MOTUL WSBK, Balaton Park: Ρεκόρ και 16η σερί νίκη για τον Bulega

Μόνο αν πέσει θα σταματήσει το ρεκόρ
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/5/2026

Στον τέταρτο γύρο του πρωταθλήματος που διεξήχθη στην πίστα Balaton Park της Ουγγαρίας, ο Nicolo Bulega πέτυχε ακόμη ένα "τρία στα τρία" στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και έφτασε τις 16 σερί νίκες στον θεσμό, σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε ο Toprak Razgatlioglu  με 13 σερί νίκες.

1ος αγώνας

Ο Bulega (Ducati) ξεχώρισε από τους υπόλοιπους από την αρχή ως το τέλος. Πτώση με αρκετά χιλιόμετρα είχε μόλις στον πρώτο γύρο ο Lorenzo Baldassarri (Ducati) που ευτυχώς δεν τραυματίστηκε. Ο teammate του Bulega, Iker Lecuona (Ducati), ανέβαινε θέσεις μέχρι που έφτασε δεύτερος, θέση στην οποία τερμάτισε. Για την τρίτη θέση του βάθρου πάλευαν οι Alberto Surra (Ducati), Yari Montella (Ducati) και Miguel Oliveira (BMW), με τελικό νικητή τον Oliveira. Τέταρτος ήταν ο Montella, πέμπτος ο Alvaro Bautista (Ducati) και έκτος ο Alex Lowes (Bimota), με τον Axel Bassani (Bimota) να σημειώνει μία εντυπωσιακή έξοδο στα χαλίκια και να καταφέρνει να μην πέσει, τερματίζοντας όμως 17ος. Αυτή ήταν η 14η συνεχόμενη νίκη του Bulega που έσπασε το ρεκόρ που κατείχε ο Razgatlioglu.

Superpole Race

Στην αρχή του αγώνα οι Sam Lowes (Ducati), Oliveira και Andrea Locatelli (Yamaha) συγκρούονται, με τους δύο τελευταίους να πέφτουν πέφτουν και τον Oliveira να τραυματίζεται στον ώμο και να χάνει τον δεύτερο αγώνα. Έπεσε κόκκινη σημαία στον αγώνα και στην επανεκκίνηση ο Bulega έφυγε και πάλι μπροστά που πήρε τη νίκη, με δεύτερο τον Lecuona και τρίτο τον Baldassarri.

2ος αγώνας

Ο Bulega φεύγει από την αρχή μπροστά, ενώ ο Locatelli έχει πτώση και ο Baldassarri δεν μπορεί να συνεχίσει, λόγω τεχνικού προβλήματος. Μπροστά, τέσσερα Ducati στις τέσσερις πρώτες θέσεις, με τον Bulega να κερδίζει, τον Lecuona  δεύτερο, τον Montella τρίτο και τον Baldassarri τέταρτο. Με τη νίκη αυτή ο Bulega έφτασε στη 16η συνεχόμενη του νίκη, κάνοντας παράλληλα το φετινό πρωτάθλημα λίγο μονότονο, καθώς δεν φαίνεται κάποιος άλλος αναβάτης ικανός να τον κερδίσει.

Παρακάτω και η βαθμολογία των δέκα πρώτων αναβατών:

Θέση

Αναβάτης

Βαθμοί

1

NICOLO BULEGA

248

2

IKER LECUONA

166

3

SAM LOWES

99

4

MIGUEL OLIVEIRA

85

5

YARI MONTELLA

82

6

ALEX LOWES

82

7

ALVARO BAUTISTA

81

8

LORENZO BALDASSARRI

78

9

AXEL BASSANI

67

10

ANDREA LOCATELLI

53

 

 

WorldSBK - Andrea Iannone και GoEleven μαζί και το 2025

Ανανέωση συμβολαίου για έναν χρόνο με τον 35χρονο Ιταλό
Andrea Iannone Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSBK 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

18/10/2024

Ο Andrea Iannone είχε φέτος μια καλή χρονιά στην πρώτη του σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike με την ικανοποίηση της GoEleven να εκφράζεται με ανανέωση του συμβολαίου του.

Η επιστροφή του Iannone στην ενεργό δράση, έπειτα από τον 4ετή αποκλεισμό του από τους αγώνες λόγω ντόπινγκ, συνοδεύτηκε από καλά αποτελέσματα με την ομάδα της GoEleven.

Έναν αγώνα πριν από τη λήξη της φετινής σεζόν ο 35χρονος Ιταλός βρίσκεται στην 7η θέση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος με 211 βαθμούς, έχει ανέβει στο βάθρο πέντε φορές με την Ducati Panigale V4R, ενώ έχει σημειώσει και μία νίκη στην πίστα του Aragon. 

Με την ταχύτητα του να μην αμφισβητείται, η οποία άλλωστε φάνηκε από τον πρώτο κιόλας αγώνα στην Αυστραλία, η αστάθεια στην απόδοσή του Iannone ολόκληρη τη σεζόν δικαιολογείται τόσο από την πολυετή του απουσία, όσο και από το γεγονός ότι δεν γνώριζε ούτε τη μοτοσυκλέτα της Ducati αλλά ούτε και τη συμπεριφορά των ελαστικών της Pirelli, ενώ επαφή δεν είχε ούτε με τις εξέλίξεις στις πίστες του φιλοξενούν το WSBK. 

Ωστόσο ο Ιταλός μαθαίνει και αυτό φαίνεται και από τα αποτελέσματά του στους τελευταίους αγώνες και από τη νίκη του στο Aragon -πρώτη μετά από οχτώ χρόνια σε αγώνα παγκοσμίου- τερματίζει πλέον σταθερά εντός δεκάδας. Του χρόνου, αν όλα πάνε καλά για τον 35χρονο, η δεύτερη σεζόν του στο WSBK θα έχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την πρώτη.

"Είμαι χαρούμενος που συνεχίζω αυτό το ταξίδι με την Pata GoEleven Team οδηγώντας το Ducati Panigale V4 R. Η πρώτη χρονιά στο WorldSBK ήταν γεμάτη εκπλήξεις, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μαζί για να βελτιωνόμαστε συνεχώς και να πετυχαίνουμε νέους στόχους. Ευχαριστώ τους Gigi Dall’Igna, Claudio Domenicali, Paolo Ciabatti, Marco Zambenedetti, Mauro Grassilli και όλη την ομάδα Pata GoEleven για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουνε να ανανεώσουμε και για το 2025. Ευχαριστώ επίσης τον Remo Gobbi και την οικογένεια WorldSBK", δήλωσε ο Ιταλός μετά την ανανκοίνωση της ανανέωσης του συμβολαίου του, δηλώσεις που δείχνουν ότι συνεχίζει να έχει την υποστήριξη του ιταλικού εργοστασίου αλλά και την ευγνωμοσύνη του προς αυτό.