Ο Hamilton με superbike!

Είχε και πτώση στην Jerez
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/12/2018

Ο πέντε φορές πρωταθλητής της F1, Lewis Hamilton, πήρε μέρος στις ιδιωτικές δοκιμές που διοργάνωσε η ομάδα Pata Yamaha που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes και η βρετανική εταιρεία διοργάνωσης track day "No Limits", οδηγώντας ένα μαύρο YZF-R1, έχοντας πάνω της το νούμερο με το οποίο τρέχει στην F1 (44). Οι δοκιμές έγιναν το περασμένο Σάββατο στην πίστα της Jerez και υπάρχει η πληροφορία ότι ο Hamilton είχε μια πτώση στην πέμπτη στροφή της πίστας, από την οποία όμως βγήκε αλώβητος. Παρόλα αυτά δεν πτοήθηκε και συνέχισε την οδήγηση το υπόλοιπο της ημέρας, ενώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που οδηγεί μοτοσυκλέτα μέσα σε πίστα ο Βρετανός πιλότος.


Άλλωστε, όπως έχει δηλώσει κι ο ίδιος, είναι φαν των μοτοσυκλετών –και ιδιαίτερα των MotoGP- ενώ ήταν και πρεσβευτής της MV Agusta, έχοντας μάλιστα στην κατοχή του μια σπέσιαλ έκδοση, την F4 LH 44, που δημιούργησε το εργοστάσιο γι' αυτόν. Νωρίτερα μέσα στην φετινή χρονιά, είχε οδηγήσει και πάλι μια μοτοσυκλέτα superbike, παρέα αυτή την φορά με τον Cal Crutchlow, σε ένα event της Monster που διοργανώθηκε στην Καλιφόρνια.

Ετικέτες

MOTUL WSBK 2026 - Honda HRC: Οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της [Video]

Μόνες τους οι μοτοσυκλέτες, χωρίς τους αναβάτες στη φωτογράφηση
Honda
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/2/2026

Η Honda HRC παρουσίασε σήμερα τη νέα εμφάνιση της Honda CBR1000RR-R SP, με την οποία οι εργοστασιακοί αναβάτες Jake Dixon και Somkiat Chantra θα αγωνιστούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike 2026.

Το κόκκινο χρώμα κυριαρχεί στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Honda HRC, με την εμφάνιση να συνοδεύετε από μπλε, λευκά και μαύρα κομμάτια. 

Το δίδυμο της Honda HRC αποτελούταν πέρυσι από τους Xavi Vierge και Iker Lecuona που πήραν την 7η και 13η θέση αντίστοιχα και δεν κατάφεραν να κατακτήσουν ούτε ένα βάθρο. Φέτος, οι Ιάπωνες άλλαξαν και τους δύο τους αναβάτες και έφεραν δύο rookies στον θεσμό, περιμένοντας καλύτερα αποτελέσματα. Πρόκειται για τον Ταϊλανδό Somkiat Chantra που είχε μία απογοητευτική σεζόν στο MotoGP και δεν κατάφερε να πείσει σε καμία στιγμή και για τον Βρετανό Jake Dixon που έκανε μία αρκετά καλή σεζόν στη Moto2 και τερμάτισε στην 5η θέση. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Chantra θα απουσιάσει λόγω τραυματισμού από τον πρώτο γύρο που διεξάγεται 20 – 22 Φεβρουαρίου στο Phillip Island και θα αντικατασταθεί από τον Tetsuta Nagashima.

Η παρουσίαση των μοτοσυκλετών έγινε χωρίς τους αναβάτες! Έτσι, θα υπάρξει και δεύτερη παρουσίαση στις 14 Φεβρουαρίου με τους Jake Dixon και Somkiat Chantra να είναι τότε παρόντες.

Παρακάτω δείτε το βίντεο της παρουσίασης: