World Endurance Championship

Σκοτώθηκε ο Anthony Delhalle
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

10/3/2017

Χθες το πρωί σε δοκιμές πριν τον 24ωρο αγώνα, στην γαλλική πίστα Nogaro Circuit, ο παγκόσμιος πρωταθλητής endurance Anthony Delhalle έχασε την ζωή του, έχοντας πτώση στην πρώτη στροφή της πίστας.

Αυτό συνέβη νωρίς το πρωί, στα πρώτα λεπτά των δοκιμών και σύμφωνα με τον συναθλητή του Vincent Philippe, ο Delhalle έφυγε ευθεία έξω από την πίστα χωρίς να φανεί απ' έξω ότι αιτία ήταν κάποιο γλίστρημα ή μηχανική βλάβη. Παρά την άμεση μεταφορά του στο νοσοκομείο, ο άτυχος αναβάτης υπέκυψε στα τραύματά του.

Ο Anthony Delhalle έτρεχε με την ομάδα endurance την Suzuki και είχε στεφθεί πρωταθλητής κόσμου το 2011, 2012, 2013, 2015 και το 2016

Alvaro Bautista: Η CBR-1000R-R έχει άλλο 70% να δώσει!

Εν αναμονή της επανεκκίνησης του πρωταθλήματος
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/4/2020

Σε μια νέα συνέντευξη προχώρησε ο Alvaro Bautista, όσο παραμένει κλεισμένος στο σπίτι του διατηρώντας στη φυσική του κατάσταση μέχρι να περάσει η “θύελλα” της πανδημίας. Πρόσφατα, ο αναβάτης της Honda είχε αναφερθεί τόσο στην τωρινή κατάσταση όσο και στον ανταγωνισμό του φετινού πρωταθλήματος, ενώ τώρα απλώνει τα χαρτιά του και μας φανερώνει τα περιθώρια εξέλιξης της νέας Superbike της Honda. Σε αυτό το σημείο, να θυμίσουμε πως κανένας απ’ τους αναβάτες δεν βρέθηκε στο βάθρο σε έναν απ’ τους τρεις αγώνες στο Phillip Island, ενώ ο Ισπανός της Honda τερμάτισε δύο φορές εντός της δεκάδας και μια φορά τελευταίος, αντιμετωπίζοντας αρκετές δυσκολίες.

Ωστόσο, όπως έχουμε αναφέρει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν, πρόκειται για μια νέα ομάδα στο πρωτάθλημα, με μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα και αυτό σημαίνει δύο πράγματα: Πρώτον, ότι δεν έχουμε δει τις πραγματικές δυνατότητες της CBR1000RR-R και δεύτερον ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι να τις ανακαλύψουν τόσο οι αναβάτες όσο και οι μηχανικοί της ομάδας. Ένα απ’ τα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του Bautista ήταν το στάδιο εξέλιξης της μοτοσυκλέτας με τον Ισπανό να αναφέρει: “Ο κινητήρας έχει πάρα πολλές δυνατότητες και θα χρειαστεί να ρυθμίσουμε πολλές παραμέτρους. Πρόκειται για ένα καινούργιο project της Honda (σ.σ. ένας απ’ τους λόγους που υπέγραψε με την Big-H ήταν ότι τον ενθουσίαζε το γεγονός ότι θα είχε ενεργό ρόλο στην εξέλιξη της νέας μοτοσυκλέτας) και τόσο η μοτοσυκλέτα όσο και η ομάδα είναι νέες και για αυτό χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο. Αυτή τη στιγμή έχουμε καταφέρει να εκμεταλλευτούμε μόνο το 30% των δυνατοτήτων της. Προς το παρόν δεν μπορούμε να την εξελίξουμε δραστικά λόγω της κατάστασης, ωστόσο είμαι αισιόδοξος πως όταν έρθει η ώρα θα φτάσουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.”  Όλες οι πληροφορίες, τα δεδομένα και οι παρατηρήσεις των αναβατών, βρίσκονται στα χέρια των μηχανικών με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο – o Bautista είχε αναφέρει στο παρελθόν ότι δεν έχει αφήσει την πανδημία να διακόψει την επικοινωνία του με την ομάδα, προσφέροντας όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί. Το μόνο που μένει είναι να ξαναβρεθούν στη πίστα για την περαιτέρω εξέλιξή της.

Επιπρόσθετα, ο Bautista έδωσε τέλος στις όποιες φήμες υπήρχαν, που ήθελαν τον Marc Marquez να τον παροτρύνει να πάει στη Honda λέγοντας: “Δεν μου πρότεινε τη Honda ο Marquez. Δεν χρειαζόταν να με πείσει για την εταιρεία,” τόνισε ο Ισπανός. “Για την ακρίβεια οδήγησε την Triple R και τον ρώτησα την άποψή του, αλλά αυτό συνέβη αφότου είχα υπογράψει το συμβόλαιό μου με τη Honda.” Ακόμη, ο Bautista σχολίασε και το ντουέτο των αδερφών Marquez στα MotoGP και πιστεύει πως μια ομάδα αποτελούμενη από δύο αδέρφια είναι πάρα πολύ ωραίο, ενώ τόνισε πως ο Alex Marquez θα έχει την ψυχολογική πίεση του να φτάσει γρήγορα το επίπεδο του αδερφού του. “Θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον…” είπε.

Το πότε θα ξαναρχίσουν τα πρωταθλήματα παραμένει άγνωστο, όμως σε ό,τι αφορά τα Superbikes οι δηλώσεις του Bautista επισφραγίζουν το γεγονός ότι η πολύπαθη σεζόν θα είναι απ’ τις πιο ενδιαφέρουσες.

Ετικέτες