Motul WSBK 2020: Ο Xavi Fores στην Kawasaki Pucceti Racing

Ο αντικαταστάτης του Razgatlioglu
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

30/10/2019

Η μεταγραφή του Toprak Razgatlioglu στην Pata Yamaha για το 2020, άφησε την Turkish Puccetti Racing χωρίς αναβάτης για την ερχόμενη χρονιά. Τώρα, η ομάδα βρήκε ένα νέο αναβάτη για τη σέλα της ZX-10RR και μετονομάζεται σε Kawasaki Puccetti Racing Team, αφού από του χρόνου θα τρέχει με τα χρώματά της ο 34χρονος Ισπανός Xavi Fores.

Η τελευταία φορά που ο Fores έτρεξε στα Superbikes ήταν το 2018 και τότε είχε βρεθεί έξι φορές στο βάθρο. Ξεκίνησε την καριέρα του στο πρωτάθλημα το 2011 μαζί με την BMW, κάνοντας το ντεμπούτο του στο δεύτερο σκέλος της Imola, παίρνοντας μάλιστα και βαθμούς ως wildcard συμμετοχή. Δύο χρόνια αργότερα επέστρεψε στη δράση με τον ίδιο ρόλο πάλι, στον αγώνα της Jerez και ήταν ένατος στο πρώτο σκέλος. Έπρεπε να περιμένει μέχρι το 2015, ώστε να αδράξει την ευκαιρία και να αποδείξει την αξία του, όπου στον αγώνα του Qatar ξεκίνησε από την πρώτη σειρά και τερμάτισε εντός της δεκάδας. Αυτό του έδωσε την ευκαιρία για μια κανονική συμμετοχή στο πρωτάθλημα του 2016. Από τότε μέχρι το 2018 βρέθηκε έξι φορές στο βάθρο και τώρα επιστρέφει δριμύτερος.

Τον χρόνο που έλειψε από το Motul WSBK, τον αξιοποίησε πλήρως στο BSB όπου κατάφερε να πάρει μια pole και να σημειώσει τέσσερις τερματισμούς μέσα στις τρεις πρώτες θέσεις. “Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στο πρωτάθλημα με την Kawasaki Puccetti Racing Team για την ερχόμενη σεζόν.” Είπε ο Fores και συνέχισε λέγοντας: “Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλή και πιστεύω πως ταιριάζει πολύ στο οδηγικό μου στυλ, οπότε κυνήγησα ιδιαίτερα τη συμφωνία με τον Manuel (σ.σ. ιδιοκτήτη της ομάδας). Ανυπομονώ να βρεθώ στη σέλα της και να ξεκινήσω να προετοιμάζομαι για την ερχόμενη σεζόν ώστε όταν έρθει η ώρα του πρώτου αγώνα να είμαστε έτοιμοι και να έχουμε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα και να είμαι σε καλή φυσική κατάσταση.” Έκλεισε τις δηλώσεις του ευχαριστώντας την Kawasaki Europe για την μεγάλη προσπάθεια και την υποστήριξής, δείχνοντας παράλληλα την ευγνωμοσύνη του στον Manuel Puccetti για την εμπιστοσύνη που του έδειξε.

Ο Manuel Puccetti, ιδιοκτήτης της ομάδας ανέφερε: “Ο στόχος μας είναι η νίκη και πάντοτε προσπαθούμε για αυτή. Δεν είναι εύκολο αλλά θα προσπαθήσουμε να το ξανακάνουμε του χρόνου. Πιστεύω πως μπορούμε να έχουμε μια πολύ καλή σεζόν μαζί με τον Xavi, αφού λογικά θα είναι πολύ γρήγορος με την Kawasaki. Τα αποτελέσματα που είχαμε φέτος με τον Toprak δείχνουν το επίπεδο της τεχνογνωσίας μας όσον αφορά το στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Ο Xavi είναι πολύ γρήγορος και σταθερός αναβάτης σε όλες τις συνθήκες, έτσι πιστεύω πως είναι η τέλεια επιλογή για εμάς. Θεωρώ πως με την εμπειρία του θα μπορέσει να προσαρμοστεί πολύ γρήγορα και έχουμε ήδη προγραμματίσει πολλές δοκιμές. Είναι πολύ δύσκολο να πω αν θα είναι τόσο γρήγορος όσο ο Toprak αλλά σε δύο ή τρεις αγώνες θα είναι πολύ δυνατός.”

Ετικέτες

FIM / Dorna - Νέο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών αποκλειστικά για γυναίκες

Το 2024 η έναρξη του πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί με μοτοσυκλέτες του ίδιου κατασκευαστή
FIM Women's Motorcycle World Championship
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/5/2023

Στην πίστα της Jerez, είχαμε την ανακοίνωση των FIM και Dorna για το νέο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας Γυναικών της FIM. Στόχος είναι να διευκολύνει την πρόσβαση των γυναικών στους αγώνες μοτοσυκλέτας, και να δημιουργήσει μια νέα πλατφόρμα εκπροσώπησης τους.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών για τις γυναίκες αναμένεται να ξεκινήσει το 2024 και θα διεξάγεται παράλληλα με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MOTUL FIM Superbike. Στόχος όλων είναι η πρώτη σεζόν να περιλαμβάνει έξι γύρους, με δύο αγώνες ανά γύρο. Ο προμηθευτής μοτοσυκλετών για το νέο αυτό πρωτάθλημα θα είναι ένας και αυτός θα ανακοινωθεί εν ευθέτω χρόνω, ενώ για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα ούτε ο τύπος, ούτε ο κυβισμός των μοτοσυκλετών του Πρωταθλήματος, αν και οι πρώτες δηλώσεις κάνουν λόγο για Supersport κυβισμό ως το πιο πιθανό φορμά. Κάποιες πρώτες εικασίες για τη μοτοσυκλέτα του θεσμού περιλαμβάνουν τις Yamaha R7, Aprilia RS660, και Kawasaki Ninja 650. 

Ana Carrasco

Θυμίζουμε πως το 2018 η Ana Carrasco έγινε η μόνη γυναίκα που κατάφερε, αγωνιζόμενη απέναντι στους άντρες, να πάρει Παγκόσμιο Πρωτάθλημα σε θεσμό αγώνων μοτοσυκλέτας στην άσφαλτο, όμως τώρα FIM & Dorna θέλουν να προσελκύσουν πολλές περισσότερες γυναίκες στους αγώνες μοτοσυκλέτας, με έναν πιο φιλικό και στοχευμένο σε εκείνες θεσμό.

FIM Women's Motorcycle World Championship

Ο Jorge Viegas, Πρόεδρος της FIM δήλωσε: “Είναι η πρώτη φορά από το 1904 που θα υπάρχει την επόμενη χρονιά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών Γυναικών της FIM. Το σκεφτήκαμε καλά, ενώ είχαμε και αρκετά αιτήματα για έναν τέτοιο θεσμό. Το σχέδιό μας είναι να έχουμε έξι αγώνες στην Ευρώπη, ενώ θα προχωρήσουμε σε διαγωνισμό για τον προμηθευτή των μοτοσυκλετών, που θα είναι κοινός για όλες τις συμμετέχουσες. Θα προσπαθήσουμε να έχουμε γυναίκες από όλο τον κόσμο σε αυτό το νέο Πρωτάθλημα που θέλουμε να αναδειχθεί σε κορωνίδα του σπορ για τις γυναίκες, και όχι απλώς μια ενδιάμεση κατηγορία για να μεταβούν οι συμμετέχουσες σε άλλο θεσμό. Επιθυμούμε να δούμε το Πρωτάθλημα να μπορεί να στηρίξει οικονομικά τις γυναίκες που θα συμμετέχουν, ως επαγγελματίες.”

Ο Gregorio Lavilla, εκτελεστικός διευθυντής του WorldSBK με τη σειρά του ανέφερε: "Όταν ενημερώθηκα για αυτό το σχέδιο και τις δυνατότητές του, έδειξα μεγάλο ενδιαφέρον και είχα μεγάλο ενθουσιασμό. Επί του παρόντος, σκεφτήκαμε ότι ο θεσμός του World Superbike θα μπορούσε να είναι ένα από τα μέρη για να ξεκινήσει αυτή η ιδέα, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι θα διεξαχθεί μόνο εκεί. Είναι στο χέρι της Dorna, και θα δούμε πώς θα εξελιχθεί. Δεν έχουμε ακόμα σχεδιάσει όλες τις λεπτομέρειες, καθώς το project εξελίσσεται συνεχώς. Είναι σημαντικό να διευρύνουμε τις διαθέσιμες ευκαιρίες, και το νέο Πρωτάθλημα αποτελεί μεγάλη πρόκληση, όμως πρέπει να είμαστε περήφανοι που μπορούμε να προσφέρουμε αυτή την ευκαιρία. Στο τέλος της σεζόν θα ήθελα να δω μια καλή εξέλιξη για τον εν λόγω θεσμό ώστε να έχουμε περισσότερες αγωνιζόμενες στο μέλλον. Η καλύτερη αρχή είναι μια ‘μονομάρκα’, με μοτοσυκλέτες του ίδιου κατασκευαστή, ενώ παρόλο που ακόμα δεν έχουμε συμφωνήσει στις τελικές λεπτομέρειες, αναμένουμε κυβισμό κοντά σε εκείνο της Supersport κατηγορίας.”

Η Françoise Emery, CEO της FIM δήλωσε: "Δημιουργήσαμε μια επιτροπή για τις γυναίκες στους αγώνες μοτοσυκλετών εδώ και είκοσι χρόνια, οπότε δεν είναι πραγματικά κάτι καινούργιο στη FIM. Προσπαθούμε να προωθήσουμε και να υποστηρίξουμε τις γυναίκες στους αγώνες μοτοσυκλέτας. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να προσφέρουμε στις γυναίκες αγωνιζόμενες όλες τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες ώστε να βρεθούν σε επαγγελματικό επίπεδο στους αγώνες πίστας. Έχουμε ήδη πρωταθλήματα στο Motocross, στο Enduro και στο Trial, ενώ τώρα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε ένα γυναικείο πρωτάθλημα στην άσφαλτο."

Ο Carmelo Ezpeleta, Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna Sports σχολίασε: "Συνηθίζουμε να κάνουμε ανακοινώσεις σε έκτακτες συνεντεύξεις τύπου, και η σημερινή είναι πραγματικά έκτακτη! Μετά από πολλή σκέψη, πήραμε μια απόφαση μαζί με τη FIM, απόφαση που είναι πολύ σημαντική τόσο για εμάς όσο και για το μέλλον του κόσμου της μοτοσυκλέτας.”

FIM Women's Motorcycle World Championship
Ετικέτες