MOTUL WSBK, Balaton Park: Ρεκόρ και 16η σερί νίκη για τον Bulega

Μόνο αν πέσει θα σταματήσει το ρεκόρ
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/5/2026

Στον τέταρτο γύρο του πρωταθλήματος που διεξήχθη στην πίστα Balaton Park της Ουγγαρίας, ο Nicolo Bulega πέτυχε ακόμη ένα "τρία στα τρία" στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και έφτασε τις 16 σερί νίκες στον θεσμό, σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε ο Toprak Razgatlioglu  με 13 σερί νίκες.

1ος αγώνας

Ο Bulega (Ducati) ξεχώρισε από τους υπόλοιπους από την αρχή ως το τέλος. Πτώση με αρκετά χιλιόμετρα είχε μόλις στον πρώτο γύρο ο Lorenzo Baldassarri (Ducati) που ευτυχώς δεν τραυματίστηκε. Ο teammate του Bulega, Iker Lecuona (Ducati), ανέβαινε θέσεις μέχρι που έφτασε δεύτερος, θέση στην οποία τερμάτισε. Για την τρίτη θέση του βάθρου πάλευαν οι Alberto Surra (Ducati), Yari Montella (Ducati) και Miguel Oliveira (BMW), με τελικό νικητή τον Oliveira. Τέταρτος ήταν ο Montella, πέμπτος ο Alvaro Bautista (Ducati) και έκτος ο Alex Lowes (Bimota), με τον Axel Bassani (Bimota) να σημειώνει μία εντυπωσιακή έξοδο στα χαλίκια και να καταφέρνει να μην πέσει, τερματίζοντας όμως 17ος. Αυτή ήταν η 14η συνεχόμενη νίκη του Bulega που έσπασε το ρεκόρ που κατείχε ο Razgatlioglu.

Superpole Race

Στην αρχή του αγώνα οι Sam Lowes (Ducati), Oliveira και Andrea Locatelli (Yamaha) συγκρούονται, με τους δύο τελευταίους να πέφτουν πέφτουν και τον Oliveira να τραυματίζεται στον ώμο και να χάνει τον δεύτερο αγώνα. Έπεσε κόκκινη σημαία στον αγώνα και στην επανεκκίνηση ο Bulega έφυγε και πάλι μπροστά που πήρε τη νίκη, με δεύτερο τον Lecuona και τρίτο τον Baldassarri.

2ος αγώνας

Ο Bulega φεύγει από την αρχή μπροστά, ενώ ο Locatelli έχει πτώση και ο Baldassarri δεν μπορεί να συνεχίσει, λόγω τεχνικού προβλήματος. Μπροστά, τέσσερα Ducati στις τέσσερις πρώτες θέσεις, με τον Bulega να κερδίζει, τον Lecuona  δεύτερο, τον Montella τρίτο και τον Baldassarri τέταρτο. Με τη νίκη αυτή ο Bulega έφτασε στη 16η συνεχόμενη του νίκη, κάνοντας παράλληλα το φετινό πρωτάθλημα λίγο μονότονο, καθώς δεν φαίνεται κάποιος άλλος αναβάτης ικανός να τον κερδίσει.

Παρακάτω και η βαθμολογία των δέκα πρώτων αναβατών:

Θέση

Αναβάτης

Βαθμοί

1

NICOLO BULEGA

248

2

IKER LECUONA

166

3

SAM LOWES

99

4

MIGUEL OLIVEIRA

85

5

YARI MONTELLA

82

6

ALEX LOWES

82

7

ALVARO BAUTISTA

81

8

LORENZO BALDASSARRI

78

9

AXEL BASSANI

67

10

ANDREA LOCATELLI

53

 

 

WSBK - Aegerter και Gardner με GRT Yamaha και το 2025

Στην τρίτη τους σεζόν με την ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
Aegerter και Gardner με GRT Yamaha και το 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

18/10/2024

Dominique Aegerter και Remy Gardner θα συνεχίσουν να αγωνίζονται με την ομάδα της GRT Yamaha και την επόμενη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.

Η GRT Yamaha αποφάσισε να διατηρήσει χωρίς αλλαγές το αγωνιστικό της δίδυμο στο WSBK επιβεβαιώνοντας ως αναβάτες τους Dominique Aegerter και Remy Gardner και για το 2025, για τρίτη σερί σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Οι άνθρωποι της GRT Yamaha έμειναν ικανοποιημένοι φέτος από την απόδοση του Gardner που βρίσκεται στη 10η θέση της κατάταξης στο πρωτάθλημα Αναβατών έχοντας συγκεντρώσει 140 βαθμούς, με δεδομένη την κυριαρχία που έχουν επιδείξει οι πρωτοπόροι του WSBK. 

Ο Αυστραλός θα μπορούσε να είχε ανέβει περισσότερες φορές στο βάθρο -το κατάφερε μία στην Ολλανδία- με την τύχη να παίζει εδώ τον δικό της ρόλο, ενώ ο σπασμένος καρπός που αποκόμισε στο Estoril θα τον κρατήσει εκτός στον τελευταίο γύρο της χρονιάς με τη θέση του να παίρνει ο Alessandro Delbianco.

Από την άλλη ο Aegerter είναι 16ος, έναν γύρο πριν από τη λήξη του πρωταθλήματος με τον Ελβετό δις Παγκόσμιο Πρωταθλητή SSP να αφήνει πίσω του μια περίεργη χρονιά αφού έχασε τις χειμερινές δοκιμές λόγω ασθένειας και αυτό τον έριξε πολύ πίσω στην αρχή της σεζόν, ενώ ο τραυματισμός του κατά τη διάρκεια προπόνησης στα μέσα της σεζόν τον κράτησε εκτός δράσης για μεγάλο χρονικό διάστημα.

"Ήταν μια δύσκολη σεζόν για μένα με την ασθένεια και τον τραυματισμό μου και για αυτό τον λόγο είμαι ευγνώμων στη Yamaha και την ομάδα που συνεχίζουν να πιστεύουν σε μένα. Νιώθιω ότι έχω αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς στο πρωτάθλημα και για αυτό είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω για έναν ακόμη χρόνο με την GYTR GRT Yamaha WorldSBK.", δήλωσε μεταξύ άλλων ο Ελβετός για την ανανέωση της συνεργασίας του.

Χαρούμενος δήλωσε και ο Gardner για την τρίτη σεζόν του με την ομάδα που διψά για περισσότερα όπως είπε χαρακτηριστικά και θέλει να χτίσει στα θετικά αποτελέσματα του 2024 και να παλέψει για καλύτερα πλασαρίσματα στους αγώνες την επόμενη σεζόν.