Motul WSBK 2019: Ο Sykes ανανεώνει με την BMW

Για άλλη μια χρονιά στη βαυαρική εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

10/9/2019

Μετά από εννέα συναπτά έτη στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki, ο Tom Sykes αποχώρησε πέρυσι απ’ τους “πράσινους” και πήγε στην Shaun-Muir Racing, αποτελώντας τον έναν απ’ τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της BMW. Οι τελευταίοι αγώνες στο Portimao μπορεί να μην ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένοι για τον Tom Sykes, όμως ήρθε η ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα για το 2020. Έτσι, η εργοστασιακή ομάδα της BMW θα αποτελείται από τον Eugene Laverty και τον Tom Sykes για το 2020.

Μπορεί να μην ήταν νωρίτερα γνωστό πως ο Sykes θα παραμείνει στην Shaun-Muir, ωστόσο θεωρούνταν δεδομένο και μπορεί να το καταλάβει κανείς από την πορεία του μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα. Μέχρι τώρα, ο Tom Sykes έχει κερδίσει δύο θέσεις στο βάθρο, μια pole position στο Donington Park και έχει τερματίσει συνολικά πέντε φορές μέσα στην πεντάδα. Και όλα αυτά με μια μοτοσυκλέτα που οδηγεί για πρώτη φορά φέτος. Ο Sykes έχει καταφέρει να είναι πολύ γρήγορος μέσα στις στροφές, χάρη στις γνώσεις του και στη σωστή ρύθμιση του πλαισίου της S1000RR. Οι επιδόσεις του θα μπορούσαν να ήταν πολύ καλύτερες αν δεν είχε σταθεί ιδιαίτερα άτυχος τόσο στην Imola που ηγούνταν του αγώνα και ο κινητήρας του υπέστη βλάβη όσο και στην Ταϊλάνδη που για άλλη μια φορά τον “πρόδωσε” ο κινητήρας της S1000RR.

Προς το παρόν ο Sykes βρίσκεται όγδοος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος και μέχρι το τέλος του έχει τη δυνατότητα να βρεθεί πιο ψηλά. “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και περήφανος που θα συνεχίσω το 2020 να είμαι με την BMW Motorrad WorldSBK Team. Μετά από μια τόσο επιτυχημένη χρονιά μέχρι στιγμής με τη νέα BMW S1000RR, η οποία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο της εξέλιξής της, μου δίνει το κίνητρο να προχωρήσω μπροστά. Με ευχαριστεί πραγματικά το κομμάτι της ανάπτυξης των εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας και προχωρούμε δυναμικά.” Είπε ο Sykes. Επίσης δεν παρέλειψε να προσθέσει πως για του χρόνου θέτει πιο ψηλά τον πήχη, με στόχο να έχει πιο δυναμική παρουσία στις μάχες για την κορυφαία θέση –εκεί που αισθάνεται πιο άνετα. Τέλος, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να καλωσορίσει τον Eugene Laverty στην ομάδα και δήλωσε πως ανυπομονεί να τον έχει teammate του χρόνου.

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Απουσία Sofuoglu

Χάνει τους δύο πρώτους αγώνες!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/2/2017

Μετά από 38 γύρους και δύο ημέρες δοκιμών, ο Sofuoglu αντιλήφθηκε ότι ο αντίχειράς του που είχε σπάσει δεν έχει γιατρευτεί πλήρως. Αφαιρώντας την μεταλλική λάμα πριν τις δοκιμές, ανακάλυψαν ότι το χέρι δεν είχε επανέλθει πλήρως και ο αντίχειρας δεν ήταν στην σωστή θέση. Κατά τις δοκιμές ο πόνος ήταν αφόρητος, ακόμη και με ειδική αγωγή, ενώ ήταν αδύνατο να φρενάρει σωστά. «Θα αποτελούσα κίνδυνο όχι μόνο για εμένα αλλά και για τους άλλους αναβάτες μέσα στην πίστα. Για αυτό πήραμε την απόφαση να απουσιάσω στους δύο πρώτους γύρους και να επιστρέψω στο Aragon, κάνοντας στο μεσοδιάστημα νέα επέμβαση. Ξεκινάμε την σεζόν άσχημα, αλλά αυτό μου δίνει απλά το κίνητρο να συνεχίσω πιο δυνατά».

Ο Sofuoglu είναι 32 χρονών και ο πιο πετυχημένος αναβάτης στο WSSP, έχοντας επίσης κατακτήσει τα δύο τελευταία πρωταθλήματα, την στιγμή που πάντα στην Αυστραλία έχει πρόβλημα. Αυτή την φορά μπορεί τα προβλήματά του να είναι μεγαλύτερα, αλλά ίσως αυτό να σημαίνει ότι θα εξελιχθεί θετικά για εκείνον και αυτή η σεζόν, παρόλο που ξεκινά με τουλάχιστον 50 βαθμούς διαφορά.


Kenan Sofuoğlu Sakatlığı Nedeniyle Supersport... από haberler

Ετικέτες