Motul WSBK 2019: Ο Sykes ανανεώνει με την BMW

Για άλλη μια χρονιά στη βαυαρική εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

10/9/2019

Μετά από εννέα συναπτά έτη στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki, ο Tom Sykes αποχώρησε πέρυσι απ’ τους “πράσινους” και πήγε στην Shaun-Muir Racing, αποτελώντας τον έναν απ’ τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της BMW. Οι τελευταίοι αγώνες στο Portimao μπορεί να μην ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένοι για τον Tom Sykes, όμως ήρθε η ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα για το 2020. Έτσι, η εργοστασιακή ομάδα της BMW θα αποτελείται από τον Eugene Laverty και τον Tom Sykes για το 2020.

Μπορεί να μην ήταν νωρίτερα γνωστό πως ο Sykes θα παραμείνει στην Shaun-Muir, ωστόσο θεωρούνταν δεδομένο και μπορεί να το καταλάβει κανείς από την πορεία του μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα. Μέχρι τώρα, ο Tom Sykes έχει κερδίσει δύο θέσεις στο βάθρο, μια pole position στο Donington Park και έχει τερματίσει συνολικά πέντε φορές μέσα στην πεντάδα. Και όλα αυτά με μια μοτοσυκλέτα που οδηγεί για πρώτη φορά φέτος. Ο Sykes έχει καταφέρει να είναι πολύ γρήγορος μέσα στις στροφές, χάρη στις γνώσεις του και στη σωστή ρύθμιση του πλαισίου της S1000RR. Οι επιδόσεις του θα μπορούσαν να ήταν πολύ καλύτερες αν δεν είχε σταθεί ιδιαίτερα άτυχος τόσο στην Imola που ηγούνταν του αγώνα και ο κινητήρας του υπέστη βλάβη όσο και στην Ταϊλάνδη που για άλλη μια φορά τον “πρόδωσε” ο κινητήρας της S1000RR.

Προς το παρόν ο Sykes βρίσκεται όγδοος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος και μέχρι το τέλος του έχει τη δυνατότητα να βρεθεί πιο ψηλά. “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και περήφανος που θα συνεχίσω το 2020 να είμαι με την BMW Motorrad WorldSBK Team. Μετά από μια τόσο επιτυχημένη χρονιά μέχρι στιγμής με τη νέα BMW S1000RR, η οποία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο της εξέλιξής της, μου δίνει το κίνητρο να προχωρήσω μπροστά. Με ευχαριστεί πραγματικά το κομμάτι της ανάπτυξης των εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας και προχωρούμε δυναμικά.” Είπε ο Sykes. Επίσης δεν παρέλειψε να προσθέσει πως για του χρόνου θέτει πιο ψηλά τον πήχη, με στόχο να έχει πιο δυναμική παρουσία στις μάχες για την κορυφαία θέση –εκεί που αισθάνεται πιο άνετα. Τέλος, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να καλωσορίσει τον Eugene Laverty στην ομάδα και δήλωσε πως ανυπομονεί να τον έχει teammate του χρόνου.

Ετικέτες

World Endurance Championship

Σκοτώθηκε ο Anthony Delhalle
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

10/3/2017

Χθες το πρωί σε δοκιμές πριν τον 24ωρο αγώνα, στην γαλλική πίστα Nogaro Circuit, ο παγκόσμιος πρωταθλητής endurance Anthony Delhalle έχασε την ζωή του, έχοντας πτώση στην πρώτη στροφή της πίστας.

Αυτό συνέβη νωρίς το πρωί, στα πρώτα λεπτά των δοκιμών και σύμφωνα με τον συναθλητή του Vincent Philippe, ο Delhalle έφυγε ευθεία έξω από την πίστα χωρίς να φανεί απ' έξω ότι αιτία ήταν κάποιο γλίστρημα ή μηχανική βλάβη. Παρά την άμεση μεταφορά του στο νοσοκομείο, ο άτυχος αναβάτης υπέκυψε στα τραύματά του.

Ο Anthony Delhalle έτρεχε με την ομάδα endurance την Suzuki και είχε στεφθεί πρωταθλητής κόσμου το 2011, 2012, 2013, 2015 και το 2016