MOTUL WSBK: Ο Redding στην BMW!

Φεύγει από την Ducati στο τέλος της σεζόν!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/8/2021

Την επόμενη σεζόν ο Βρεττανός αναβάτης Scott Redding θα αγωνίζεται με BMW μαζί με τον Ολλανδό Michael van der Mark, κι ενώ η BMW βρίσκεται ακόμη σε διαπραγμάτευση με τον Tom Sykes για το τι θα γίνει το 2022.

Μετά από δύο σεζόν με την Aruba.it στην οποία πήγε με υψηλούς στόχους, θέλοντας να ανακόψει την σαρωτική πορεία του Rea, ο Redding κατάφερε σίγουρα να βγει στο προσκήνιο, να ανέβει πολλές φορές στο βάθρο, όπως οι έξι συνεχόμενες, και να τονίσει την διαφορά που έκανε η Ducati με την V4. Κι έφτασε κι αρκετά κοντά στον στόχο του την πρώτη σεζόν στο WSBK όταν στήθηκε απέναντι από τον Rea στον αγώνα για τον τίτλο.

Στον τελευταίο αγώνα στην Most κατάφερε να πάρει μία νίκη και να ανέβει τρεις φορές στο βάθρο ενώ συνολικά στην πορεία του ως τώρα έχει 22 βάθρα και 8 νίκες σε 42 αγώνες. Στα MotoGP έχει πάρει 90 εκκινήσεις με δύο βάθρα πριν ακολουθήσει το βρετανικό πρωτάθλημα superbike και πάρει τον τίτλο το 2019.

Ο Marc Bongers, BMW Motorrad Motorsport Director δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε τον Scott στην WSBK οικογένειά μας. Τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει πως έκανε μία πολύ πετυχημένη μετάβαση από τα GP, στο BSB και στο WSBK για να γίνει ένας από τους ταχύτερους αναβάτες. Είμαστε πεπεισμένοι πως ο Scott με την μαχητικότητα που τον διακρίνει και την δίψα του για νίκη, είναι η καλύτερη προσθήκη για την ομάδα της BMW στο WSBK και θα ενισχύσει την προσπάθειά μας. Θερμό καλωσόρισμα στον Scott, ανυπομονούμε για μία στενή συνεργασία.

Ο Shaun Muir, Team Principal της BMW Motorrad WorldSBK Team πρόσθεσε: «Ακολουθούμε την καριέρα του Scott εδώ και χρόνια και είμαστε ευτυχισμένοι που θα γίνει πλέον μέρος της ομάδας μας. Οι επιτυχίες του μιλούν από μόνες τους και είναι υπέροχο που θα φέρουμε τις δυνατότητές του και την εμπειρία του στην ομάδα μας. Με αυτή την κίνηση η BMW Motorrad Motosport υπογραμμίζει την τεράστια σημασία που έχει το WSBK και τον στόχο της που είναι να καθιερωθεί στην κορυφή».

Ετικέτες

Toprak Razgatlioglu - Το 2025 θέλει να βρίσκεται στα MotoGP

Ο manager του, Kenan Sofuoglu ανοίγει εκ νέου την συζήτηση, εκμεταλλευόμενος τις πολύ καλές εμφανίσεις με την BMW
motomagToprak Razgatlioglu – Το 2025 θέλει να βρίσκεται στα MotoGP
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

21/6/2024

Σύμφωνα με δηλώσεις του manager του Toprak, Kenan Sofuoglu, ο αναβάτης της BMW επιθυμεί να βρεθεί του χρόνου στα MotoGP, σε κάποια εργοστασιακή σέλα, ανοίγοντας έτσι ξανά τον κύκλο των συζητήσεων που θέλουν τον “Stoprak” να μεταπηδά στον πιο σπουδαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού με μοτοσυκλέτα.

Ήταν να μην κάνει το πρώτο hat-trick για την BMW, στον αγώνα του Misano o Toprak, ο οποίος έφτασε συνολικά τις 6 για αυτή την σεζόν, έχοντας ήδη διανύσει το 1/3 της. Η εκκίνησή του με το δεξί ως αναβάτης των Βαυαρών, φαίνεται ότι του έχει δώσει την αυτοπεποίθηση που χρειαζόταν για να κοιτάξει ξανά προς τα MotoGP, με τον manager του, Kenan Sofuoglu να ανάβει ξανά την φωτιά που για λίγο είχε κοπάσει, αφήνοντας πίσω της μονάχα λίγα ξερά χόρτα καμένα. Ο καπνός, όμως, φαίνεται να υπάρχει ακόμα στο μυαλό του Toprak, που σύμφωνα με τις δηλώσεις του Sofuoglu είναι έτοιμος μέχρι και να σπάσει το διετές συμβόλαιό του με την BMW για να βρεθεί αν είναι δυνατόν από το 2025 στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP.

Toprak Razgatlioglu – Το 2025 θέλει να βρίσκεται στα MotoGP

Αυτή την στιγμή o "El Turco" βρίσκεται πρώτος στο πρωτάθλημα, με την BMW να έχει ξεκαθαρίσει ότι το σχήμα Razgatlioglu – Michael van der Mark είναι αυτό που επιθυμεί και για την επόμενη χρονιά. Αν και μέχρι την τελευταία καρό σημαία τίποτα δεν είναι σίγουρο, όλα τα προγνωστικά δείχνουν ότι ο τίτλος έχει ξεκινήσει την πορεία του για τα χέρια του αναβάτη της BMW. Με 179 βαθμούς απέχει 21 βαθμούς από τον δεύτερο, Nicolo Bulega, ενώ έχει 57 ολόκληρους βαθμούς διαφορά από τον ομόσταυλό του Michael van der Mark. Αν τώρα κοιτάξουμε τη δορυφορική ομάδα της BMW, Bonovo Action (η οποία του χρόνου δεν θα υπάρχει), ο “Stoprak” έχει περισσότερους βαθμούς από τους Garrett Gerloff και Scott Redding μαζί… Από μόνη της η επίδοση αυτή του Razgatlioglu τον μετατρέπει σχεδόν σε αναντικατάστατο χαρτί στους κόλπους της BMW.

Από την άλλη, βέβαια, οι Βαυαροί φημολογείται έντονα ότι ως στόχο έχουν το 2027 να μπουν στα MotoGP. Μιλάμε, όμως, για δύο χρόνια μετά από αυτό που θέλει ο Toprak, ο οποίος εάν και εφόσον συμβεί αυτό θα έχει κλείσει ήδη τα 30 έτη. Επομένως, ίσως και να μην είναι η πρώτη επιλογή της BMW -πάντα στην περίπτωση που τα δημοσιεύματα αποδειχθούν αληθινά και κάνει την μεγάλη είσοδο στα MotoGP- μιας και θα είναι ήδη αρκετά μεγάλος σε ηλικία για να κάνει μία τόσο σημαντική μετάβαση.

Toprak Razgatlioglu – Το 2025 θέλει να βρίσκεται στα MotoGP

Ένα ακόμα ζήτημα που έχει προκύψει είναι το ποια ομάδα θα τον πάρει, καθώς ο Sofuoglu έχει ξεκαθαρίσει ότι ο Toprak δεν θα πάει πουθενά αλλού, παρά μόνο σε εργοστασιακή ομάδα. Φέτος, πολλά συμβόλαια των GP λήγουν και οι περισσότερες εργοστασιακές τουλάχιστον ομάδες έχουν κλείσει τις σέλες τους για τα επόμενα δύο χρόνια. Ταυτόχρονα, εικάζεται ότι ο Mir θα έχει μία θέση στο HRC για την επόμενη διετία. Καταλαβαίνουμε ότι τα περιθώρια στενεύουν λοιπόν για τον Toprak.

Οι δοκιμές που έκανε ο αναβάτης της BMW, με τη Μ1 της Yamaha πριν ακόμη πάρει τον δρόμο για την Βαυαρία, δεν έδειξαν ενθαρρυντικές, από άποψη χρόνων. Όπως είχε πει τότε και ο ίδιος ο Toprak δεν είχε αισθανθεί άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Οπότε και αυτή η πόρτα δείχνει ότι είναι κλειστή. Σε κάθε περίπτωση, η πιο πιθανή εκδοχή είναι ότι ο Sofuoglu εκμεταλλεύεται την εξαιρετική πορεία που έχει διαγράψει τη φετινή σεζόν ο Toprak, πιέζοντας καταστάσεις με την BMW, κρατώντας τους σε “ανησυχία” μιας και μέχρι στιγμής είναι ο βασικός πυλώνας του στόχου που έχουν οι Βαυαροί. Να γίνουν, δηλαδή, Παγκόσμιοι Πρωταθλητές στα Motul WSBK.

Βαγιανέλης

 

Ετικέτες