Ο Chaz Davies παραμένει με Ducati και για το 2021!

Υπέγραψε με την Go Eleven
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/12/2020

Ο Chaz Davies θα παραμείνει πάνω στη σέλα μια Ducati και για το 2021 στα Motul WSBK, μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας με την Team Go Eleven.

Ο Ουαλός είχε χάσει την εργοστασιακή θέση για την επόμενη χρονιά, όταν η Aruba.it Ducati Team του ανακοίνωσε ότι θα αντικατασταθεί από τον νεαρό Ιταλό Michael Ruben Rinaldi. Παρ' όλα αυτά, κι αφού είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν θα μεταπηδούσε σε μια ιδιωτική συμμετοχή με Ducati Panigale V4R, είναι πλέον επιβεβαιωμένο επίσημα ότι πάει στην Go Eleven, σε μια υπόθεση που κατέληξε ουσιαστικά σε ανταλλαγή θέσεων με τον Rinaldi. Αναμένονται λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον οι μάχες μεταξύ των δύο αναβατών του χρόνου, ενώ ο 31 ετών αναβάτης (και νικητής) στα Motul WSBK δήλωσε ενθουσιασμένος που εξασφάλισε το μέλλον του, μετά από μια περίοδο ανασφάλειας τις τελευταίες εβδομάδες.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ενώσω τις δυνάμεις μου με την Go Eleven!. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία, τόσο για μένα όσο και για την ομάδα, ώστε να συνεχίσουμε την εξέλιξή μας. Είχε ένα εκπληκτικό φινάλε τη σεζόν του 2020, κερδίζοντας τον τελευταίο αγώνα στο Estoril, ενώ συγκέντρωσα τους περισσότερους βαθμούς στους τελευταίους εννέα αγώνες."

Δήλωσε επίσης ότι είχε ήδη μια πολύ καλή αίσθηση με την μοτοσυκλέτα, θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να προχωρήσει ακόμη παραπέρα την επόμενη χρονιά. Η Team Go Eleven, η οποία έχει "θητεύσει" στα Superstock και στα WSSP, πήρε τους πρώτους της βαθμούς στην μεγάλη κατηγορία το 2019, χάρη στην νίκη του Rinaldi στον αγώνα της Aragon.

Στην ομάδα θεωρούν ότι κάτι τέτοιο μπορούν να το πετύχουν και το 2021 με τον Davies. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Gianni Ramello, του ιδιοκτήτη της ομάδας, ο οποίος είπε ότι έγραψε ένα βιβλίο για την ζωή και τα όνειρά του στα Motul WSBK και πάντα μέσα σε αυτά συμπεριλαμβανόταν ο Chaz Davies, "ένας αναβάτης που σε κάνει να ερωτευτείς το σπορ". Θεωρεί πλέον ότι το κομμάτι του παζλ που έλειπε συμπληρώθηκε προκειμένου να ανταμειφθούν όλα αυτά τα χρόνια με τις θυσίες, τις δεσμεύσεις και το πάθος.

Jonathan Rea - "Δεν καταλαβαίνω την ομάδα μου ή την κατεύθυνση της Kawasaki..."

Παρόλο που η KRT είχε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει +500 rpm ακόμα, δεν το έκανε!
Rea
Από το

motomag

19/7/2023

Παρά την αύξηση των 500 στροφών στον κινητήρα που έλαβε η Kawasaki και είχατε διαβάσει στο MOTO για αυτό, για άγνωστο λόγο η ιαπωνική ομάδα έχει αποφασίσει να μην τις χρησιμοποιήσει, με τον Rea να δηλώνει απογοητευμένος και μπερδεμένος για την απραξία της KRT.

Η Kawasaki πριν τον αγώνα της Imola δέχθηκε νόμιμα βάση του κανονισμού ακόμη μία αύξηση 250 στροφών στον κινητήρα του ZX-10RR -η δεύτερη για φέτος- με την Ducati να χάνει με τη σειρά της 250 στροφές στον κινητήρα του Panigale V4 R. Συνολικά με τις δύο αυξήσεις η Kawasaki κέρδισε 500 στροφές ενώ η Ducati με τη σειρά της έχασε 500. Έχοντας αυτή τη συνθήκη όλοι περίμεναν να είναι πιο ανταγωνιστική η μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρείας στον ιταλικό αγώνα. Ωστόσο, η KRT δεν χρησιμοποίησε τις 500 επιπλέον rpm, και o Jonathan Rea -ο οποίος δεν έχει γευτεί τη χαρά της νίκης εδώ και 21 αγώνες-, δεν κατάφερε να παλέψει με τους Alvaro Bautista και Toprak Razgatlioglu σε κανέναν από τους τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου, αρκούμενος σε δυο τρίτες θέσεις.

Rea

Μετά το τέλος του αγώνα ο Rea έκανε δηλώσεις για την κατεύθυνση που έχει η ομάδα του σχετικά με το θέμα της αύξησης των στροφών. Ο Βρετανός ανέφερε: "Δεν καταλαβαίνω την κατεύθυνση της ομάδας μου ή της Kawasaki με τα όρια στροφών. Δεν έχω ιδέα, τεχνικά, θα πρέπει να μιλήσετε με την ομάδα μου. Οι 500 σ.α.λ. βοηθούν καθώς μπορείς να είσαι πιο επιθετικός με την τελική μετάδοση, να είσαι πολύ πιο σύντομος με την επιτάχυνση καθώς έχεις περισσότερη δύναμη. Υποθέτω ότι με τον νέο εκκεντροφόρο, ο κινητήρας θα έχει καλύτερες προδιαγραφές, οπότε ίσως παράγουμε περισσότερη ισχύ, αλλά δεν ξέρω. Υποθέτω τώρα, οπότε μιλήστε με την ομάδα. Στόχος είναι να είμαστε στο βάθρο και να παλέψουμε για νίκες σε αγώνες που δεν λαμβάνουν πόντους παραχώρησης. Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί. Ελπίζω να μην τους χρειαστούμε -τους πόντους παραχώρησης- γιατί αυτό θα σημαίνει ότι κάνουμε καλή δουλειά και δεν τους χρειαζόμαστε. Είναι παράξενο.”

Ετικέτες