MOTUL WSBK Donington: Σπάνιο λάθος Rea στον 2ο αγώνα – Μπροστά ο Razgatlioglu

Θα θυμάται για πάντα το Donington ο Toprak
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/7/2021

Μπροστά στο πρωτάθλημα περνά ο Razgatlioglu, ο μεγάλος νικητής του αγγλικού γύρου του πρωταθλήματος που μετά τον σημερινό Superpole που επικράτησε ο Rea, ήταν πίσω με 23 βαθμούς. Με την πτώση του Rea κι ενώ οδηγούσε τον αγώνα, και την νίκη του Razgatlioglu, η πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος αλλάζει.

Για άλλη μία φορά ο Razgatlioglu έκανε μία φοβερή εκκίνηση και βρέθηκε δεύτερος στην πρώτη στροφή πίσω από τον Rea. Πίσω του ο Tom Syke, o Gerloff, ο Haslam και ο van der Mark. Αμέσως ο Razgatlioglu έκανε κίνηση να περάσει τον Rea που δεν πέτυχε αλλά έδειξε στον μεγάλο αναβάτη πως η Yamaha βρίσκεται στο κυνήγι του. Μαζί τους ο Sykes που έβλεπε τον Razgatlioglu με άλλο μάτι μετά την φοβερή νίκη του το Σάββατο όταν όλοι είχαν θέμα πρόσφυσης, όπως και ο ίδιος.

Ο Razgatlioglu δεν το έβαλε κάτω στο στόχο του να περάσει σε συγκεκριμένη στροφή τον Rea και έχοντας σταθερά τον πιο γρήγορο γύρο τελικά τα κατάφερε με το τρενάκι πίσω τους να ανοίγει την ψαλίδα φτάνοντας στο ένα δευτερόλεπτο διαφοράς. Ο Rea απάντησε με ταχύτερο χρόνο στον πέμπτο γύρο και προσπάθησε να περάσει, χωρίς να τα καταφέρει καθώς ο Razgatlioglu καθυστέρησε το φρενάρισμα στο απόλυτο όριο μην αφήνοντας ευκαιρία. Με την Brembo να λέει πως το Donington είναι πολύ απαιτητικό στα φρένα, όποιος είναι καλός σε αυτό τον τομέα θα ξεχωρίσει εύκολα. Και ο Razgatlioglu είναι πολύ δυνατός στο φρενάρισμα.

Έτσι εξηγείται και το πρώτο λάθος του Rea στην προσπάθειά του να μείνει κολλημένος στην ρόδα της Yamaha, ετοιμάζοντας την προσπέραση αμέσως μετά και παραλίγο να συγκρουστεί χάνοντας τελικά χρόνο. Αμέσως μετά έκανε ταχύτερο γύρο και τελικά μετά από άλλον έναν κατάφερε να βρεθεί ξανά πίσω από την Yamaha με τον Razgatlioglu να κάνει το δικό του λάθος ανοίγοντας γραμμή και τον Rea να περνά μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ο ανταγωνισμός των δυο τους δεν τους καθυστερούσε αλλά αντίθετα τους ωθούσε σε ταχύτερους χρόνους από την αρχή του αγώνα κι έτσι στην μέση σχεδόν είχαν φτάσει στα τρία δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Gerloff που τώρα είχε τον Sykes πίσω του. Τότε ήταν που έπεσε και ο Rea, με ένα λάθος που μπορεί να γίνει από όλους όταν είναι στο όριο, ανεξάρτητα από το πόσοι κορυφαίοι οδηγοί είναι. Σηκώθηκε στην 20η πλέον θέση αλλά με την πτώση του ο Razgatlioglu έμενε πλέον μόνος του εμπρός με κενό ασφαλείας από τον δεύτερο. Αντίστοιχα ο Rea ήταν τόσο πίσω από τον προ-τελευταίο που μόνο με πτώση κάποιου μπροστά θα ανέβαινε θέση.

Αυτή την φορά ο Razgatlioglu δεν έμεινε από καύσιμα μόλις πήρε την νίκη και με τον Gerloff στην δεύτερη θέση η Yamaha έκανε το 1-2.

Ο Redding με την τέταρτη θέση μπορεί να είναι πλέον τρίτος στο πρωτάθλημα αλλά η προσδοκία για αυτόν είναι να πρωταγωνιστεί, πράγμα που δεν συμβαίνει ποτέ σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Σήμερα μάλιστα η μπόρα που έπεσε καθώς έβγαιναν οι αναβάτες στην πίστα μπορεί να μην κράτησε τόσο, ώστε να μην προλάβει να στεγνώσει με 35 βαθμούς που είχε το Donigton, αλλά ήταν αρκετή για να ρίξει το ηθικό την κρίσιμη στιγμή.

1. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha with BRIXX WorldSBK)

2. Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Team) +2.243s

3. Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) +4.522s

4. Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) +5.151s

5. Michael van der Mark (BMW Motorrad WorldSBK Team) +13.315s

6. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +14.444s

 

 

Παρουσίαση της GRT Yamaha 2019

Στη Verona τα αποκαλυπτήρια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

23/1/2019

Στη Motor Bike Expo στην Verona, εκεί που το MOTO βρισκόταν ως ο μοναδικός εκπρόσωπος της ελληνικού Τύπου, μεταφέροντας σε σας τις πιο εντυπωσιακές custom μοτοσυκλέτες της έκθεσης όπως το μπεμβεδοκατέμ καθώς και το Street tracker της Boldimoto, έγινε η παρουσίαση των μοτοσυκλετών της GRT Yamaha WorldSBK ομάδας για φέτος. Μια κίνηση προσεκτικά μελετημένη, καθώς η έκθεση μαζεύει πλήθος κόσμου κάθε χρόνο (πέρσι συγκέντρωσε 167.000 επισκέπτες), ενώ οι Ιταλοί –παραδοσιακά- έχουν μεγάλη αγάπη για τους αγώνες μοτοσυκλέτας λόγω της ιστορίας τους σ' αυτούς. Στις R1-M που αποκαλύφθηκαν, το κλασικό μπλε της Yamaha κυριαρχεί ως επί το πλείστον στο μεγαλύτερο μέρος τους, ενώ η πιο εξόφθαλμη διαφορά είναι πως το μπροστινό φτερό είναι γκρι ματ, παραπέμποντας στα χρώματα της Fiat Abarth που η Yamaha έχει συνεργαστεί αρκετές φορές μαζί της στο παρελθόν.

Εκεί βρίσκονταν και οι αναβάτες της ομάδας με τον Marco Melandri να δηλώνει: “Είμαι ενθουσιασμένος, είναι λες και πάω πρώτη μέρα στο σχολείο. Το 2011 που έκανα το ντεμπούτο μου με την Yamaha ήταν μια εξαιρετική χρονιά. Βρήκα το κατάλληλο περιβάλλον για μένα και η R1 ταιριάζει στο οδηγικό μου στιλ. Επέστρεψα την κατάλληλη στιγμή και έχω μεγάλη επιθυμία να κάνω πολλά για την ομάδα και η Yamaha θα μας υποστηρίξει κατάλληλα.” Ο Andrea Dosoli διευθυντής της ομάδας και υπεύθυνος για τον διπλασιασμό των μοτοσυκλετών της Yamaha στη μεγάλη κατηγορία των WSBK ήταν παρόν και σε δηλώσεις του αναφέρε τα εξής: “Το να διπλασιάσουμε τις μοτοσυκλέτες της Yamaha στο πρωτάθλημα είναι μια μεγάλη δέσμευση και παράλληλα μια ευκαιρία που φανερώνει την επιθυμία μας να αναπτυχθούμε. Είναι μια θεμελιώδης στρατηγική και πρέπει να υποστηριχτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η ομάδα θα έχει όλη την απαραίτητη υποστήριξη που χρειάζεται ώστε οι αναβάτες της να είναι στην κορυφή.”

Σήμερα η ομάδα βρίσκεται στην Jerez για ένα διήμερο δοκιμών, ώστε οι αναβάτες να προετοιμάσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τις μοτοσυκλέτες τους και να εξοικειωθούν μαζί τους.

Ετικέτες