Motul WSBK 2019: Ο Sykes ανανεώνει με την BMW

Για άλλη μια χρονιά στη βαυαρική εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

10/9/2019

Μετά από εννέα συναπτά έτη στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki, ο Tom Sykes αποχώρησε πέρυσι απ’ τους “πράσινους” και πήγε στην Shaun-Muir Racing, αποτελώντας τον έναν απ’ τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της BMW. Οι τελευταίοι αγώνες στο Portimao μπορεί να μην ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένοι για τον Tom Sykes, όμως ήρθε η ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα για το 2020. Έτσι, η εργοστασιακή ομάδα της BMW θα αποτελείται από τον Eugene Laverty και τον Tom Sykes για το 2020.

Μπορεί να μην ήταν νωρίτερα γνωστό πως ο Sykes θα παραμείνει στην Shaun-Muir, ωστόσο θεωρούνταν δεδομένο και μπορεί να το καταλάβει κανείς από την πορεία του μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα. Μέχρι τώρα, ο Tom Sykes έχει κερδίσει δύο θέσεις στο βάθρο, μια pole position στο Donington Park και έχει τερματίσει συνολικά πέντε φορές μέσα στην πεντάδα. Και όλα αυτά με μια μοτοσυκλέτα που οδηγεί για πρώτη φορά φέτος. Ο Sykes έχει καταφέρει να είναι πολύ γρήγορος μέσα στις στροφές, χάρη στις γνώσεις του και στη σωστή ρύθμιση του πλαισίου της S1000RR. Οι επιδόσεις του θα μπορούσαν να ήταν πολύ καλύτερες αν δεν είχε σταθεί ιδιαίτερα άτυχος τόσο στην Imola που ηγούνταν του αγώνα και ο κινητήρας του υπέστη βλάβη όσο και στην Ταϊλάνδη που για άλλη μια φορά τον “πρόδωσε” ο κινητήρας της S1000RR.

Προς το παρόν ο Sykes βρίσκεται όγδοος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος και μέχρι το τέλος του έχει τη δυνατότητα να βρεθεί πιο ψηλά. “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και περήφανος που θα συνεχίσω το 2020 να είμαι με την BMW Motorrad WorldSBK Team. Μετά από μια τόσο επιτυχημένη χρονιά μέχρι στιγμής με τη νέα BMW S1000RR, η οποία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο της εξέλιξής της, μου δίνει το κίνητρο να προχωρήσω μπροστά. Με ευχαριστεί πραγματικά το κομμάτι της ανάπτυξης των εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας και προχωρούμε δυναμικά.” Είπε ο Sykes. Επίσης δεν παρέλειψε να προσθέσει πως για του χρόνου θέτει πιο ψηλά τον πήχη, με στόχο να έχει πιο δυναμική παρουσία στις μάχες για την κορυφαία θέση –εκεί που αισθάνεται πιο άνετα. Τέλος, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να καλωσορίσει τον Eugene Laverty στην ομάδα και δήλωσε πως ανυπομονεί να τον έχει teammate του χρόνου.

Ετικέτες

Μικρές αλλαγές στους κανονισμούς του MOTUL WSBK

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/4/2016

Στις 22 Απριλίου, αναμένοντας τον αγώνα των MotoGP, συναντήθηκαν στην Jerez ο διευθυντής της οργάνωσης WorldSBK, Javier Alonso, με εκπροσώπους της FIM και της Dorna για ορισμένες μικρές αλλαγές στους κανονισμούς που έχουν σκοπό να καθορίσουν καλύτερα το τοπίο των δοκιμών και να θέσουν συγκεκριμένα παραδείγματα σε δευτερεύοντες τομείς, ώστε να είναι ευκολότερη η διαδικασία της ποινής. Σήμερα ανακοίνωσαν τις αλλαγές αυτές, που μπαίνουν άμεσα σε εφαρμογή, από τον αγώνα αυτού του Σαββατοκύριακου.

 

Το σημαντικότερο είναι το θέμα των δοκιμών, καθώς σκοπός της οργάνωσης είναι να συνεχίσει να διευκολύνει τους αναβάτες που θέλουν να μεταπηδήσουν στα MotoGP ή στο πρωτάθλημα Endurance διατηρώντας έτσι τον χαρακτήρα των πρωταθλημάτων (FIM Superbike / Supersport World Championships / Superstock 1000cc Cup) που θέλει να βλέπει αγωνιζόμενους να έρχονται από άλλα πρωταθλήματα ή να κάνουν το επόμενο βήμα συμμετέχοντας για πρώτη φορά και αλλού. Ο νέος κανονισμός έρχεται ως μήνυμα για να δείξει ότι η οργάνωση θα συνεχίσει να επιτρέπει τις συμμετοχές των αναβατών σε άλλα πρωταθλήματα, αλλά με σκοπό αυτό να μην αποτελούν συγκεκαλυμένη δοκιμή των μοτοσυκλετών τους. Με λίγα λόγια δεν αφήνει παραθυράκια νόμου από εδώ και πέρα, αφού θα κρίνει ξεχωριστά κάθε περίπτωση.

Για τις άκυρες εκκινήσεις, έχουν αφαιρέσει η υποχρέωσή τους να ενημερώνουν την ομάδα τους πρώτους 4 γύρους, μετατρέποντας τον κανονισμό με το λιγότερο συγκεκριμένο: «το δυνατόν ταχύτερα», ώστε να μπορούν να επιβληθούν ποινές που διαφορετικά θα παραγράφονταν. Ταυτόχρονα έκαναν ξεκάθαρο ότι πλέον θα μπορεί να δοθεί και χρονική ποινή για άκυρη εκκίνηση, εκτός από το πέρασμα μέσα από τα pit, με τον αγωνοδίκη να μετρά το πέρασμα και αυτομάτως πριν τον αγώνα να γνωστοποιεί και το μέγεθος της ποινής, ώστε προκαταβολικά οι ομάδες να το γνωρίζουν πριν σφάλουν.

Εξαιτίας ορισμένων συχνών καθυστερήσεων στην εκκίνηση, που περισσότερο επηρεάζουν την τηλεοπτική κάλυψη και όχι τόσο την ομαλή διεξαγωγή, ο νέος κανονισμός ορίζει τα στάδια για τα τρία λεπτά πριν την έναρξη, καθώς και το τελευταίο λεπτό, για να γίνονται οι εκκινήσεις ακριβώς στην ώρα τους, προβλέποντας αυστηρότερες ποινές σε περίπτωση μη συμόρφωσης. 

Με ομόφωνη συμφωνία, ανάμεσα σε όλα τα μέλη της επιτροπής Superbike, τα δεδομένα διαχείρισης των κινητήρων από το τελευταίο αγώνα θα γνωστοποιηθούν για όλες τις ομάδες, σε όλες τις κατηγορίες και αγωνιστικά σκέλη.

Ο επόμενος αγώνας του MOTUL WSBK θα γίνει τώρα στην ιστορική πίστα της Imola, στην γειτονική Ιταλία, στις 29 Απριλίου με 1η Μαΐου 

Ετικέτες