Σε αποθεραπεία ο Michael van der Mark

Οι τραυματισμοί του μετά το highsiding
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

24/6/2019

Ο Michael van der Mark, απ’ την Jerez είχεξεκινήσει να ανεβαίνει δυναμικά στη μάχη για την κορυφαία θέση και μάλιστα κατέκτησε την πρώτη του νίκη φέτος στο δεύτερο σκέλος. Με ακμαίο ηθικό ξεκίνησε στα ελεύθερα δοκιμαστικά πριν τον αγώνα του Misano να είναι πολύ ανταγωνιστικός και έδειχνε πως θα είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στον επικείμενο αγώνα. Όμως, κατά τη διάρκεια των FP2, λίγο πριν τη λήξη τους, είχε ένα πολύ άσχημο highsiding στην τελευταία στροφή της πίστας. Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτό, η R1 του van der Mark μετατράπηκε σε μαινόμενο ταύρο την ώρα που ξαναβρήκε πρόσφυση ο πίσω τροχός, με αποτέλεσμα να τον τινάξει με δύναμη στον αέρα και να χτυπήσει στο έδαφος με σφοδρότητα. Όπως είχαμε αναφέρει, ο van der Mark μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Misano και το τελευταίο που ένοιαζε αυτόν και την ομάδα του, που καρδιοχτύπησε, ήταν το γεγονός ότι έχασε τον 7ο γύρο του πρωταθλήματος.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης εξέτασης, οι γιατροί του νοσοκομείου διέγνωσαν πως είχε πάθει διάσειση και πως είχε κατάγματα στο δεξί καρπό και στα πλευρά 9 και 10. Ο Δρ. Alfredo Britonti και o διευθυντής του ορθοπεδικού τμήματος Δρ. Stefano Landi ανέλαβαν τον Michael van der Mark ως περιστατικό τους. Μάλιστα, ο Landi είναι ένας ορθοπεδικός γιατρός με εξειδίκευση στην ορθοπεδική και τραυματιολογία ιδίως των άκρων. Το πρώτο χειρουργείο στο δεξί καρπό, στη κερκίδα συγκεκριμένα, στέφθηκε με επιτυχία και ο van der Mark σήμερα θα πάρει εξιτήριο απ’ το νοσοκομείο ώστε να επιστρέψει πίσω στο Rotterdam, όπου θα συνεχίσει την αποκατάστασή του.

Επίσης, έχει ξεφύγει απ’ τους κινδύνους που μπορούν να προκύψουν λόγω της διάσεισης, ενώ παραμένει άγνωστο ακόμη το πόσο διάστημα που θα χρειαστεί μέχρι να επανέλθει. Το ευτύχημα είναι πως ο τραυματισμός του δεν ήταν μοιραίος, όμως του συνέβη πάνω στην ώρα που είχε αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Είναι ακόμη τρίτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, όμως ο Lowes, που είναι τέταρτος, θέλει 24 βαθμούς για να τον φτάσει και όπως όλα δείχνουν θα τα καταφέρει, εκτός αν ο van der Mark μπορέσει ως να ανακάμψει πριν τον 8ο γύρο του πρωταθλήματος που απέχει μόλις δυο εβδομάδες.

Ετικέτες

MotulWSBK: Για πρώτη φορά το νέο Fireblade απέναντι στους άλλους!

Στις επίσημες δοκιμές της Jerez αυτό το μήνα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

14/1/2020

Μέχρι στιγμής, η Honda επέλεξε να μην ανοίξει τα χαρτιά της απέναντι στον ανταγωνισμό και στις δύο επίσημες δοκιμές των MotulWSBK που έγιναν πέρσι σε Aragon και Jerez, δεν συμμετείχε καθόλου. Να θυμίσουμε ότι φέτος η Honda κάνει ουσιαστικά ένα restart στην συμμετοχή της στο θεσμό με το ολοκαίνουργιο CBR1000RR-R Fireblade, με καινούργια ομάδα και πλήρη εμπλοκή του HRC και με τον νεαποκτηθέντα Alvaro Bautista στη σέλα της μίας εκ των δύο εργοστασιακών μοτοσυκλετών (στην άλλη θα βρίσκεται ο Leon Haslam). Λογικό είναι λοιπόν, όλος ο κόσμος να περιμένει να δει πού βρίσκεται η Honda απέναντι στις Yamaha, Ducati, BMW και Kawasaki, Αντ' αυτού, η Honda επέλεξε να κάνει ιδιωτικές δοκιμές με πλήρη μυστικότητα και πίσω από κλειστές πόρτες.

Τώρα όμως, στις δοκιμές που θα γίνουν στην Jerez στις 22 και 23 Ιανουαρίου, τα δύο εργοστασιακά Honda θα μπουν στην πίστα μαζί με τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες του ανταγωνισμού και θα κριθούν στην αλήθεια των χρονομέτρων. Το πλάνο των επίσημων δοκιμών προβλέπει συνέχεια στο Portimao στις 26 με 27 Ιανουαρίου, ενώ ο πρώτος αγώνας για το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotulWSBK θα γίνει στην Αυστραλία (Phillip Island) στις 29 Φεβρουαρίου με 1η Μαρτίου.

Η κίνηση αυτή της Honda να αποκαλύψει επιτέλους το οπλοστάσιό της είναι ένα θετικό βήμα, με δεδομένο και το γεγονός ότι προσπάθησε πραγματικά πολύ για να μην διαρρεύσει τίποτε στον τύπο από τις ιδιωτικές δοκιμές της στο Portimao και την Aragon. Ακόμη όμως κι έτσι, στις δοκιμές της Jerez –αυτό άλλωστε είναι και το νόημα των δοκιμών- προφανώς και δεν θα δούμε την πλήρη δυναμική των μοτοσυκλετών και ποιες είναι οι πραγματικές δυνατότητές τους, κάτι που θα συμβεί στον πρώτο αγώνα της Αυστραλίας, αλλά θα μπορέσουμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση από την προσπάθεια της Big-H. Η αλήθεια είναι ότι η πορεία της Honda τα τελευταία στον θεσμό ήταν απογοητευτική, και γι' αυτό άλλωστε η εξέλιξη του νέου Fireblade έγινε με αποκλειστικό γνώμονα τις αγωνιστικές επιδόσεις (εξ ου και το… άλμα στην απόδοση με τα 210 άλογα και την εμπλοκή του HRC προκειμένου να εκμεταλλευθούν την επιτυχημένη τεχνογνωσία από τα MotoGP). Στην εξίσωση του τι θα πρέπει να περιμένουμε στον πρώτο αγώνα, προσθέστε και το δεδομένο της εκπληκτικού ξεκινήματος –με το "καλημέρα"- που είχε πέρσι ο Bautista με το Ducati Panigale V4R, για να καταλάβετε πως όσο και αν η ίδια η Honda προσπαθήσει να κρατήσει χαμηλούς τόνους για την αυλαία του πρωταθλήματος, οι προσδοκίες από το νέο Fireblade εξακολουθούν να βρίσκονται… στο ταβάνι.