Motul-WSBK Aragon: Επιστροφή στις νίκες για Bautista και Ducati

Όπως την πρώτη φορά
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/4/2022

Ο εναρκτήριος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Motul-WSBK στο Aragon θύμισε σε όλους μας την πρώτη χρονιά του Alvaro Bautista στην σέλα της Ducati V4R. Τότε, το δίδυμο είχε κάνει ένα εξωπραγματικό ξεκίνημα, με αδιαπραγμάτευτη κυριαρχία στους πρώτους αγώνες, αλλά και με μια απότομη κοιλιά από τη μέση της σεζόν, που στο τέλος οδήγησε στο διαζύγιο.

Φέτος δεν μπορεί να μην έριξε μισή πίστα στους υπόλοιπους συναθλητές του, όμως και τα 4,393 δευτερόλεπτα που ήταν η τελική διαφορά του Bautista από την Kawasaki του Rea στην δεύτερη θέση, κάθε άλλο παρά μικρή διαφορά το λες, ειδικά αν λάβεις υπόψη σου πόσο μικρές ήταν οι διαφορές πέρσι μεταξύ Rea και Toprak.

Βέβαια για να τερματίσει στη δεύτερη θέση ο Rea χρειάστηκε να θυμηθεί τον καλύτερο εαυτό του, καθώς έπρεπε να ξεπεράσει το “εμπόδιο” του Michael Ruben Rinaldi με την δεύτερη εργοστασιακή Ducati V4R και φυσικά του περσινού παγκόσμιου πρωταθλητή Toprak Razgatlioglu.

Αυτή η μάχη για την δεύτερη και Τρίτη θέση του βάθρου, έδωσαν τη δυνατότητα στον Bautista να κάνει έναν αγώνα χωρίς ιδιαίτερη πίεση μετά τον τρίτο γύρο.

Πίσω του όμως τα πράγματα δεν ήταν τόσο εύκολα για τους υπόλοιπους αναβάτες που διεκδικούν το πρωτάθλημα φέτος.

Ο Rea βρέθηκε στην τέταρτη θέση στην αρχή του αγώνα, όταν βγήκε ανοιχτά στην Κ1, κάτι που δεν θα άφηνε να περάσει ανεκμετάλλευτο ο Rinaldi και ο Toprak. Στη συνέχεια όμως ο Rea κατάφερε να περάσει στα φρένα τον Τούρκο αναβάτη της Yamaha και να βρεθεί στην τρίτη θέση πίσω από τον Rinaldi.

Η πίεση του Rea στον αναβάτη της Ducati έφερε αποτέλεσμα στο 11ο γύρο, όπου ο Rinaldi μπήκε με περισσότερη φόρα στη στροφή, άνοιξε τη γραμμή του και επέτρεψε στον Rea να βρεθεί στη δεύτερη θέση.

Τώρα ήταν η σειρά του Toprak να κάνει ό,τι μπορεί για να βρεθεί στο βάθρο και πράγματι στον 15 γύρο έκανε την επίθεσή του στον Rinaldi και βρέθηκε στην τρίτη θέση.

Με τον ρυθμό που είχε εκείνη τη στιγμή φάνηκε πως ίσως προλάβει να δώσει μια μάχη με τον Rea για την δεύτερη θέση, όμως τελικά φαίνεται πως αποφάσισε να μην ρισκάρει από το ξεκίνημα του πρωταθλήματος και κράτησε τους πολύτιμους βαθμούς της τρίτης θέσης.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

RACE 1

SUPERPOLE

 

RACE 2


 

Motul WSBK - Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024

Για πρώτη φορά ο Ισπανός θα αγωνιστεί μία ολόκληρη σεζόν με την ομάδα της Kawasaki
motomagMotul WSBK – Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/12/2023

Η Kawasaki Puccetti Racing ανακοίνωσε την συνέχιση της συνεργασίας με τον Tito Rabat για το 2024, με την υπογραφή ενός συμβολαίου διάρκειας ενός χρόνου, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον Ισπανό να αγωνιστεί για πρώτη φορά μία ολόκληρη σεζόν, καθώς πέρυσι ήρθε στα μέσα της σεζόν στην ομάδα, ως αντικαταστάτης του Sykes.

Όταν το 2021 ο Tito Rabat αποφάσισε να μεταπηδήσει από τα MotoGP στα WSBK, κατάφερε να αγωνιστεί για 9 γύρους με την Kawasaki, ενώ το 2022 συμμετείχε μόνο στον γύρο του Misano με την ομάδα του Manuel Puccetti. Για το 2023 ο Tito έδωσε το παρών σε 21 συνολικά αγώνες με τα χρώματα της Puccetti, μετά το σπάσιμο του συμβολαίου μεσούσης της χρονιάς με τον Tom Sykes.

Γεννημένος στη Βαρκελώνη στις 25 Μαΐου 1989, ο 34χρονος Tito Rabat έκανε αισθητή την παρουσία του για πρώτη φορά το 2005 στο CEV στην κατηγορία των 125 κυβικών. Τα καλά του αποτελέσματα τον έφεραν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP, όπου αγωνίστηκε στην ίδια κατηγορία. Στην συνέχεια μεταπήδησε στη Moto2 κατηγορία, με τον Rabat να κατακτά το Πρωτάθλημα το 2014, προτού περάσει στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP το 2016. Το 2021 κατευθύνθηκε στα WSBK, ενώ το 2022 τον είδαμε να κυριαρχεί στο ισπανικό πρωτάθλημα SBK.

Motul WSBK – Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024

Για το 2024 ο Rabat υπέγραψε ένα μονοετές συμβόλαιο με την Kawasaki Puccetti Racing, με την νέα χρονιά να είναι η πρώτη του ολοκληρωμένη στο Πρωτάθλημα -αν δεν τον διώξει κι αυτόν στα μέσα της χρονιάς η ομάδα όπως έκανε με τον Sykes... Αυτό σημαίνει ότι θα συμμετέχει και στις χειμερινές δοκιμές στις 24-25 Ιανουαρίου στην Jerez αλλά και σε αυτές στις 29-30 Ιανουαρίου στο Portimao, προτού ταξιδέψει κάτω από τον Ισημερινό, στην Αυστραλία για τον πρώτο γύρο του 2024 στις 23-25 Φεβρουαρίου.

Ο Manuel Puccetti δείχνει να έχει μεγάλες προσδοκίες από τον “νέο” αναβάτη του, καθώς όπως δήλωσε στόχος είναι η πρώτη δεκάδα σε κάθε γύρο. Από την μεριά του ο Tito Rabat νιώθει προφανώς πολύ χαρούμενος που θα μπορέσει να έχει μία ολοκληρωμένη σεζόν με την ομάδα, της οποίας είναι μέλος από το 2021.

Ετικέτες