Motul WSBK 2019: Ο Leon Haslam αποχωρεί απ’ την Kawasaki

Αβέβαιο το μέλλον του στο πρωτάθλημα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

8/10/2019

Όταν τελείωσε το περσινό πρωτάθλημα του 2018, ο Tom Sykes αποχώρησε απ’ την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki μετά από εννέα συναπτά έτη, καθώς στα μέσα εκείνης της σεζόν η “πράσινη” εταιρεία είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον Βρετανό Leon Haslam. Φέτος, η πορεία του Βρετανού αναβάτη είχε τα σκαμπανεβάσματά της και απ’ ότι φαίνεται, είτε οι έξι φορές που βρέθηκε στο βάθρο –όλες στην τρίτη θέση- και οι 21 που τερμάτισε εντός της δεκάδας δεν ήταν αρκετές για την Kawasaki, είτε ο Haslam έχει διαφορετικά πλάνα για το μέλλον, με αποτέλεσμα να μην ανανεωθεί το συμβόλαιό του.

Ο Διευθυντής της KRT, Guim Roda, μιλήσε με ιδιαίτερη θέρμη για τον "Pocket Rocket" -όπως είναι το παρατσούκλι του Haslam- και τον αποχαιρέτησε με τις καλύτερες ευχές για ένα μέλλον γεμάτο επιτυχίες. Τόνισε μάλιστα πως η παρουσία του στα paddock της ομάδας ήταν εμφανής τόσο στο φετινό πρωτάθλημα όσο και στον οκτάωρο αγώνα αντοχής στη Suzuka, όπου η Kawasaki κέρδισε για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια.

Η σέλα της δεύτερης εργοστασιακής ZX-10RR παραμένει κενή και η Kawasaki δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιος θα είναι ο δεύτερος αναβάτης της για το 2020. Όσον αφορά το μέλλον του Haslam στο πρωτάθλημα, παραμένει αβέβαιο αφού προς το παρόν καμία ομάδα δεν του έχει κάνει κάποια επίσημη πρόταση. Ο τίτλος μπορεί ήδη να ανήκει στον Rea, όμως οι υπόλοιπες θέσεις ακόμη παίζονται και μαθηματικά ο Haslam έχει τη δυνατότητα να βρεθεί στη τρίτη θέση της βαθμολογίας και είναι κάτι που αν το κάνει θα τον βοηθήσει να παραμείνει στα Superbikes.

Ετικέτες

Ανοικτό το συμβόλαιο της Kawasaki για τον Jonathan Rea! Πληγωμένος από Ezpeleta. Ο μάνατζερ του για τα MotoGP!

Ο μάνατζερ του Rea αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για τα MotoGP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/2/2020

Στις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Ezpeleta, Προέδρου της Dorna, αντέδρασε ο Rea δηλώνοντας στεναχωρημένος και βρίσκοντάς τες δίχως σεβασμό για το WSBK. Ο Ezpeleta ουσιαστικά επανέλαβε κάτι που είχε πει πριν από χρόνια, πως τo WSBK είναι ένα πρωτάθλημα δευτερεύουσας σημασίας συγκριτικά με τα MotoGP και υπάρχει γιατί καλύπτει την ανάγκη να γίνονται αγώνες με μοτοσυκλέτες βασισμένες σε μοντέλα παραγωγής.

Προφανώς και δεν άρεσε αυτό στον Rea που αντέδρασε λέγοντας πως είναι πολύ περήφανος για το WSBK και δεν ήταν πολύ ευγενικοί οι χαρακτηρισμοί του Ezpeleta για το άθλημα. Από το portal gpone ερωτήθηκε έπειτα για το ενδεχόμενο της μετακίνησής στα MotoGP, απαντώντας πως είναι τυχερός που είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί πριν χρόνια με μία από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες (εννοούσε την Honda του Stoner). Πρόσθεσε πως πρόταση κανονική, χειροπιαστή, για τα MotoGP δεν είχε ποτέ, κι ενώ είναι ευτυχισμένος με την καριέρα του υπάρχει μία πικρία για το ενδεχόμενο που χάθηκε να δοκιμάσει τα MotoGP γιατί τώρα είναι πολύ αργά.

Όλα αυτά όμως ανατρέπονται μόλις μία ημέρα μετά, από τον μάνατζερ του! "Ήμουν στα paddock των MotoGP πολλά χρόνια (ο μάναντζερ) και υπάρχουν πάντα πολλοί ταλαντούχοι αναβάτες εκεί πέρα. Αυτό που κάνει τον Rea να ξεχωρίζει είναι η ψυχολογία του νικητή. Ξέρει πως να κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα. Προφανώς και δεν θα γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις ανέβει στην μοτοσυκλέτα, τον πρώτο χρόνο. Αλλά έχει το ταλέντο να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP! Το 2012 όταν αγωνίστηκε για δύο αγώνες αντικαθιστώντας τον Casey Stoner, τερμάτισε όγδοος και έβδομος χωρίς καμία ευκαιρία για δοκιμές! Στο Misano έχασε ολόκληρη μέρα εξαιτίας του καιρού και στο Aragon νίκησε τον Rossi. Αν το έκανε αυτό σήμερα τί θα έλεγε ο κόσμος; Έβδομος και όγδοος είναι πολύ καλά για τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Ήταν πολύ μακριά από το τέλος που υπήρχαν και εργοστασιακοί αναβάτες".

Αυτές οι δηλώσεις του μάναντζερ του Rea δείχνουν πρώτα μία ασυνεννοησία με τον ίδιο τον Rea, κι έπειτα μία παθιασμένη αντιμετώπιση της καυτής περιόδου που για πρώτη φορά ζουν τόσο έντονα τα WSBK! Ο Rea είναι 33 ετών και αντίθετα με τα όσα λένε διάφορες αναρτήσεις δεξιά κι αριστερά που θέλουν να συγκεντρώσουν το κλικ, ο Rea απέχει πολύ από το να αποσυρθεί, όπως ο ίδιος τόνισε -για άλλη μία φορά- εχθές. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτή η σεζόν στην οποία λήγει το συμβόλαιό του, έχει μία από τις τελευταίες ευκαιρίες της καριέρας του για σκληρή διαπραγμάτευση. Την επόμενη φορά, θα κάνει αυτή την κουβέντα ενώ θα είναι τριανταπέντε, με το δεδομένο πως θα ανανεώσει ή θα υπογράψει κάπου αλλού για δύο χρόνια, αντί για παρακάτω -ή όπως άξαφνα έκανε ο Marquez, για παραπάνω.

Αυτή την στιγμή έχει το καλύτερο διαπραγματευτικό χαρτί, διότι ο Alvaro δεν τα κατάφερε να τον εκθρονίσει ενώ ο Redding ξεκινά ένα σκαλί πιο κάτω από εκεί ψηλά που αυθόρμητα τον είχαν τοποθετήσει όλοι. Ο Rea πάντως θεωρεί πως είναι ο μοναδικός που μπορεί να τον δυσκολέψει…

Ο μάναντζέρ του μπαίνει σε σκληρό παιχνίδι από πολύ νωρίς με τέτοιες δηλώσεις. Εκτός από τα MotoGP αφήνει ανοικτό και κάθε άλλο ενδεχόμενο μετακίνησης σε άλλες ομάδες, αναφέροντας παραπάνω από μία φορά την λέξη Honda, και ουσιαστικά προκαλώντας την Kawasaki να έρθει στο τραπέζι με μία γενναία πρόταση και ταυτόχρονα με μία ανανεωμένη μοτοσυκλέτα κοιτώντας τον ανταγωνισμό του μέλλοντος και όχι τον τωρινό…

Ετικέτες