Motul WSBK: Με δύο δορυφορικές ομάδες η BMW

Αυξάνει τις μοτοσυκλέτες της στο grid
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/11/2020

Το πλήθος των μοτοσυκλετών BMW στην σχάρα εκκίνησης των Motul WSBK της επόμενη σεζόν θα είναι μεγαλύτερο, καθώς δύο δορυφορικές ομάδες θα συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, μαζί φυσικά με την εργοστασιακή BMW Motorrad WorldSBK Team. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ο Shaun Muir ο Υπεύθυνος της εργοστασιακής ομάδας, είχε πει δημόσια πως υπήρχαν τρεις υποψήφιες ομάδες γι' αυτό το ρόλο και τώρα πλέον κατέληξαν στην τελική τους επιλογή. Οι δύο αυτές ομάδες είναι η ιταλική RC Squadra Corse και η Bonovo Action από την Γερμανία.

Η RC Squadra Corse θα έχει ως αναβάτη τον Ιρλανδό Eugene Laverty, ο οποίος την φετινή σεζόν ήταν αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας, ενώ θα συνδυάζει και τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης της BMW. Η Bonovo Action θα συνεχίσει την επιτυχημένη συνεργασία της με τον Γερμανό Jonas Folger. Και οι δύο ομάδες θα είναι σε στενή συνεργασία τόσο με το εργοστάσιο, όσο και με την BMW Motorrad WorldSBK Team.

"Η συνεργασία μας με δορυφορικές ομάδες, αντιπροσωπεύει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την εξέλιξή μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα", δήλωσε ο επικεφαλής της BMW Motorrad, Markus Schramm. "Είναι υπέροχο το ότι θα έχουμε άλλες δύο M1000RR στην πίστα, μαζί με τις δύο εργοστασιακές μας μοτοσυκλέτες των Tom Sykes και Michael van der Mark. Η Bonovo Action είναι η πρώτη γερμανική ομάδα που θα συμμετέχει στον θεσμό με Βαυαρό αναβάτη πάνω σε μία μοτοσυκλέτα από την Βαυαρία. Είναι ένας ιδιαίτερος συνδυασμός. Είμαι επίσης ενθουσιασμένος που ο Laverty θα παραμείνει ως μέλος της ευρύτερης οικογένειας της BMW, παρέχοντας το ταλέντο και την εμπειρία του στην RC Squadra Corse."

Στις δηλώσεις του ο Διευθυντής Αγωνιστικού Τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, είπε πως οι δύο δορυφορικές ομάδες θα έχουν στενή επικοινωνία με την εργοστασιακή ομάδα, έτσι ώστε να συγκεντρώνονται ακόμη περισσότερα δεδομένα, ενώ σε επίπεδο αναβατών και οι δύο ομάδες είναι πάρα πολύ δυνατές.

Η RC Squadra Corse, με ιδιοκτήτη τον Roberto Colombo, θα συμμετέχει με το 2021 με νέο όνομα, αλλά έχει μακρόχρονη παρουσία στα paddock των WSBK. Η ομάδα συμμετέχει στο πρωτάθλημα από το 2016, ενώ το 2020 είχε παρουσία και στο WSS. Ο 34 ετών Eugene Laverty είναι από τους πιο έμπειρους αναβάτες και η φετινή χρονιά ήταν η πρώτη του σεζόν ως αναβάτης της BMW. Ο Ιρλανδός είχε επίσης συμμετοχή από την αρχή στην εξέλιξη του Μ1000RR.

Η Buono Action είναι ιδιοκτησίας Jürgen Röder με team manager τον Michael Galinski. Το 2020 ήταν η ομάδα που κυριάρχησε στο International German Motorcycle Championship IDM με αναβάτη τον Jonas Folger. Ο γερμανός κέρδισε και τους οκτώ αγώνες του θεσμού, ενώ η διεθνής του καριέρα ξεκίνησε το 2008. Έχει αγωνιστεί σε όλες τις κατηγορίες των GP, στα 125cc (και όταν έγινε Moto3), στη Moto2 αλλά και στα MotoGP.

Σε αναμμένα κάρβουνα ο Laverty!

Πιθανή επιστροφή μετά από δύο μήνες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Μετά την ανακοίνωση για τον Leon Camier (Moriwaki Althea Honda Team) ότι θα χάσει τους δύο επόμενους γύρους του πρωταθλήματος, στο Donington Park και τη Laguna Seca, ο Eugene Laverty (Team Goeleven) μαζεύει όλες του τις δυνάμεις για να επιστρέψει δριμύτερος στο πρωτάθλημα. Πριν από σχεδόν δυο μήνες, στα δοκιμαστικά της Imola, ο Laverty είχε ένα τρομακτικό highside και απ’ την πτώση του έσπασε και τους δύο του καρπούς. Παρά το γεγονός ότι ο κορυφαίος γιατρός του είδους τον ανέλαβε ως περιστατικό και δέχτηκε την πρόκληση να αποκαταστήσει τους θρυμματισμένους του καρπούς, δεν κατάφερε να κάνει άλλη μια φορά το θαύμα του, με αποτέλεσμα ο Laverty να χάσει ήδη τρείς γύρους απ’ το πρωτάθλημα.
Όπως σε κάθε αγωνιζόμενο έτσι και στον Laverty η δίψα του για να ξαναμπεί στην πίστα και να αγωνιστεί δεν έχει κορεσμό. Για αυτό το λόγο ο Laverty, ενώ γνωρίζει πως οι καρποί του δεν έχουν θεραπευτεί πλήρως, θα επιχειρήσει να περάσει τις εξετάσεις της αγωνιστικής επιτροπής την Παρασκευή πριν την έναρξη των δοκιμών ώστε να ξανακαβαλήσει τη V4 R του. “Πριν από δέκα μέρες είχα συμβιβαστεί με το γεγονός ότι θα χάσω τόσο τον αγώνα στο Donington Park όσο και στη Laguna Seca.” Παραδέχτηκε. “Είχα αποθαρρυνθεί τελείως επειδή δεν είχα κάποιο στόχο κι έτσι ξεκίνησα να λέω στον εαυτό μου ότι ίσως καταφέρω να λάβω μέρος στη Laguna Seca, αν συνέχιζα να δουλεύω σκληρά με την αποκατάστασή μου. Είναι μια πίστα που γυρνάμε αντίθετα απ’ τη φορά του ρολογιού και έτσι δεν καταπονείται τόσο ο δεξιός μου καρπός.”

Με αυτές τις σκέψεις ο Laverty πήρε δύναμη και συνέχισε να προπονείται και μετά από έξι εβδομάδες και με σχετικά αργή πρόοδο κατάφερε να ξεφύγει απ’ την οξεία φάση της κατάστασής του και του δημιουργήθηκαν ελπίδες μήπως λάβει μέρος Donington Park. Οδήγησε μάλιστα και μια μοτοσυκλέτα 300cc με στόχο να αναπροσαρμόσει τη θέση οδήγησης ώστε να μην καταπονούνται τόσο τα χέρια του. “Το Donington αποτελεί μια μεγάλη δοκιμασία για το σώμα μου αλλά έχω κουραστεί πνευματικά πλέον να μένω στο περιθώριο (λόγω του τραυματισμού του) και αν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να μπορέσω να αγωνιστώ θα το κάνω! Δεν μπορώ να περιορίσω άλλον τον αναβάτη μέσα μου που θέλει να αγωνιστεί!”

Ετικέτες