Η Dunlop γιορτάζει την κορυφή του Πρωταθλήματος BMU: Αλέξανδρος Παπαγεωργίου και Martin Choy κατακτούν SSP και SBK

Οι αναβάτες της Dunlop κατακτούν το Βαλκανικό Πρωτάθλημα
Η Dunlop γιορτάζει την κορυφή του Πρωταθλήματος BMU: Αλέξανδρος Παπαγεωργίου και Martin Choy κατακτούν SSP και SBK
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/10/2024

Το πιο άρτιο και το πλέον σημαντικό πρωτάθλημα της Ανατολικής Ευρώπης κατέκτησε ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου για δεύτερη φορά ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία SSP, με τον Martin Choy να κατακτά άλλο ένα τίτλο στα SBK, χρησιμοποιώντας ελαστικά της Dunlop.

Ο τίτλος της SSP κατηγορίας αποκτά ιδιαίτερη σημασία το 2024 που ήταν μία χρονιά με απίστευτο συναγωνισμό και πολύ δυνατές μάχες μέχρι και την τελευταία καρό σημαία. Η αυλαία που έπεσε στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, επέτρεψε στον Έλληνα πολυπρωταθλητή να πανηγυρίσει εντός έδρας και να σηκώσει ένα πολύ σημαντικό έπαθλο για τη χώρα, απέναντι σε αναβάτες από πολλές διαφορετικές χώρες.

Στην κατηγορία των Superbike ο Martin Choy νίκησε τον ανταγωνισμό πριν ολοκληρωθούν όλοι οι γύροι του πρωταθλήματος, φέρνοντας άλλο ένα τίτλο στην Dunlop! Ο πλέον αναγνωρίσιμος αναβάτης σε όλες τις χώρες του πρωταθλήματος BMU, κατέκτησε εύκολα την κορυφή της μεγάλης κατηγορίας ανεβάζοντας τα χρώματα της Dunlop στο ψηλότερο σκαλί.

Με πολλούς αγώνες σε διαφορετικές χώρες, η συμμετοχή στο πρωτάθλημα BMU είναι μία πρόκληση για τους αναβάτες που καλούνται να περάσουν πολλά διαφορετικά σύνορα πριν πάρουν εκκίνηση.

Η Dunlop γιορτάζει την κορυφή του Πρωταθλήματος BMU: Αλέξανδρος Παπαγεωργίου και Martin Choy κατακτούν SSP και SBK

Το πλήθος όλων αυτών των διαφορετικών αυτοκινητοδρομίων που δεν ακολουθούν τις ίδιες προδιαγραφές, είναι μία πρόκληση και για τους κατασκευαστές ελαστικών που πρέπει να διαθέτουν στην γκάμα τους μία πληθώρα ξεχωριστών αγωνιστικών ελαστικών, έτσι ώστε ο αναβάτης και η ομάδα του, να έχουν πάντα στην διάθεσή τους τον συνδυασμό που χρειάζονται για το νικηφόρο αποτέλεσμα.

Η Dunlop, με την μακρά της πορεία στους αγώνες μοτοσυκλέτας, διαθέτει μία σειρά από διαφορετικά αγωνιστικά ελαστικά καθώς και τον υψηλό βαθμό εξειδίκευσης που απαιτεί η χρήση τους, ώστε να είναι έτοιμη να συμβουλέψει τον αναβάτη για την καλύτερη δυνατή επιλογή, στις τρέχουσες συνθήκες του αγώνα.

Συγχαρητήρια στους πολυπρωταθλητές, Αλέξανδρο Παπαγεωργίου και Martin Choy για την υψηλότερη διάκριση στην Ανατολική Μεσόγειο, την ευγενή άμιλλα που επέδειξαν καθ’ όλη την διάρκεια αυτού του τόσο ανταγωνιστικού πρωταθλήματος και το θέαμα που απλόχερα έδωσαν σε όλους εμάς που παρακολουθούσαμε την προσπάθειά τους για την κορυφή της SSP και της SBK κατηγορίας. Τους ευχόμαστε πολλές νίκες και διακρίσεις στο μέλλον, έχοντας την Dunlop στο πλευρό τους.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από τον τελευταίο αγώνα του Αλέξανδρου Παπαγεωργίου και του Martin Choy.

Η Dunlop γιορτάζει την κορυφή του Πρωταθλήματος BMU: Αλέξανδρος Παπαγεωργίου και Martin Choy κατακτούν SSP και SBK

 

Η Dunlop γιορτάζει την κορυφή του Πρωταθλήματος BMU: Αλέξανδρος Παπαγεωργίου και Martin Choy κατακτούν SSP και SBK

 

Η GASGAS αποχωρεί από τους αγώνες μοτοσυκλέτας – Ο Jaime Busto μένει χωρίς εργοστασιακή ομάδα στο Trial

Τέλος εποχής για την ισπανική μάρκα από το 2026, με τον κορυφαίο της αναβάτη να δίχως ομάδα
GASGAS
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/12/2025

Η GASGAS βάζει οριστικό τέλος στην εργοστασιακή αγωνιστική της παρουσία, αποχωρώντας από όλες τις αγωνιστικές διοργανώσεις, από την 1η Ιανουαρίου 2026, σε μια απόφαση που πλήττει ιδιαίτερα το Trial, που είναι συνυφασμένο με το DNA της εταιρείας.

Η απόφαση της GASGAS να εγκαταλείψει κάθε εργοστασιακή αγωνιστική δραστηριότητα από την 1η Ιανουαρίου 2026 σηματοδοτεί το τέλος μιας ολόκληρης εποχής, με τον πιο άμεσο και ηχηρό αντίκτυπο να αφορά το Trial. Εκεί όπου η ισπανική εταιρεία δεν απλώς συμμετείχε, αλλά όριζε την ίδια της την ταυτότητα, και εκεί όπου ο Jaime Busto είχε εξελιχθεί στον βασικό εκφραστή της σύγχρονης αγωνιστικής της εικόνας.

GASGAS

Ο Βάσκος αναβάτης βρέθηκε τα τελευταία χρόνια στο καλύτερο σημείο της καριέρας του. Σταθερά μέσα στην πρώτη τριάδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος TrialGP, με νίκες, βάθρα και διαρκή παρουσία ως ο βασικός αντίπαλος του Toni Bou, ο Busto αποτέλεσε τον πυρήνα της GASGAS Factory Racing τόσο στο TrialGP όσο και στο  X-Trial. Η τρίτη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και η νίκη στο Saint Denis επιβεβαίωσαν ότι η ομάδα όχι μόνο είχε λόγο ύπαρξης, αλλά και ξεκάθαρη δυναμική.

GASGAS

Κι όμως, παρά τα αποτελέσματα, το πρόγραμμα σταματά απότομα. Η συμμετοχή του Busto στον πρόσφατο γύρο του X-Trial στο Ponte di Legno ήταν ουσιαστικά η τελευταία του εμφάνιση με εργοστασιακή GASGAS. Σε λίγες ημέρες, η ομάδα παύει να υφίσταται, αφήνοντας έναν από τους κορυφαίους αναβάτες της σύγχρονης εποχής χωρίς εργοστασιακή στέγη ενόψει του 2026.

GASGAS

Η ειρωνεία είναι εμφανής με την GASGAS να αποχωρεί από το Trial ακριβώς τη στιγμή που διέθετε αναβάτη ικανό να αμφισβητήσει την απόλυτη κυριαρχία της Honda και του Bou. Για τον Busto, η απόφαση δεν σχετίζεται με απόδοση ή αγωνιστική πορεία, αλλά με την ευρύτερη εταιρική αναδιάρθρωση του ομίλου Pierer Mobility, υπό την διοίκηση της Bajaj στο πλαίσιο της οποίας η GASGAS είναι η εταιρεία που χάνει πλήρως την εργοστασιακή αγωνιστική της παρουσία συνεχίζοντας όμως σε επίπεδο μοντέλων παραγωγής στην Αυστρία, τα οποία μάλιστα ανανεώθηκαν κανονικά για το 2026.

GASGAS

Η εταιρεία έχει ξεκαθαρίσει ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει ιδιώτες αναβάτες και ομάδες, όμως το κεφάλαιο της εργοστασιακής συμμετοχής κλείνει οριστικά. Για τον Jaime Busto, το επόμενο βήμα αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα, με το ενδιαφέρον να είναι έντονο, καθώς πρόκειται για έναν αναβάτη σε πλήρη αγωνιστική ωριμότητα.

GASGAS

Για τη GASGAS, όμως, η αποχώρηση από το Trial είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια αγωνιστική απόφαση. Είναι ένας αποχαιρετισμός στο ίδιο της το DNA. Και για τον άνθρωπο που την κράτησε στην κορυφή των βάθρων τα τελευταία χρόνια, είναι το τέλος μιας συνεργασίας που έμοιαζε, μέχρι πρόσφατα, ιδανικά συγχρονισμένη.