MOTUL WSBK: Ο Jonathan Rea θα αγωνιστεί για την Honda HRC και στο Assen

Ο Dixon θα επιστρέψει λογικά στο Balaton Park στις αρχές Μαΐου
Honda
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/4/2026

Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jonathan Rea θα αγωνιστεί ξανά με τη Honda HRC στο GP της Ολλανδίας στα μέσα του μήνα, αφού αντικαθιστά τον τραυματία Dixon που στοχεύει να αγωνιστεί στο Balaton Park στις αρχές Μαΐου.

Ο Jonathan Rea που είναι από φέτος αναβάτης εξέλιξης της Honda HRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, θα αγωνιστεί και στο ολλανδικό GP στα μέσα Απριλίου. Ο Βορειοϊρλανδός αντικατέστησε και στον προηγούμενο αγώνα στο Portimao τον τραυματία Dixon και μάζεψε τους πρώτους του 4 βαθμούς την φετινή σεζόν, αφού στον δεύτερο αγώνα πήρε την 12η θέση. Μάλιστα, το Assen είναι από τις αγαπημένες του πίστες, αφού έχει κατακτήσει εκεί 17 νίκες και 25 βάθρα συνολικά. Φυσικά μαζί του θα συμμετέχει και ο Somkiat Chantra που τερμάτισε 15ος στον δεύτερο αγώνα του Portimao και πήρε τον πρώτο του βαθμό.

Θυμίζουμε πως ο Jonathan Rea μέχρι και την περσινή χρονιά αγωνιζόταν στο WSBK με την Pata Yamaha και από φέτος έχει ενταχθεί στην ομάδα Honda HRC ως αναβάτης εξέλιξης, ενώ τις ένδοξες στιγμές της καριέρας του τις έζησε στην Kawasaki, που κατέκτησε 6 σερί Παγκόσμια Πρωταθλήματα (2015 – 2020).

Η ανακοίνωση της Honda HRC ανέφερε: “Η ομάδα της Honda HRC θα αγωνιστεί με τους Somkiat Chantra και Jonathan Rea στον αγώνα της Pirelli στην Ολλανδία, στο Assen (17-19 Απριλίου), με τον αναβάτη δοκιμών Rea να αντικαθιστά και πάλι τον Jake Dixon, ο οποίος βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης. Η ανάρρωση του Dixon εξελίσσεται ομαλά και σύμφωνα με τις προσδοκίες. Ο στόχος για την επιστροφή του Βρετανού αναβάτη είναι ο 4ος γύρος, ο Motul Hungarian Round (1-3 Μαΐου), υπό την προϋπόθεση της τελικής ιατρικής έγκρισης”.

Bimota - Επιστρέφει στα Motul WSBK το 2025!

Με κινητήρα από το ZX-10RR, αλλά με διαφορετικό πλαίσιο - Ένα βήμα παραπάνω από την πρακτική του Pierer Group στο MotoGP
motomagBimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

24/4/2024

Η Bimota, μετά από πολλά χρόνια απουσίας από το Παγκόσμιο αγωνιστικό στερέωμα, επιστρέφει μέσω της συνεργασίας της με την Kawasaki στα Motul WSBK το 2025, με το πλαίσιο να είναι ιταλικής κατασκευής, ενώ ο κινητήρας -και τα περισσότερα μέλη της ομάδας- θα προέρχονται από το Akashi.

Οι παλαιότεροι θα γνωρίζουν ότι η Bimota δεν είναι άσχετη με τους αγώνες μοτοσυκλέτας, μετρώντας ήδη από το 1980, εφτά μόλις χρόνια μετά την ίδρυσή της, το πρώτο της Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα 350 κυβικά, με τον Jon Ekerold να οδηγεί στην κορυφή μία δίχρονη, δικύλινδρη Bimota YB3. Η επιτυχία συνεχίστηκε το 1987 με τον θρύλο Virginio Ferrari καβάλα στο YB4R να κατακτά το πρωτάθλημα στην κατηγορία TT Formula 1. Το 1988 ήταν η χρονιά που το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK έκανε την εμφάνισή του, με τους Davide Tardozzi και Stephane Mertens να ανεβαίνουν 7 φορές συνολικά στο πρώτο σκαλί του βάθρου, στην παρθενική χρονιά του WSBK. Μετά από κάποια χρόνια αγωνιστικής ανομβρίας, ο ταλαντούχος εκλιπών Anthony Gobert με ένα SB8R είδε πρώτος την καρό σημαία στο υγρό Philip Island, το 2000.

Bimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025

Μετά από 25 χρόνια, η Bimota σε συνεργασία με την Kawasaki επανέρχεται στο Παγκόσμιο στερέωμα των αγώνων, ξεκινώντας από τη σεζόν του 2025. Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, που ακόμα δεν έχει εμφανιστεί, θα είναι της Bimota, σχεδιασμένο εντός των εγκαταστάσεών της, με τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα να έρχεται από το Ninja ZX-10RR. Και όχι μόνο αυτός, καθώς πολλά μέλη από την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki KRT θα μεταπηδήσουν στο box της Bimota. Ένα ορόσημο για την Kawasaki Racing Team, η οποία μετρά σχεδόν σαράντα χρόνια αγωνιζόμενη με μοτοσυκλέτες που μπορείς να αγοράσεις στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία.

Η ονομασία της νέας ομάδας θα είναι "Bimota by Kawasaki Racing Team", όχι μόνο εξαιτίας της πράσινης ιστορίας στον θεσμό των Motul WSBK, αλλά και χάρη στο μειοψηφικό πακέτο του 49,9%της Bimota, το οποίο ανήκει στο Akashi από το 2019. Όπως είναι λογικό, ένας βασικός στόχος για τη δημιουργία της νέας ομάδας είναι η διαφήμιση της Bimota, καθώς μέσα από τους αγώνες θα μπορέσει να προωθήσει καλύτερα τις μοτοσυκλέτες της (και πρώτα απ' όλα κάποια μελλοντική replica της αγωνιστικής της μοτοσυκλέτας), αγγίζοντας ένα ευρύτερο κοινό. Με τη σειρά του, η αύξηση της δημοφιλίας της ιταλικής εταιρείας που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες-έργα τέχνης στο χέρι, με εξαιρετική προσοχή στην λεπτομέρεια, αναμένεται να φέρει γενικότερη αύξηση στις πωλήσεις μοτοσυκλετών Bimota και περισσότερα έσοδα στα ταμεία.

Bimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025

Το επόμενο λογικό βήμα λοιπόν έγινε, από την στιγμή που η Kawasaki απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο της ιταλικής εταιρείας. Σε αντίθεση με το παρελθόν, αυτή την φορά η Bimota έχει ισχυρότερη οικονομική επιφάνεια, χάρη στην στήριξη του Akashi. Ταυτόχρονα, η τεχνογνωσία των πράσινων, οι οποίοι μετρούν ήδη 7 Παγκόσμιους τίτλους, θα αποτελέσει σημαντικό υποστηρικτικό παράγοντα, γλιτώνοντας χρόνο, κόπο και χρήμα από την δημιουργία ενός τμήματος R&D από το μηδέν.

Bimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025

Αν και η αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Bimota δεν έχει ακόμα παρουσιαστεί, δεν περιμένουμε να δούμε στις πίστες το ιδιόρρυθμο hub-steering μπροστινό του εργοστασίου από το Rimini. Αν και με πολλά πλεονεκτήματα, το βασικό μειονέκτημα της απουσίας σωστής πληροφόρησης τέτοιου είδους συστημάτων διεύθυνσης για το τι ακριβώς συμβαίνει κάτω από τον μπροστινό τροχό, έχει αφήσει το πιο απλό κατασκευαστικά τηλεσκοπικό πιρούνι να κυριαρχήσει στους αγώνες.

Ετικέτες