Motul WSBK 2019: Νικητής ο Rea πρωταθλήτρια η Kawasaki

Εκπληκτικός ο Davies!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/10/2019

Στη Magny Cours, o Rea έγινε πεντάσταρος και ήταν αναμενόμενο πως θα γίνει το ίδιο και για την Kawasaki. Η ώρα της ήρθε στο Losail και η νίκη του Rea στο πρώτο σκέλος, την ανέδειξε πρωταθλήτρια για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. Έναν τίτλο που προσέφερε με απόλυτη μαεστρία ο Rea στη Kawasaki, μιας και απ' τη στιγμή που έσβησαν τα φώτα μέχρι την πτώση της καρό ηγούνταν του αγώνα.

Ωστόσο, πριν καλά - καλά ανάψουν τα αίματα, στο γύρο προθέρμανσης είχαμε την πτώση του Jordi Torres (Team Pedercini Racing) στην Κ1, εκεί που στα φρένα της θα έπεφτε στο δεύτερο γύρο πολύ θεαματικά ο Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) σε μια επιτυχή προσπάθειά του να μην συγκρουστεί με τον Leon Haslam (Kawasaki Racing Team WorldSBK).


Ο Chaz Davies (ARUBA.IT Racing - Ducati) ενώ είχε ξεκινήσει απ' τη 12η θέση του grid, είχε βρεί τα "πατήματά" του και ήταν έκτος στοχεύοντας τόσο για έναν όσο το δυνατόν καλύτερο τερματισμό αλλά και για να επιβεβαιώσει την δύναμη της Ducati στο Qatar, που έχει δείξει ότι είναι μια πίστα που της ταιριάζει πολύ. Στο παιχνίδι είχε μπει δυναμικά και ο Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing) που από 10ος είχε κερδίσει τρεις θέσεις μέχρι την ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου.
Ο αγώνας συνεχίστηκε με τον Rea να είναι στην κορυφή, έχοντας πίσω του τους Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team) και Sandro Cortese (GRT Yamaha WorldSBK). Ωστόσο, ο αναβάτης της GRT δεν θα είχε τη δυνατότητα να παραμείνει μέσα στις τρεις πρώτες θέσεις, καθώς έπεσε στην Κ7 αφότου τον προσπέρασε ο Davies. Έτσι, ο van der Mark ανέβηκε στην έκτη θέση και αργότερα προσπέρασε τον Razgatlioglu, που ήταν πέμπτος, αν και η μάχη για τρίτη θέση της βαθμολογίας σε αυτό το σκέλος ήταν ξεκάθαρα κερδισμένη από τον Lowes που ήταν πίσω απ' τον Rea.


Από την αρχή της χρονιάς η προσοχή στη μεριά των "κόκκινων" ήταν πάντοτε στραμμένη στον Bautista, που ξεκίνησε τη σεζόν με ένα απίστευτο σερί 11 νικών, κάνοντας τον Davies να μην δείχνει τόσο ανταγωνιστικός. Ωστόσο, ο Ουαλός αναβάτης της Ducati έχει δώσει πολλές μάχες και έχει βρεθεί στο βάθρο αρκετές φορές. Στο Qatar, όμως ήρθαν τα πάνω κάτω με τον Bautista να πασχίζει να διατηρήσει έναν ανταγωνιστικό ρυθμό και τελικά να τερματίζει τέταρτος, σε αντίθεση με τον Davies που έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα και απο 12ος ήρθε δεύτερος! Βρέθηκε σε αυτή τη θέση πέντε γύρους πριν το τέλος, όταν προσπέρασε τον Lowes και όπως όλα έδειχναν, αν είχε περισσότερο χρόνο θα είχε καταφέρει να μονομαχήσει και με το Rea. Ο Lowes, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί, ενώ η πεντάδα έκλεισε με τον Leon Haslam.


Ο Loris Baz (Ten Kate Racing - Yamaha) τερμάτισε έβδομος, έχοντας τον Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) πίσω του, ο οποίος βρέθηκε μέσα στη δεκάδα για πρώτη φορά μετά τον Tissot Superpole Race στην Imola. Ένατος και δέκατος ήρθαν οι Laverty (Team Go Eleven) και Camier (Moriwaki Althea Honda Team).

Ο Razgatlioglu έδειχνε πολύ ανταγωνιστικός και θα μπορούσε να είχε τερματίσει μέσα στις πέντε πρώτες θέσεις, όμως ένα λάθος του στην Κ6 τον έστειλε εκτός πίστας στην αμμοπαγίδα. Ωστόσο, δεν έπεσε και κατάφερε ολοκληρώσει τον αγώνα, τερματίζοντας 11ος.


Δύο αγώνες απομένουν μέχρι τη αυλαία του πρωταθλήματος και ο ανταγωνισμός για το ποιος θα πάρει την τρίτη θέση στη βαθμολογία εχει ανάψει για τα καλά. Ο Davies από την άλλη με τον εκπληκτικό ρυθμό του, υπόσχεται μπόλικο θέαμα και μάχες στις μπροστά θέσεις.

Ετικέτες

WSBK: Ο Scott Redding στην ARUBA.IT Racing – Ducati

Με συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

29/8/2019

Η ανακοίνωση ότι η ιταλική ομάδα ARUBA.IT Racing – Ducati έκλεισε συμβόλαιο με τον Scott Redding για μια σεζόν, δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη. Πριν από λίγες εβδομάδες ο Alvaro Bautista, που φέτος έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati και σημείωσε ένα εκπληκτικό σερί 11 νικών, είχε ανακοινώσει πως δεν θα συνεχίσει τη συνεργασία του με τη Ducati αλλά πως από το 2020 θα είναι με την εργοστασιακή ομάδα της Honda. Έτσι, πέραν απ’ την μια μοτοσυκλέτα της ARUBA.IT που έμεινε χωρίς αναβάτη, δημιουργήθηκαν και οι φήμες πως η Honda θα παρουσιάσει μια νέα Superbike για το 2020 αντίστοιχης τεχνολογίας με αυτής της Panigale V4 R, όπως είπαν οι άνθρωποι της Honda στον Bautista.

Πίσω στο paddock της ARUBA.IT, ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Ducati, Paolo Ciabatti είχε ήδη αναφέρει πολλούς πιθανούς αντικαταστάτες του Bautista, όμως τόνισε πως ο Scott Redding ήταν ο νούμερο ένα στη λίστα του. Βέβαια, δεν ήταν τυχαία η προτίμηση του Κ. Ciabatti καθώς όσο εντυπωσίασε ο Bautista στο Motul WSBK με τις επιδόσεις του άλλο τόσο εντυπωσίασε και ο Scott Redding στο BSB με τις επιτυχίες του, αφού μέχρι πρότινος ηγούνταν της βαθμολογίας, ενώ τώρα είναι δεύτερος με μικρή διαφορά. Επίσης, ο Redding χρησιμοποιεί και αυτός την V4 R με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για να εξοικειωθεί και για αυτούς του λόγους αποτελούσε την κορυφαία επιλογή για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati. Όσον αφορά τον Chaz Davies, θα παραμείνει στην ομάδα καθώς το συμβόλαιο που υπέγραψε πέρσι είχε διετή διάρκεια.

Η καριέρα του Scott Redding ξεκίνησε πριν από 13 χρόνια το 2006, στο ισπανικό πρωτάθλημα και ο 26 χρόνος αναβάτης γεύτηκε γρήγορα τη γλύκα της επιτυχίας. Μετά από δύο χρόνια, το 2008, έκανε το ντεμπούτο του στη μικρότερη κατηγορία των MotoGP, την 125 και τερμάτισε πρώτος αποτελώντας τον νεαρότερο νικητή όταν ήταν μόλις 15 ετών. Έπειτα, το 2010 ανέβηκε στη Moto2, όπου παρέμεινε για τέσσερις σεζόν, μέχρι να κάνει το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία το 2014, απ’ την οποία αποχώρησε το 2018, έχοντας καταφέρει να δημιουργήσει ντόρο γύρω από το όνομά του με τον εκρηκτικό του χαρακτήρα και τις αστείες του στιγμές, όπως όταν είχε βγάλει άθελά του τον ώμο του Marquez με τον οποίο είναι πολύ καλή φίλοι, ή έχοντας κάνει αρκετές ατασθαλίες έξω απ’ την πίστα… Πέρα από αυτό όμως, η πολυετή εμπειρία του στους αγώνες θα συνδράμει ενεργά στην εξέλιξη της V4 R και αναμένεται να διαδραματήσει αρκετές μάχες για την κορυφαία θέση.

“Είμαι πολύ χαρούμενος που θα γίνω μέλος της ARUBA.IT Racing – Ducati.” Είπε ο Redding συμπληρώνοντας: “Ήταν κάτι που ήθελα εδώ και πολύ καιρό επειδή θα μπορέσω να συνεργαστώ με μια ομάδα που έχει τη δυνατότητα να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο και αυτό είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για εμένα. Προφανώς τώρα, πρέπει να παραμείνω απόλυτα αφοσιωμένος στο BSB πρωτάθλημα επειδή θέλω να κατακτήσω τον τίτλο με την Be Wiser Ducati πριν επιστρέψω πάλι σε ένα πρωτάθλημα παγκόσμιου βεληνεκούς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοηθήσαν να πραγματοποιήσω το όνειρό μου και ανυπομονώ να οδηγήσω την εργοστασιακή Panigale V4 R στο Motul WSBK.”

Ετικέτες