WSBK - To endo στον τερματισμό του Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak [VIDEO]

Ο El Turco σε μπελάδες - Ανάλογη αγωνιστική συμπεριφορά ούτε στο ελληνικό πρωτάθλημα μοτοσυκλετών δεν έχουμε δει
motomag WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/6/2024

Πικρό βγήκε το διπλό endo του πανηγυρισμού για τον Toprak Razgatlioglu λίγο πριν τη γραμμή τερματισμού στο Misano καθώς οι αγωνοδίκες μετά το τέλος του δεύτερου αγώνα επέβαλαν στον αναβάτη της BMW πρόστιμο 500 ευρώ λόγω επικίνδυνης οδήγησης.

Εντάξει είναι γεγονός πως ο Razgatlioglu στο Misano ήταν μία κατηγορία μόνος του καθώς κέρδισε και τους τρεις αγώνες που έλαβαν χώρα στην ιταλική πίστα, ενώ και οι πανηγυρισμοί του -σούζες και endo- έκλεψαν την παράσταση. Ένας από αυτούς όμως έφερε σε δεινή θέση τον αναβάτη της BMW καθώς σύμφωνα με τους αγωνοδίκες θα μπορούσε να προκαλέσει κάποιο σοβαρό ατύχημα.

WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]

Συγκεκριμένα ο Razgatlioglu πριν περάσει την γραμμή του τερματισμού στο δεύτερο αγώνα πραγματοποίησε endo (διπλό μάλιστα καθώς το πρώτο δεν του βγήκε, ενώ ευτυχώς δεν έφαγε και καπάκι...) με την BMW M1000 RR θέλοντας να πανηγυρίσει με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο τη νίκη αυτή. Ωστόσο λίγο αργότερα ο ίδιος θα περνούσε το κατώφλι της αίθουσας των αγωνοδικών ώστε να απολογηθεί για το συγκεκριμένο συμβάν.

Οι αγωνοδίκες τόνισαν πως αυτό που συνέβη ήταν επιπόλαιο και πως θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάποιο ατύχημα καθώς ο αγώνας δεν είχε τελειώσει ακόμα για τους υπόλοιπους αναβάτες, και ενδεχομένως κάποιος αναβάτης μπορεί να ερχόταν με μεγάλη ταχύτητα από πίσω και να είχαμε τραγικές συνέπειες με τον σχεδόν σταματημένο Toprak. Έτσι οι αγωνοδίκες επέβαλλαν στον "El Turco" ποινή 500 ευρώ. Μικρό το πρόστιμο, αλλά σωστό το σκεπτικό. Όσο και να μας αρέσουν οι πανηγυρισμοί του Toprak, αυτοί θα πρέπει να γίνονται όταν όλοι οι αναβάτες έχουν τερματίσει, στον γύρο του θριάμβου και μόνο.

Μετά την επιβολή της ποινής ο Razgatlioglu ανέφερε: "Πάντα θα κάνω endo, αυτό δεν αλλάζει. Αυτό είναι ένα δώρο για μένα από τους αγωνοδίκες, μετά τις τρεις νίκες , λίγο ακριβό αυτή τη φορά, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, θα πληρώσω τα 500 ευρώ. Νομίζω ότι όλοι πέρασαν καλά. Αν έχουμε μια επανάληψη στο Donington θα κάνω endo μετά από την καρό σημαία, όχι πριν”.

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Χάνει τον επόμενο αγώνα ο Miguel Oliveira – Στην θέση του ο Michael van der Mark

Ο τραυματισμός του φαίνεται σοβαρότερος από την αρχική εκτίμηση
miguel
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/5/2026

Ο Miguel Oliveira θα χάσει τον αγώνα στη Most στα μέσα Μαΐου, λόγω τραυματισμού μετά το ατύχημα στη Balaton Park, καθώς τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της BMW θα πάρει ο Michael van der Mark.

Ο Πορτογάλος αναβάτης τραυματίστηκε στη Balaton Park χωρίς να φταίει, καθώς οι Sam Lowes και Andrea Locatelli είχαν επαφή, με τον δεύτερο να πέφτει και να συμπαρασύρει τον άτυχο Oliveira, που έτσι δεν θα συμμετέχει στον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στην Τσεχία στα μέσα του Μάη. Ο Oliveira διαγνώστηκε με διάσειση, υπέστη κατάγματα στα πλευρά και τραυματίστηκε και στον αριστερό του ώμο.

Ο ίδιος δήλωσε: “Φυσικά, είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί με το βάθρο στον αγώνα του Σαββάτου στην Ουγγαρία, δείξαμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο προς την επιτυχία. Δυστυχώς, αναποδιές όπως οι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν στους αγώνες. Τώρα θα επικεντρωθώ πλήρως στο να επανέλθω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης και να επιστρέψω στην ομάδα μου και στη BMW M 1000 RR μου το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν μετά τον τραυματισμό μου στην Ουγγαρία. Ευχαριστώ επίσης τον Mickey – ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι σε καλά χέρια στο Most.”

Ο Van der Mark είναι πλέον αναβάτης δοκιμών για τη βαυαρική εταιρεία και δήλωσε: “Πρώτα απ' όλα, εύχομαι στον Miguel γρήγορη ανάρρωση. Είμαι έτοιμος και θα δώσω τα πάντα για να προσαρμοστώ γρήγορα. Ο στόχος μου θα είναι να υποστηρίξω τη BMW Motorrad Motorsport και την ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερα στο Most, να συλλέξω σημαντικά δεδομένα για το υπόλοιπο της σεζόν και, φυσικά, να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.”