Motul-WSBK: Γρηγορότερη η Kawasaki του Rea από τα MotoGP στο Aragon!

Για άλλη μια φορά έδειξε γιατί κυριαρχεί
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

22/4/2021

Αυτές τις δύο ημέρες, οι αναβάτες των παγκόσμιου πρωταθλήματος Motul-WSBK βρίσκονται στην πίστα του Aragon για δοκιμές και ταυτόχρονα μαζί τους είναι ο Cal Crutchlow με την Yamaha M1 των MotoGP και ο Dani Pedrosa με την αντίστοιχη μοτοσυκλέτα της KTM, όπου επίσης κάνουν δοκιμές.

Στο τέλος της πρώτης ημέρας ο πίνακας με τους χρόνους δημιούργησε πολλές κουβέντες και κουτσομπολιά στα pits, διότι η νέα Kawasaki ZX-10RR του Jonathan Rea ήταν ταχύτερη από την Yamaha M1 του Cal Crutchlow και την ΚΤΜ του Dani Pedrosa.

Βέβαια αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η ZX-10RR στα χέρια του Rea βγάζει τη γλώσσα στις μοτοσυκλέτες των MotoGP. Προ τριετίας, στα δοκιμαστικά της Jerez ο Rea είχε κάνει χρόνους που εύκολα τον έβαζαν μέσα στην πρώτη πεντάδα των αντίστοιχων χρόνων που είχαν κάνει οι μοτοσυκλέτες των MotoGP μία εβδομάδα πριν. Μάλιστα αυτό γεγονός είχε κάνει την Kawasaki τότε να ζητήσει από την Dorna να τρέξει ο Rea με την ZX-10RR σε κάποιους αγώνες των MotoGP, ένα αίτημα που απέρριψε η Dorna.   

 

Aragon: Ταχύτεροι χρόνοι της 1ης ημέρας

1- Rea (Kawasaki) 1’49”338

2- Crutchlow (Yamaha MotoGP) 1’49”460

3- Lowes (Kawasaki) 1’49”470

4- Pedrosa (KTM MotoGP) 1’49”912

5- Gerloff (Yamaha GRT) 1’50”557

6- Locatelli (Yamaha PATA) 1’51”550

7- Nozane (Yamaha GRT) 1’52”254

8- Ponsson (Yamaha Alstare) 1’52”946

Michelin-WSBK: Και επίσημα προμηθευτής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από το 2027

Μεταφορά τεχνολογίας από MotoGP και Μοτο Ε στα Superbikes -Έως το 2031
Michelin WorldSBK προμηθευτής έως το 2031
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

17/6/2025

Με σχετική ανακοίνωση η Michelin επιβεβαίωσε ότι αναλαμβάνει προμηθευτής ελαστικών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes από τη σεζόν του 2027.

Πριν από μερικές ημέρες σας είχαμε ενημερώσει για τις αλλαγές στα δύο κορυφαία Παγκόσμια Πρωταθλήματα στο MotoGP και το WSBK, αναφορικά με τους προμηθευτές ελαστικών, με την Michelin να έχει ήδη κάνει γνωστή από τον Μάρτιο την αποχώρησή της από το MotoGP στο τέλος του 2026 καθώς η Dorna ήθελε να έχει έναν κατασκευαστή ελαστικών για όλες τις κατηγορίες του πρωταθλήματος.

Η Michelin ενδιαφερόταν μόνο για την κορυφαία κατηγορία όπως και για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoE και δεν είχε κρύψει τότε την απογοήτευσή της για την απόφαση που σχεδόν της ανακοινώθηκε και δεν μπόρεσε να αλλάξει παρά την αντιπροσφορά που έκανε στη Dorna.

Έτσι τώρα έρχεται από που περιμέναμε, για να ηρεμήσουν και τα πνεύματα, με τη γαλλική εταιρεία να γίνεται ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, αφήνοντας την Pirelli να κάνει το ίδιο στο MotoGP, η οποία ήδη προμήθευε τις κατηγορίες Moto2 και Moto3.

Η συνεργασία με το WSBK θα έχει διάρκεια 5 ετών και οι Γάλλοι θα προμηθεύουν με ελαστικά την κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος αλλά και τις WorldSSP, WorldSPB (η νέα sportbike κατηγορία) και WorldWCR (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Γυναικών)

Στη σχετική ανακοίνωση οι Γάλλοι αναφέρουν ότι το WSBK θα αποτελέσει για αυτούς ένα ιδανικό περιβάλλον που θα τους επιτρέψει να μεταφέρουν τις τεχνολογίες που εξελίσσουν στα ελαστικά ακόμη πιο αποδοτικά στα ελαστικά παραγωγής και στο κοινό των δύο τροχών που οδηγεί τη μοτοσυκλέτα του στον δρόμο ή την πίστα.

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε κατά πόσο η έρευνα και η εξέλιξη που πραγματοποιούσαν τόσα χρόνια στο MotoGP θα τους βοηθήσει να βελτιώσουν την απόδοση των ελαστικών που θα χρησιμοποιούν στο WSBΚ.

Η Pirelli, που ήταν αποκλειστικός προμηθευτής στο WSBK από το 2004, θα συνεχίσει να προμηθεύει ελαστικά στο πρωτάθλημα μέχρι και το τέλος της σεζόν του 2026.

Η Michelin έχει κερδίσει 12 τίτλους στο WSBK τη 10ετία του 2000 όταν ακόμη δεν υπήρχε αποκλειστικότητα στην προμήθεια και ανταγωνίζονταν μεταξύ τους οι προμηθευτές ελαστικών.