WSBK - Τέλος ο Tom Sykes από την Puccetti Racing Team

Μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα των τεσσάρων πρώτων γύρων της σεζόν
Tom Sykes leaves Puccetti
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/5/2023

Ο Tom Sykes και η Puccetti Racing Team αποφάσισαν να τερματίσουν τη συνεργασία τους μετά από μόλις τέσσερις γύρους στη σεζόν του 2023, λόγω των απογοητευτικών αποτελεσμάτων του Βρετανού.

Η επιστροφή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2013 Tom Sykes στα WSBK με την ομάδα Puccetti Racing έλαβε άδοξα τέλος, καθώς μετά από τους πρώτους τέσσερις γύρους της χρονιάς ο αναβάτης από το Yorkshire έχει τερματίσει μόνο στους μισούς αγώνες, και βρίσκεται 22ος στη γενική βαθμολογία με… έναν βαθμό.

Η διακοπή της συνεργασίας Sykes-Puccetti έχει άμεση ισχύ, και έτσι αναμένουμε να δούμε αν η ομάδα παρουσιάσει νέο αναβάτη στον επόμενο γύρο στο Misano, ή αν η θέση του Sykes παραμείνει κενή μέχρι να βρεθεί αντικαταστάτης.

Η επίσημη ανακοίνωση της Puccetti Racing Team δεν κάνει πουθενά λόγο για το προφανές (τις κακές επιδόσεις του Sykes), ενώ παράλληλα είναι εξαιρετικά ευγενική προς τον Βρετανό, έχοντας τίτλο “Ο Tom Sykes φεύγει από την Puccetti Racing”.

Tom Sykes leaves Puccetti

Σε αυτή διαβάζουμε τα εξής: “O Πρωταθλητής WorldSBK του 2013 με την Kawasaki Ninja ZX-10R Tom Sykes, ολοκλήρωσε τη θητεία του στην Kawasaki Puccetti Racing, και παράλληλα ολοκλήρωσε το έργο του για την βελτίωση της μοτοσυκλέτας της ομάδας. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας του ως αναβάτης της ομάδας στο WorldSBK, στο πρώτο μέρος της σεζόν 2023, ο Sykes συνεργάστηκε στενά με τους τεχνικούς και τους μηχανικούς της ομάδας, παρέχοντάς πολύτιμα σχόλια και συμβουλές σχετικά με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας.”

Ο επικεφαλής της ομάδας Manuel Puccetti εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τον Sykes δηλώνοντας: "Το προσωπικό και οι χορηγοί της ομάδας μου είχαν την τιμή να έχουμε τον Tom μαζί μας για αυτό το ξεκίνημα της σεζόν. Ως πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής και πολλάκις νικητής, μας βοήθησε να κατανοήσουμε τη Ninja μας σε πρωτόγνωρο βαθμό. Τώρα μας αφήνει και θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε για όλη την εμπειρία που μας μετέδωσε και για το ότι μοιράστηκε τόσες πολλές πληροφορίες μαζί μας".

Από την πλευρά του, ο Tom Sykes σχολίασε: "Δεν δίστασα να γίνω μέλος της Kawasaki Puccetti Racing και να τους βοηθήσω στην βελτίωση της Ninja ZX-10RR. Ελπίζω ότι τα δεδομένα που τους βοήθησα να συγκεντρώσουν κατά τη διάρκεια των δοκιμών και των πρώτων αγώνων της σεζόν θα τους ωθήσουν σε μελλοντικές επιτυχίες".

Sykes joins BMW

Update της τελευταίας στιγμής: Ο Sykes πρόκειται να αντικαταστήσει προσωρινά τον τραυματία van der Mark της BMW, μέχρι ο τελευταίος να επιστρέψει στα καθήκοντα του.

Ετικέτες

Motul WSBK: Επιβεβαίωση από BMW για δορυφορική ομάδα

Υπάρχουν τρεις υποψήφιες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/10/2020

Η πιθανότητα για μια δορυφορική ομάδα για την BMW Motorrad WorldSBK Official Team, είναι κάτι που συζητιέται εδώ και πολύ καιρό, πριν καν ακόμη γίνει η επανεκκίνηση του φετινού πρωταθλήματος, καθώς ο Shaun Muir, Υπεύθυνος της Ομάδας, είχε μιλήσει γι' αυτή την σκέψη από τον περασμένο Μάιο. Τώρα όμως φαίνεται πως από πιθανότητα έχουμε περάσει στο στάδιο της βεβαιότητας μετά και την επιβεβαίωση του Muir πριν τον αγώνα του Estoril.

Η BMW είναι το μόνο εργοστάσιο που δεν διαθέτει δορυφορική ομάδα στο grid του 2020, την ώρα που η Ten Kate Racing Yamaha και η Team GOELEVEN (δύο ανεξάρτητες ομάδες), τρέχουν την φετινή σεζόν με Yamaha και Ducati αντίστοιχα, διεκδικώντας μάλιστα τερματισμούς στο βάθρο. Το ότι δύο ανεξάρτητες ομάδες παλεύουν για τις κορυφαίες θέσεις, είναι ένας παράγοντας-κλειδί για τον Muir, ώστε να διασφαλίσει ότι μια δορυφορική ομάδα της BMW θα μπορέσει να πρωταγωνιστήσει.

Σε μια συνέντευξή του τον Αύγουστο, ο Muir αποκάλυψε ότι συζητά με μια ομάδα από το WSSP και με μία από το WSBK, αλλά τώρα είπε ότι υπάρχουν τρεις υποψήφιες ομάδες. "Θα επιβεβαιωθεί και επίσημα κάποια στιγμή", δήλωσε. "Είναι ευχάριστο να ξέρεις ότι υπάρχουν σίγουρα τρεις ομάδες που θέλουν να αναλάβουν τον ρόλο. Το βασικό για εμάς είναι να επιλέξουμε την σωστή ομάδα για να προσελκύσουμε και τους κατάλληλους αναβάτες. Πιστεύω ότι μέσα στις επόμενες εβδομάδες, θα έχει παρθεί η απόφαση".

Ο στόχος για τον Muir είναι μια δορυφορική ομάδα που θα παλεύει για την πρωτιά, καθώς ακόμη και μέσα στο 2020, η εργοστασιακή ομάδα κατάφερε να κάνει το 1-2 σε κατατακτήριες δοκιμές (Magny Cours), αλλά ακόμη δεν έχει γευτεί την χαρά του τερματισμού στο βάθρο. Πάνω σ' αυτό πρόσθεσε ότι υπάρχουν κάνα δυο αναβάτες που μπορούν να φτάσουν στην κορυφή τη νέα μοτοσυκλέτα (το Μ1000RR) ακόμη και μέσα σε μια δορυφορική ομάδα. Θέλει όμως να είναι σίγουρος ότι θα μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο πακέτο στην συγκεκριμένη ομάδα και πολύ κοντά στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, καθώς δεν θα είχε νόημα μια μοτοσυκλέτα που θα απείχε παρασάγγες από την εργοστασιακή έκδοση. "Η όλη ιδέα της δορυφορικής ομάδας είναι ότι θα συνεργάζεται με την εργοστασιακή, για να έχουμε δύο δικούς μας αναβάτες και έναν ή δύο σε μια άλλη ομάδα που θα συναγωνίζονται για την κορυφή", δήλωσε ο Muir.

Με δεδομένο λοιπόν τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας που έχουν διαφανεί την φετινή σεζόν, με έναν καινούργιο αναβάτη όπως ο Michael van der Mark που θα είναι team mate του Tom Sykes του χρόνου, η προοπτική για άλλη μία ή δύο μοτοσυκλέτες της BMW στο grid του 2021, προδιαθέτει για μια άκρως ενδιαφέρουσα σεζόν για το γερμανικό εργοστάσιο.

Ετικέτες