Toprak Razgatlioglu - Λήγει το WSBK συμβόλαιο του με τη Yamaha και θέλει MotoGP το 2024

Πρώτη επιλογή η θέση του Morbidelli, αν και ο Τούρκος δεν περιορίζεται στην Iwata
O Toprak θέλει μετάβαση στο MotoGP
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/4/2023

Το συμβόλαιο του Toprak Razgatlioglu με τη Yamaha λήγει στα τέλη του 2023, και ο Τούρκος αναβάτης κάνει σαφείς τις προθέσεις του δηλώνοντας στο Speedweek.com πως μετά το Πρωτάθλημα που κατέκτησε στο WSBK το 2021, τώρα θέλει να δοκιμάσει την τύχη του στο MotoGP.

Το 2021, η μεγάλη ερώτηση στα χείλη όλων αφορούσε στο αν ο Toprak θα έκανε μεταγραφή στο MotoGP το 2022, όμως εκείνος ήθελε πρώτα να πάρει τον τίτλο στο WSBK και οι μάνατζερ της Yamaha δεν μπορούσαν να περιμένουν άλλο για την υπογραφή του. Τελικά ο τίτλος ήρθε, όμως η ευκαιρία για τη μεγάλη αλλαγή Πρωταθλήματος είχε μπει στον πάγο.

Τώρα, το συμβόλαιο του 26χρονου εργοστασιακού αναβάτη της Yamaha λήγει μετά το τέλος της σεζόν του 23. Και τότε, όπως δηλώνει ο Toprak θέλει να κάνει τη μετάβαση. “Δεν υπάρχει κάτι να ανακοινώσω ακόμα, αλλά τώρα έχω το όνειρο να οδηγήσω στο MotoGP. Το 2021 πήρα το Πρωτάθλημα στο WSBK. Γιατί να μη δοκιμάσω την τύχη μου και στο MotoGP;”

O Razgatlioglu και ο μάνατζερ του, Kenan Sofuoglu, ξέρουν πως η μετάβαση δεν θα είναι εύκολη, ενώ λόγω της δυστοκίας της Yamaha με την M1, ο Τούρκος θα μπορούσε να κοιτάξει και αλλού.

“Η Aprilia είναι πολύ καλή, βελτιώθηκαν πολύ. Όταν το συμβόλαιο μου με τη Yamaha λήξει θα μπορούσα να υπογράψω ξανά μαζί τους, ή θα μπορούσα να υπογράψω με άλλη εταιρεία. Είναι ακόμα πολύ νωρίς, η απόφαση δεν θα ληφθεί μέχρι τα μέσα του 2023. Ελπίζω να βρεθώ στο MotoGP του χρόνου. Εκεί οι μοτοσυκλέτες είναι κοντά η μια με την άλλη, αλλά είναι προφανές πως η Ducati είναι πολύ δυνατή -όπως στο WSBK. Αλλά η Yamaha ήταν και εκεί Παγκόσμια Πρωταθλήτρια για το 2021. Γιατί να μη βελτιωθεί, φέρνοντας μια δυνατή μοτοσυκλέτα για το 2024;”

Όλα θα εξαρτηθούν φυσικά και από την απόδοση του Franco Morbidelli το 2023, καθώς αν δεν καταφέρει να ξεπεράσει τα άσχημα αποτελέσματα του 2021 και του 2022 όπου και είχε τερματίσει 17ος και 19ος αντίστοιχα, τότε οι Ιάπωνες θα δουν με άλλο μάτι τις επιθυμίες του Razgatlioglu. Για την ώρα πάντως ο Morbidelli δείχνει να… “ξυπνά” από τον λήθαργο καθώς βρίσκεται 4ος στη γενική βαθμολογία του MotoGP μετά από 2 αγώνες.

“Το σχέδιο μου” συνεχίζει ο Toprak, “είναι να παλέψω για τον τίτλο στο MotoGP, όχι απλώς να οδηγήσω εκεί. Θα μπορούσα να γίνω ο πρώτος Τούρκος αναβάτης στο Πρωτάθλημα, αλλά αυτό δεν είναι σημαντικό για μένα. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να καταφέρω να τερματίσω στην πρώτη τριάδα. Γνωρίζω πως το επίπεδο των αναβατών στο MotoGP είναι πολύ υψηλό. Ίσως η πρώτη μου χρονιά να μην είναι εύκολη, και ίσως να βελτιωθώ στη δεύτερη. Δεν ξέρω. Οι μοτοσυκλέτες των GP είναι πολύ διαφορετικές από τα Superbike, τα ελαστικά είναι διαφορετικά και θα πρέπει να προσαρμοστώ. Αν δεν καταφέρω να πάω στο MotoGP το 2024, τότε το θέμα θα έχει κλείσει για μένα και θα παραμείνω στο WSBK.

Ετικέτες

Ο Alvaro Bautista θα δώσει την Πέμπτη 4 Μαΐου συνέντευξη τύπου στην πίστα της Βαρκελώνης

Αναμένεται να κάνει δηλώσεις σχετικά με το μέλλον του στους αγώνες μοτοσυκλέτας
Alvaro Bautista
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/5/2023

Ο Ισπανός Πρωταθλητής του WSBK Alvaro Bautista, θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου την Πέμπτη 4 Μαΐου στις 15:00 τοπική ώρα στην πίστα της Βαρκελώνης, γνωστοποιώντας σε όλους τι μέλλει γενέσθαι όσον αφορά με το μέλλον του στους αγώνες μοτοσυκλετών.

Πολλά είναι τα σενάρια όσον αφορά το αγωνιστικό μέλλον του Alvaro Bautista. O πρωταθλητής του WSBK, όλο αυτό το διάστημα με τις δηλώσεις του έχει αφήσει πολλά υπονοούμενα σχετικά με το αν θα συνεχίσει να αγωνίζεται και την επόμενη χρονιά. Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του αναβάτη της Aruba.it Racing – Ducati στο ολλανδικό Grand Prix, όπου ανέφερε ότι δεν έχει ξεκάθαρη ιδέα για το μέλλον του, ενώ την επομένη μετά από ερωτήσεις που του έγιναν σχετικά με αυτό, εξήγησε πως οι επιλογές του είναι δύο, είτε μετά το τέλος της σεζόν να αποσυρθεί από την αγωνιστική δράση για να ξοδεύει περισσότερο χρόνο με την οικογένεια του είτε να συνεχίσει να αγωνίζεται, με την Ducati. Ωστόσο οι δηλώσεις του Ισπανού ενισχύουν το πρώτο σενάριο της απόσυρσης του, ως το πιο επικρατέστερο.

Ο Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) είναι ο μοναδικός εκ του “Titanic Trio” του Πρωταθλήματος που έχει υπογράψει συμβόλαιο και για το 2024, ενώ ο Toprak Razgatlioglu εμφανίζεται διχασμένος μεταξύ MotoGP και WSBK. Υπομονή μέχρι την Πέμπτη, για να δούμε τι θα γίνει με την περίπτωση του Πρωταθλητή 2022, και με τη θέση του στην εργοστασιακή Ducati.

Ετικέτες