να επιβληθούν ποινές που διαφορετικά θα παραγράφονταν. Ταυτόχρονα έκαναν ξεκάθαρο ότι πλέον θα μπορεί να δοθεί και χρονική ποινή για άκυρη εκκίνηση, εκτός από το πέρασμα μέσα από τα pit, με τον αγωνοδίκη να μετρά το πέρασμα και αυτομάτως πριν τον αγώνα να γνωστοποιεί και το μέγεθος της ποινής, ώστε προκαταβολικά οι ομάδες να το γνωρίζουν πριν σφάλουν.

Εξαιτίας ορισμένων συχνών καθυστερήσεων στην εκκίνηση, που περισσότερο επηρεάζουν την τηλεοπτική κάλυψη και όχι τόσο την ομαλή διεξαγωγή, ο νέος κανονισμός ορίζει τα στάδια για τα τρία λεπτά πριν την έναρξη, καθώς και το τελευταίο λεπτό, για να γίνονται οι εκκινήσεις ακριβώς στην ώρα τους, προβλέποντας αυστηρότερες ποινές σε περίπτωση μη συμόρφωσης. 

Με ομόφωνη συμφωνία, ανάμεσα σε όλα τα μέλη της επιτροπής Superbike, τα δεδομένα διαχείρισης των κινητήρων από το τελευταίο αγώνα θα γνωστοποιηθούν για όλες τις ομάδες, σε όλες τις κατηγορίες και αγωνιστικά σκέλη.

Ο επόμενος αγώνας του MOTUL WSBK θα γίνει τώρα στην ιστορική πίστα της Imola, στην γειτονική Ιταλία, στις 29 Απριλίου με 1η Μαΐου 

Ετικέτες

Motul WSBK: Επιστροφή Lorenzo Savadori

Για δύο χρόνια με την Team Pedercini Racing by Global Solutions
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

25/9/2019

Με τη φετινή σεζόν να πλησιάζει στο τέλος της, οι ομάδες έχουν ξεκινήσει να ψάχνουν αναβάτες με τους οποίους θα συνεργαστούν του χρόνου στο Motul WSBK. O χορός των μεταγραφών ξεκίνησε με τη συνεργασία του Laverty και της BMW για το 2020, ενώ η βαυαρική ομάδα ανανέωσε πρόσφατα το συμβόλαιό της με τον Tom Sykes, που είναι αρκετά ανταγωνιστικός φέτος δεδομένου ότι χρησιμοποιεί την S1000RR για πρώτη φορά. Ωστόσο, η πιο ηχηρή μεταγραφή ήταν αυτή του Bautista που θα πάει στη Honda κ, σηματοδοτώντας παράλληλα τον ερχομό του Scott Redding στο Motul WSBK με τα χρώματα της Aruba.it.

Τώρα, ο Lorenzo Savadori επιστρέφει στοΠαγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes και θα αγωνίζεται για δύο χρόνια με την ανεξάρτητη ομάδα της Pedercini Racing by Global Solutions. Συγκεκριμένα, η άφιξή του σηματοδοτεί παράλληλα και την επέκταση της ομάδας, αφού μέχρι τώρα είχε μόνο έναν αναβάτη. Έτσι, για πρώτη φορά στην ιστορία του Motul WSBK, η Pedercini θα έχει δύο μοτοσυκλέτες της στη σχάρα εκκίνησης, με τον Savadori να είναι teammate του Torres.

Ο Savadori παρότι είναι μόλις 26 ετών, διαθέτει πολύ πλούσιο βιογραφικό, καθώς ξεκίνησε την καριέρα του το 2007 όταν έκανε το ντεμπούτο του στο Red Bull Rookies Cup και πήρε μάλιστα την πρώτη του νίκη στον εναρκτήριο αγώνα του κυπέλλου στη Jerez. Την επόμενη χρονιά μάλιστα, έλαβε μέρος στο ιταλικό πρωτάθλημα των 125cc και κατέκτησε τον τίτλο, ενώ το 2011 έκανε το ντεμπούτο του στο FIM STK1000 CUP. Παρέμεινε σε αυτό μέχρι το 2015, όπου στέφθηκε πρωταθλητής, με τέσσερις νίκες και επτά τερματισμούς στο βάθρο. Το 2016, έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK, ενώ τώρα αγωνίζεται στην MotoE, έχοντας μαζέψει 15 βαθμούς. Αισθάνεται πολύ χαρούμενος που θα επιστρέψει του χρόνου στα Superbike και ιδίως από τη στιγμή που θα φοράει τα χρώματα της Team Pedercini Racing by Global Solutions και θα χρησιμοποιεί την ZX-10RR της Kawasaki. “Θα είναι σίγουρα μια φοβερή εμπειρία και είναι αυτονόητο πως θα δώσω το 100% του δυναμικού μου. Θέλω να ευχαριστήσω τον Lucio, την ομάδα που μου χάρισε την ευκαιρία να είμαι μέλος της καθώς και γεγονός ότι με υποδέχτηκαν θερμά. Ανυπομονώ να μπω στην πίστα και να προσαρμόσω τη μοτοσυκλέτα στα μέτρα μου, καθώς και το να βρω τις ρυθμίσεις της ώστε να είμαι έτοιμος για το 2020.” Είπε ο Savadori.

Η ανεξάρτητη ομάδα διοικείται τόσο από τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή Lucio Pedercini όσο και την Global Service Solution και ο Pedercini δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την εταιρεία για την υποστήριξη που του παρείχε, ώστε να δει την ομάδα του να μεγαλώνει και να κάνει πιο αισθητή την παρουσία της στο grid. Όσο για τον Lorenzo, είπε: “Πάντοτε τον παρακολουθούσα, από την εποχή που είμασταν μαζί στα Superstock και ποτέ δεν αμφέβαλα για την αξία του. Την ώρα που κάναμε τον σχεδιασμό της Team Pedercini Racing by Global Service Solution, η απόφαση να επιλέξουμε τον Savadori για το Motul WSBK ήταν προφανής και για αυτό είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που τον καλωσορίζω σε μια απ’ τις πιο ιστορικές στιγμές της ομάδας μας.”

Ετικέτες