WSBK-Nicolo Bulega: “Δεν θα τα παρατήσουμε ποτέ, αλλά χρειαζόμαστε κάτι”

Αγνοεί τη νίκη στους τελευταίους 12 αγώνες η εργοστασιακή ομάδα της Ducati
bulegacover
Από τον

Παύλο Καρατζά

9/9/2025

Ο Nicolo Bulega και η Ducati συνεχίζουν να υστερούν έναντι του Toprak Razgatlioglu και της BMW, που πέτυχε το 4ο σερί του χατ-τρικ το περασμένο Σαββατοκύριακο και ξέφυγε στην βαθμολογία.

Μετά και τον γύρο που διεξήχθη στην Γαλλία, ο Bulega αγνοεί τη νίκη στους τελευταίους 12 αγώνες, καθώς η τελευταία φορά που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ήταν στην Τσεχία στα μέσα Μαΐου!

Στους τελευταίους 12 αγώνες, ο Bulega τερμάτισε δεύτερος σε 10 αγώνες πίσω από τον Toprak και δεν κατάφερε να κερδίσει κάτι στους υπόλοιπους δύο.

Ο Ιταλός αναβάτης δήλωσε: “Κάθε Σαββατοκύριακο είναι έτσι, προσπαθώ να πάρω τους μέγιστους διαθέσιμους βαθμούς. Αυτό το Σαββατοκύριακο, αυτό ήταν το μέγιστο. Τι μπορώ να πω, πάντα προσπαθούμε να βελτιωθούμε, αλλά αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο”.

Στους πρώτους πέντε γύρους της σεζόν, ο Bulega κέρδισε οκτώ αγώνες από τους 15 και ήταν πρώτος στην βαθμολογία. Όμως στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, ο Toprak  κερδίζει τον έναν αγώνα μετά τον άλλον και οι ελπίδες του Bulega για τίτλο μειώνονται σημαντικά, καθώς αυτή τη στιγμή βρίσκεται 39 βαθμούς μακριά από την κορυφή.

“Σίγουρα, δεν είναι εύκολο, ξεκινήσαμε αυτή τη σεζόν προσπαθώντας να κερδίσουμε, ή τουλάχιστον να παλέψουμε για το πρωτάθλημα. Αλλά αυτή τη στιγμή, δεν είναι δυνατό να ανταγωνιστούμε, επειδή η BMW και ο Toprak έχουν βρει κάτι. Στους τελευταίες αγώνες ήταν πολύ πιο γρήγοροι από ό,τι στην αρχή της σεζόν. Έτσι, για εμάς, ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε το 100% του πακέτου μας, είναι δύσκολο να τους ακολουθήσουμε Θα προσπαθήσω μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Αλλά αυτή τη στιγμή, για να σκεφτούμε τη νίκη σε αγώνες, πρέπει να σκεφτούμε πώς μπορούμε να βελτιωθούμε. Έχουμε δοκιμάσει πολλά πράγματα για να βελτιωθούμε, αλλά δεν ήταν δυνατό. Δεν θα τα παρατήσουμε ποτέ, αλλά χρειαζόμαστε ακόμα κάτι”, δήλωσε.

Motul WSBK - Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024

Για πρώτη φορά ο Ισπανός θα αγωνιστεί μία ολόκληρη σεζόν με την ομάδα της Kawasaki
motomagMotul WSBK – Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/12/2023

Η Kawasaki Puccetti Racing ανακοίνωσε την συνέχιση της συνεργασίας με τον Tito Rabat για το 2024, με την υπογραφή ενός συμβολαίου διάρκειας ενός χρόνου, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον Ισπανό να αγωνιστεί για πρώτη φορά μία ολόκληρη σεζόν, καθώς πέρυσι ήρθε στα μέσα της σεζόν στην ομάδα, ως αντικαταστάτης του Sykes.

Όταν το 2021 ο Tito Rabat αποφάσισε να μεταπηδήσει από τα MotoGP στα WSBK, κατάφερε να αγωνιστεί για 9 γύρους με την Kawasaki, ενώ το 2022 συμμετείχε μόνο στον γύρο του Misano με την ομάδα του Manuel Puccetti. Για το 2023 ο Tito έδωσε το παρών σε 21 συνολικά αγώνες με τα χρώματα της Puccetti, μετά το σπάσιμο του συμβολαίου μεσούσης της χρονιάς με τον Tom Sykes.

Γεννημένος στη Βαρκελώνη στις 25 Μαΐου 1989, ο 34χρονος Tito Rabat έκανε αισθητή την παρουσία του για πρώτη φορά το 2005 στο CEV στην κατηγορία των 125 κυβικών. Τα καλά του αποτελέσματα τον έφεραν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP, όπου αγωνίστηκε στην ίδια κατηγορία. Στην συνέχεια μεταπήδησε στη Moto2 κατηγορία, με τον Rabat να κατακτά το Πρωτάθλημα το 2014, προτού περάσει στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP το 2016. Το 2021 κατευθύνθηκε στα WSBK, ενώ το 2022 τον είδαμε να κυριαρχεί στο ισπανικό πρωτάθλημα SBK.

Motul WSBK – Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024

Για το 2024 ο Rabat υπέγραψε ένα μονοετές συμβόλαιο με την Kawasaki Puccetti Racing, με την νέα χρονιά να είναι η πρώτη του ολοκληρωμένη στο Πρωτάθλημα -αν δεν τον διώξει κι αυτόν στα μέσα της χρονιάς η ομάδα όπως έκανε με τον Sykes... Αυτό σημαίνει ότι θα συμμετέχει και στις χειμερινές δοκιμές στις 24-25 Ιανουαρίου στην Jerez αλλά και σε αυτές στις 29-30 Ιανουαρίου στο Portimao, προτού ταξιδέψει κάτω από τον Ισημερινό, στην Αυστραλία για τον πρώτο γύρο του 2024 στις 23-25 Φεβρουαρίου.

Ο Manuel Puccetti δείχνει να έχει μεγάλες προσδοκίες από τον “νέο” αναβάτη του, καθώς όπως δήλωσε στόχος είναι η πρώτη δεκάδα σε κάθε γύρο. Από την μεριά του ο Tito Rabat νιώθει προφανώς πολύ χαρούμενος που θα μπορέσει να έχει μία ολοκληρωμένη σεζόν με την ομάδα, της οποίας είναι μέλος από το 2021.

Ετικέτες