MOTUL WSBK: Ο Redding στην BMW!

Φεύγει από την Ducati στο τέλος της σεζόν!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/8/2021

Την επόμενη σεζόν ο Βρεττανός αναβάτης Scott Redding θα αγωνίζεται με BMW μαζί με τον Ολλανδό Michael van der Mark, κι ενώ η BMW βρίσκεται ακόμη σε διαπραγμάτευση με τον Tom Sykes για το τι θα γίνει το 2022.

Μετά από δύο σεζόν με την Aruba.it στην οποία πήγε με υψηλούς στόχους, θέλοντας να ανακόψει την σαρωτική πορεία του Rea, ο Redding κατάφερε σίγουρα να βγει στο προσκήνιο, να ανέβει πολλές φορές στο βάθρο, όπως οι έξι συνεχόμενες, και να τονίσει την διαφορά που έκανε η Ducati με την V4. Κι έφτασε κι αρκετά κοντά στον στόχο του την πρώτη σεζόν στο WSBK όταν στήθηκε απέναντι από τον Rea στον αγώνα για τον τίτλο.

Στον τελευταίο αγώνα στην Most κατάφερε να πάρει μία νίκη και να ανέβει τρεις φορές στο βάθρο ενώ συνολικά στην πορεία του ως τώρα έχει 22 βάθρα και 8 νίκες σε 42 αγώνες. Στα MotoGP έχει πάρει 90 εκκινήσεις με δύο βάθρα πριν ακολουθήσει το βρετανικό πρωτάθλημα superbike και πάρει τον τίτλο το 2019.

Ο Marc Bongers, BMW Motorrad Motorsport Director δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε τον Scott στην WSBK οικογένειά μας. Τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει πως έκανε μία πολύ πετυχημένη μετάβαση από τα GP, στο BSB και στο WSBK για να γίνει ένας από τους ταχύτερους αναβάτες. Είμαστε πεπεισμένοι πως ο Scott με την μαχητικότητα που τον διακρίνει και την δίψα του για νίκη, είναι η καλύτερη προσθήκη για την ομάδα της BMW στο WSBK και θα ενισχύσει την προσπάθειά μας. Θερμό καλωσόρισμα στον Scott, ανυπομονούμε για μία στενή συνεργασία.

Ο Shaun Muir, Team Principal της BMW Motorrad WorldSBK Team πρόσθεσε: «Ακολουθούμε την καριέρα του Scott εδώ και χρόνια και είμαστε ευτυχισμένοι που θα γίνει πλέον μέρος της ομάδας μας. Οι επιτυχίες του μιλούν από μόνες τους και είναι υπέροχο που θα φέρουμε τις δυνατότητές του και την εμπειρία του στην ομάδα μας. Με αυτή την κίνηση η BMW Motorrad Motosport υπογραμμίζει την τεράστια σημασία που έχει το WSBK και τον στόχο της που είναι να καθιερωθεί στην κορυφή».

Ετικέτες

WSBK – O Gerloff στην Puccetti Kawasaki από το 2025

Αφήνει πίσω του την BMW M1000 RR της Bonovo Action BMW και ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο με την Kawasaki ZX-10RR
motomag WSBK – O Gerloff στην Puccetti Kawasaki από το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

9/8/2024

Μετά την απόφαση της Bonovo Action BMW να αποσυρθεί από το WSBK στο τέλος της χρονιάς ο Garrett Gerloff δεν έχασε καιρό, με τον Αμερικανό αναβάτη της ομάδας να ανακοινώνει πως βρήκε νέα αγωνιστική στέγη στην Puccetti Kawasaki.

Ο Gerloff ο οποίος διανύει την πέμπτη του χρονιά στο WSBK -3 χρόνια στην Yamaha και 2 στην BMW- από το 2025 αλλάζει αγωνιστικό περιβάλλον με τον ίδιο να καλείται να προσαρμοστεί στην ZX-10RR της φετινής χρονιάς καθώς η KRT μας αφήνει και από το 2025 γίνεται Bimota by Kawasaki. O αναβάτης της Bonovo Action BMW μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να ανέβει στο βάθρο του WSBK 6 φορές, να σημειώσει μία Pole ενώ έχει αγωνιστεί και στο MotoGP δύο φορές με την Yamaha.

WSBK – O Gerloff στην Puccetti Kawasaki από το 2025

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Manuel Puccetti ανέφερε: “Είναι σπουδαίο το ότι θα έχουμε μαζί μας τον Gerloff από την επόμενη χρονιά. To 2025 θα έχουμε στη διάθεση μας τις φετινές ZX-10RR της KRT. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για μία ομάδα όπως τη δική μας. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο αποτέλεσμα”.

Ο Shigemi Tanaka, CEO του Τμήματος Μάρκετινγκ και Πωλήσεων της Kawasaki Motors, Ltd, πρόσθεσε: “H ομάδα της Puccetti συνεργάζεται στενά με την KRT. Για την Kawasaki, είναι σημαντικό να διατηρήσει την παρουσία της στο WorldSBK με το εμπορικό σήμα Ninja. Με την υποστήριξή μας και μέσω του δανεισμού των μοτοσυκλετών μας συνεχίζουμε τη άριστη συνεργασία με την Puccetti”

Ετικέτες