MotulWSBK: Για πρώτη φορά το νέο Fireblade απέναντι στους άλλους!

Στις επίσημες δοκιμές της Jerez αυτό το μήνα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

14/1/2020

Μέχρι στιγμής, η Honda επέλεξε να μην ανοίξει τα χαρτιά της απέναντι στον ανταγωνισμό και στις δύο επίσημες δοκιμές των MotulWSBK που έγιναν πέρσι σε Aragon και Jerez, δεν συμμετείχε καθόλου. Να θυμίσουμε ότι φέτος η Honda κάνει ουσιαστικά ένα restart στην συμμετοχή της στο θεσμό με το ολοκαίνουργιο CBR1000RR-R Fireblade, με καινούργια ομάδα και πλήρη εμπλοκή του HRC και με τον νεαποκτηθέντα Alvaro Bautista στη σέλα της μίας εκ των δύο εργοστασιακών μοτοσυκλετών (στην άλλη θα βρίσκεται ο Leon Haslam). Λογικό είναι λοιπόν, όλος ο κόσμος να περιμένει να δει πού βρίσκεται η Honda απέναντι στις Yamaha, Ducati, BMW και Kawasaki, Αντ' αυτού, η Honda επέλεξε να κάνει ιδιωτικές δοκιμές με πλήρη μυστικότητα και πίσω από κλειστές πόρτες.

Τώρα όμως, στις δοκιμές που θα γίνουν στην Jerez στις 22 και 23 Ιανουαρίου, τα δύο εργοστασιακά Honda θα μπουν στην πίστα μαζί με τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες του ανταγωνισμού και θα κριθούν στην αλήθεια των χρονομέτρων. Το πλάνο των επίσημων δοκιμών προβλέπει συνέχεια στο Portimao στις 26 με 27 Ιανουαρίου, ενώ ο πρώτος αγώνας για το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotulWSBK θα γίνει στην Αυστραλία (Phillip Island) στις 29 Φεβρουαρίου με 1η Μαρτίου.

Η κίνηση αυτή της Honda να αποκαλύψει επιτέλους το οπλοστάσιό της είναι ένα θετικό βήμα, με δεδομένο και το γεγονός ότι προσπάθησε πραγματικά πολύ για να μην διαρρεύσει τίποτε στον τύπο από τις ιδιωτικές δοκιμές της στο Portimao και την Aragon. Ακόμη όμως κι έτσι, στις δοκιμές της Jerez –αυτό άλλωστε είναι και το νόημα των δοκιμών- προφανώς και δεν θα δούμε την πλήρη δυναμική των μοτοσυκλετών και ποιες είναι οι πραγματικές δυνατότητές τους, κάτι που θα συμβεί στον πρώτο αγώνα της Αυστραλίας, αλλά θα μπορέσουμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση από την προσπάθεια της Big-H. Η αλήθεια είναι ότι η πορεία της Honda τα τελευταία στον θεσμό ήταν απογοητευτική, και γι' αυτό άλλωστε η εξέλιξη του νέου Fireblade έγινε με αποκλειστικό γνώμονα τις αγωνιστικές επιδόσεις (εξ ου και το… άλμα στην απόδοση με τα 210 άλογα και την εμπλοκή του HRC προκειμένου να εκμεταλλευθούν την επιτυχημένη τεχνογνωσία από τα MotoGP). Στην εξίσωση του τι θα πρέπει να περιμένουμε στον πρώτο αγώνα, προσθέστε και το δεδομένο της εκπληκτικού ξεκινήματος –με το "καλημέρα"- που είχε πέρσι ο Bautista με το Ducati Panigale V4R, για να καταλάβετε πως όσο και αν η ίδια η Honda προσπαθήσει να κρατήσει χαμηλούς τόνους για την αυλαία του πρωταθλήματος, οι προσδοκίες από το νέο Fireblade εξακολουθούν να βρίσκονται… στο ταβάνι.

 

 

MOTUL WSBK: Ο Redding στην BMW!

Φεύγει από την Ducati στο τέλος της σεζόν!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/8/2021

Την επόμενη σεζόν ο Βρεττανός αναβάτης Scott Redding θα αγωνίζεται με BMW μαζί με τον Ολλανδό Michael van der Mark, κι ενώ η BMW βρίσκεται ακόμη σε διαπραγμάτευση με τον Tom Sykes για το τι θα γίνει το 2022.

Μετά από δύο σεζόν με την Aruba.it στην οποία πήγε με υψηλούς στόχους, θέλοντας να ανακόψει την σαρωτική πορεία του Rea, ο Redding κατάφερε σίγουρα να βγει στο προσκήνιο, να ανέβει πολλές φορές στο βάθρο, όπως οι έξι συνεχόμενες, και να τονίσει την διαφορά που έκανε η Ducati με την V4. Κι έφτασε κι αρκετά κοντά στον στόχο του την πρώτη σεζόν στο WSBK όταν στήθηκε απέναντι από τον Rea στον αγώνα για τον τίτλο.

Στον τελευταίο αγώνα στην Most κατάφερε να πάρει μία νίκη και να ανέβει τρεις φορές στο βάθρο ενώ συνολικά στην πορεία του ως τώρα έχει 22 βάθρα και 8 νίκες σε 42 αγώνες. Στα MotoGP έχει πάρει 90 εκκινήσεις με δύο βάθρα πριν ακολουθήσει το βρετανικό πρωτάθλημα superbike και πάρει τον τίτλο το 2019.

Ο Marc Bongers, BMW Motorrad Motorsport Director δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε τον Scott στην WSBK οικογένειά μας. Τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει πως έκανε μία πολύ πετυχημένη μετάβαση από τα GP, στο BSB και στο WSBK για να γίνει ένας από τους ταχύτερους αναβάτες. Είμαστε πεπεισμένοι πως ο Scott με την μαχητικότητα που τον διακρίνει και την δίψα του για νίκη, είναι η καλύτερη προσθήκη για την ομάδα της BMW στο WSBK και θα ενισχύσει την προσπάθειά μας. Θερμό καλωσόρισμα στον Scott, ανυπομονούμε για μία στενή συνεργασία.

Ο Shaun Muir, Team Principal της BMW Motorrad WorldSBK Team πρόσθεσε: «Ακολουθούμε την καριέρα του Scott εδώ και χρόνια και είμαστε ευτυχισμένοι που θα γίνει πλέον μέρος της ομάδας μας. Οι επιτυχίες του μιλούν από μόνες τους και είναι υπέροχο που θα φέρουμε τις δυνατότητές του και την εμπειρία του στην ομάδα μας. Με αυτή την κίνηση η BMW Motorrad Motosport υπογραμμίζει την τεράστια σημασία που έχει το WSBK και τον στόχο της που είναι να καθιερωθεί στην κορυφή».

Ετικέτες