WSBK - To endo στον τερματισμό του Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak [VIDEO]

Ο El Turco σε μπελάδες - Ανάλογη αγωνιστική συμπεριφορά ούτε στο ελληνικό πρωτάθλημα μοτοσυκλετών δεν έχουμε δει
motomag WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/6/2024

Πικρό βγήκε το διπλό endo του πανηγυρισμού για τον Toprak Razgatlioglu λίγο πριν τη γραμμή τερματισμού στο Misano καθώς οι αγωνοδίκες μετά το τέλος του δεύτερου αγώνα επέβαλαν στον αναβάτη της BMW πρόστιμο 500 ευρώ λόγω επικίνδυνης οδήγησης.

Εντάξει είναι γεγονός πως ο Razgatlioglu στο Misano ήταν μία κατηγορία μόνος του καθώς κέρδισε και τους τρεις αγώνες που έλαβαν χώρα στην ιταλική πίστα, ενώ και οι πανηγυρισμοί του -σούζες και endo- έκλεψαν την παράσταση. Ένας από αυτούς όμως έφερε σε δεινή θέση τον αναβάτη της BMW καθώς σύμφωνα με τους αγωνοδίκες θα μπορούσε να προκαλέσει κάποιο σοβαρό ατύχημα.

WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]

Συγκεκριμένα ο Razgatlioglu πριν περάσει την γραμμή του τερματισμού στο δεύτερο αγώνα πραγματοποίησε endo (διπλό μάλιστα καθώς το πρώτο δεν του βγήκε, ενώ ευτυχώς δεν έφαγε και καπάκι...) με την BMW M1000 RR θέλοντας να πανηγυρίσει με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο τη νίκη αυτή. Ωστόσο λίγο αργότερα ο ίδιος θα περνούσε το κατώφλι της αίθουσας των αγωνοδικών ώστε να απολογηθεί για το συγκεκριμένο συμβάν.

Οι αγωνοδίκες τόνισαν πως αυτό που συνέβη ήταν επιπόλαιο και πως θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάποιο ατύχημα καθώς ο αγώνας δεν είχε τελειώσει ακόμα για τους υπόλοιπους αναβάτες, και ενδεχομένως κάποιος αναβάτης μπορεί να ερχόταν με μεγάλη ταχύτητα από πίσω και να είχαμε τραγικές συνέπειες με τον σχεδόν σταματημένο Toprak. Έτσι οι αγωνοδίκες επέβαλλαν στον "El Turco" ποινή 500 ευρώ. Μικρό το πρόστιμο, αλλά σωστό το σκεπτικό. Όσο και να μας αρέσουν οι πανηγυρισμοί του Toprak, αυτοί θα πρέπει να γίνονται όταν όλοι οι αναβάτες έχουν τερματίσει, στον γύρο του θριάμβου και μόνο.

Μετά την επιβολή της ποινής ο Razgatlioglu ανέφερε: "Πάντα θα κάνω endo, αυτό δεν αλλάζει. Αυτό είναι ένα δώρο για μένα από τους αγωνοδίκες, μετά τις τρεις νίκες , λίγο ακριβό αυτή τη φορά, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, θα πληρώσω τα 500 ευρώ. Νομίζω ότι όλοι πέρασαν καλά. Αν έχουμε μια επανάληψη στο Donington θα κάνω endo μετά από την καρό σημαία, όχι πριν”.

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Χάνει και το Most ο Jake Dixon της Honda HRC – Στη θέση του ξανά ο Yuki Kunii

Η ατυχία συνεχίζεται για την ιαπωνική ομάδα
yuki-kunii
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/5/2026

Το επόμενο Σαββατοκύριακο (15-17/5) διεξάγεται ο 5ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στο Most της Τσεχίας και ο Jake Dixon δεν θα αγωνιστεί ούτε εκεί, καθώς δεν έχει αναρρώσει ακόμη. Στη θέση του θα αγωνιστεί ο Yuki Kunii.

Ο Ιάπωνας αναβάτης αντικατέστησε τον Dixon και στη Balaton Park, χωρίς όμως να καταφέρει να μαζέψει βαθμούς στο ντεμπούτο του στα WSBK, αφού τερμάτισε 21ος το Σάββατο και 16ος την Κυριακή. Οι συνθήκες δεν είναι καθόλου καλές φέτος για την ιαπωνική ομάδα, με τον Dixon να τραυματίζεται στο Phillip Island τον Φεβρουάριο πριν καν αρχίσει η σεζόν και τον Ταϊλανδό Somkiat Chantra πότε να πέφτει και πότε να τερματίζει στις τελευταίες θέσεις, ενώ ο παλαίμαχος Jonathan Rea είναι ο πιο πετυχημένος αναβάτης της, με 4 βαθμούς που πήρε αντικαθιστώντας τον Dixon για έναν αγώνα.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Honda HRC:

“Ο Dixon συνεχίζει να εργάζεται σκληρά στο πρόγραμμα αποκατάστασής του μετά τον τραυματισμό που υπέστη νωρίτερα αυτή τη σεζόν. Αν και η διαδικασία αποκατάστασης προχωράει καλά, ο Βρετανός αναβάτης δεν είναι ακόμη έτοιμος να επιστρέψει στη δράση και, ως εκ τούτου, θα παραμείνει εκτός του γύρου στο Most, καθώς επικεντρώνεται στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης.”