MOTUL WSBK: Ο Jonathan Rea θα αγωνιστεί για την Honda HRC και στο Assen

Ο Dixon θα επιστρέψει λογικά στο Balaton Park στις αρχές Μαΐου
Honda
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/4/2026

Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jonathan Rea θα αγωνιστεί ξανά με τη Honda HRC στο GP της Ολλανδίας στα μέσα του μήνα, αφού αντικαθιστά τον τραυματία Dixon που στοχεύει να αγωνιστεί στο Balaton Park στις αρχές Μαΐου.

Ο Jonathan Rea που είναι από φέτος αναβάτης εξέλιξης της Honda HRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, θα αγωνιστεί και στο ολλανδικό GP στα μέσα Απριλίου. Ο Βορειοϊρλανδός αντικατέστησε και στον προηγούμενο αγώνα στο Portimao τον τραυματία Dixon και μάζεψε τους πρώτους του 4 βαθμούς την φετινή σεζόν, αφού στον δεύτερο αγώνα πήρε την 12η θέση. Μάλιστα, το Assen είναι από τις αγαπημένες του πίστες, αφού έχει κατακτήσει εκεί 17 νίκες και 25 βάθρα συνολικά. Φυσικά μαζί του θα συμμετέχει και ο Somkiat Chantra που τερμάτισε 15ος στον δεύτερο αγώνα του Portimao και πήρε τον πρώτο του βαθμό.

Θυμίζουμε πως ο Jonathan Rea μέχρι και την περσινή χρονιά αγωνιζόταν στο WSBK με την Pata Yamaha και από φέτος έχει ενταχθεί στην ομάδα Honda HRC ως αναβάτης εξέλιξης, ενώ τις ένδοξες στιγμές της καριέρας του τις έζησε στην Kawasaki, που κατέκτησε 6 σερί Παγκόσμια Πρωταθλήματα (2015 – 2020).

Η ανακοίνωση της Honda HRC ανέφερε: “Η ομάδα της Honda HRC θα αγωνιστεί με τους Somkiat Chantra και Jonathan Rea στον αγώνα της Pirelli στην Ολλανδία, στο Assen (17-19 Απριλίου), με τον αναβάτη δοκιμών Rea να αντικαθιστά και πάλι τον Jake Dixon, ο οποίος βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης. Η ανάρρωση του Dixon εξελίσσεται ομαλά και σύμφωνα με τις προσδοκίες. Ο στόχος για την επιστροφή του Βρετανού αναβάτη είναι ο 4ος γύρος, ο Motul Hungarian Round (1-3 Μαΐου), υπό την προϋπόθεση της τελικής ιατρικής έγκρισης”.

KTM - Ετοιμάζει είσοδο στα World Supersport!

Με το επερχόμενο RC 990, με αυξημένο ίσως κυβισμό και 135-145 hp
KTM at WorldSSP
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

1/5/2024

Το site GpOne αναφέρει σε άρθρο του πως η KTM ετοιμάζεται να εισέλθει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport στο WSBK, με μια υπερκυβισμένη RC 990 -μοτοσυκλέτα που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2024- με απόδοση 135-145 ίππων.

Η εξέλιξη του Pierer Group στο MotoGP είναι αδιαμφισβήτητη, ενώ φέτος έχει το πακέτο αναβάτη και μοτοσυκλέτας (Pedro Acosta, RC16) που της δίνει πρωταγωνιστικό ρόλο στο Πρωτάθλημα.

Από την άλλη μεριά, στο WorldSBK το Pierer Group περιορίζεται στα World Supersport 300, με την ομάδα Freundberg.

Τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν από την ΚΤΜ, μαθαίνουμε πως οι "πορτοκαλί" ετοιμάζουν να ενδυναμώσουν την παρουσία τους στο WorldSBK, με παρουσία στα WorldSSP.

Μάλιστα για τη συγκεκριμένη κίνηση, στον δεύτερο γύρο της σεζόν WorldSBK 2024, στη Βαρκελώνη, το παρών για συνομιλίες με την Dorna έδωσε ο Mike Leitner, πρώην διευθυντής της εργοστασιακής ομάδας της ΚΤΜ στο MotoGP, που διατηρεί συμβουλευτική ιδιότητα με τους Αυστριακούς.

Παραμένει άγνωστο αν η είσοδος της KTM στο WorldSSP γίνει το 2025 ή αν καθυστερήσει κι άλλο, όμως οι Αυστριακοί σχεδιάζουν ήδη ένα αγωνιστικό τεστ με τη νέα μοτοσυκλέτα, που πιθανώς θα λάβει χώρα σε έναν από τους επερχόμενους αγώνες BSB, έναν θεσμό που έχει ίδιες προδιαγραφές στην εν λόγω κατηγορία με του WorldSSP.

Η μοτοσυκλέτα θα είναι πιθανότατα η επερχόμενη RC 990 που έχουμε δει σε "κατασκοπευτικές" φωτογραφίες, η αδελφή της RC 8C, με τον δικύλινδρο κινητήρα που έχουμε δει ήδη στο KTM 990 Duke, που έχει χωρητικότητα 947 κ.εκ. με απόδοση 121 hp.

Στις συζητήσεις μεταξύ KTM-Dorna έχει τεθεί και το νούμερο σε κυβικά και ίππους, με τους "πορτοκαλί" να σχεδιάζουν να ανεβάσουν ίσως τον κυβισμό στα 960 κ.εκ. (ο μέγιστος επιτρεπόμενος για τα δικύλινδρα) με απόδοση 135-145 Hp ώστε να μπορούν να ανταγωνιστούν και τα Ducati Panigale V2 των 955 κ.εκ. (στη σεζόν του 2024 στη βαθμολογία προηγούνται οι Huertas & Yari, αμφότεροι με Panigale V2) με τρίτο τον Manzi με Yamaha YZF R6.

Βρισκόμαστε εις αναμονή τόσο για την άφιξη της RC 990 παραγωγής, όσο και για τις επόμενες αγωνιστικές κινήσεις της KTM που αναμένονται πολύ ενδιαφέρουσες.

Ετικέτες