Motul WSBK 2019: Ο Leon Haslam αποχωρεί απ’ την Kawasaki

Αβέβαιο το μέλλον του στο πρωτάθλημα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

8/10/2019

Όταν τελείωσε το περσινό πρωτάθλημα του 2018, ο Tom Sykes αποχώρησε απ’ την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki μετά από εννέα συναπτά έτη, καθώς στα μέσα εκείνης της σεζόν η “πράσινη” εταιρεία είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον Βρετανό Leon Haslam. Φέτος, η πορεία του Βρετανού αναβάτη είχε τα σκαμπανεβάσματά της και απ’ ότι φαίνεται, είτε οι έξι φορές που βρέθηκε στο βάθρο –όλες στην τρίτη θέση- και οι 21 που τερμάτισε εντός της δεκάδας δεν ήταν αρκετές για την Kawasaki, είτε ο Haslam έχει διαφορετικά πλάνα για το μέλλον, με αποτέλεσμα να μην ανανεωθεί το συμβόλαιό του.

Ο Διευθυντής της KRT, Guim Roda, μιλήσε με ιδιαίτερη θέρμη για τον "Pocket Rocket" -όπως είναι το παρατσούκλι του Haslam- και τον αποχαιρέτησε με τις καλύτερες ευχές για ένα μέλλον γεμάτο επιτυχίες. Τόνισε μάλιστα πως η παρουσία του στα paddock της ομάδας ήταν εμφανής τόσο στο φετινό πρωτάθλημα όσο και στον οκτάωρο αγώνα αντοχής στη Suzuka, όπου η Kawasaki κέρδισε για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια.

Η σέλα της δεύτερης εργοστασιακής ZX-10RR παραμένει κενή και η Kawasaki δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιος θα είναι ο δεύτερος αναβάτης της για το 2020. Όσον αφορά το μέλλον του Haslam στο πρωτάθλημα, παραμένει αβέβαιο αφού προς το παρόν καμία ομάδα δεν του έχει κάνει κάποια επίσημη πρόταση. Ο τίτλος μπορεί ήδη να ανήκει στον Rea, όμως οι υπόλοιπες θέσεις ακόμη παίζονται και μαθηματικά ο Haslam έχει τη δυνατότητα να βρεθεί στη τρίτη θέση της βαθμολογίας και είναι κάτι που αν το κάνει θα τον βοηθήσει να παραμείνει στα Superbikes.

Ετικέτες

Motul WSBK – Έκτακτο: Αναβάλλεται και ο αγώνας των WSBK στο Qatar!

Ντόμινο εξελίξεων
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/3/2020

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εκδόθηκε πριν από λίγο από την FIM και την Dorna, ο δεύτερος γύρος των Motul WSBK που ήταν να διεξαχθεί στο Qatar στις 13-15 Μαρτίου, αναβάλλεται μέχρι νεοτέρας. Αιτία είναι οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί που έχει επιβάλλει η χώρα για την εμπόδιση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, οι οποίοι μάλιστα έγινα πιο αυστηροί, επηρεάζοντας κυρίως ανθρώπους που ταξιδεύουν από την Ιταλία, αλλά και από άλλες χώρες. Όπως ακριβώς συνέβη και στον αγώνα των GP, όσοι ταξιδεύουν απευθείας στο Qatar από την Ιταλία, ή βρέθηκαν στην γείτονα χώρα τις τελευταίες δύο εβδομάδες, θα πρέπει να μπουν σε καραντίνα στο Qatar για τουλάχιστον 14 ημέρες.

Η ιταλική συμμετοχή –τόσο εντός, όσο και εκτός πίστας- στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των Superbikes, είναι ζωτικής σημασίας για τον θεσμό, γι' αυτό και πάρθηκε η απόφαση να αναβληθούν οι αγώνες. Σύντομα, θα βγουν στην δημοσιότητα νέες ανακοινώσεις και ενημερώσεις γύρω από το ζήτημα

 

 

Ετικέτες