Bradley Smith: Δηλώνει ευτυχισμένος που ζει από τον 24ωρο αγώνα Le Mans [VIDEO]

Το Endurance World Championship δεν ξεκίνησε καλά για αυτόν
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/4/2022

Σε δηλώσεις προχώρησε ο Bradley Smith μετά από το άσχημο ατύχημα που είχε στον πρώτο αγώνα του Endurance World Championship, αποφεύγοντας ωστόσο να μιλήσει για το ίδιο τα ατύχημα και για τα λάθη που έγιναν.

Σταματώντας να αγωνίζεται στα MotoGP το 2020 με την Aprilia, ο Bradley Smith ετοιμάζεται για την MotoE και στα πλαίσια της αγωνιστικής προετοιμασίας πήρε μέρος και σαν guest στον 24ωρο αγώνα του Le Mans που αποτελεί τον πρώτο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Endurance.

Όπως φαίνεται και στο παρακάτω video, η Yamaha του Bradley Smith αλλά και του Τσέχου αγωνιζόμενου σε εθνικά πρωταθλήματα Karel Hanika, δεν κατάφεραν να ξεκινήσουν. Μάλιστα ο Hanika είχε φέρει την μοτοσυκλέτα της ART – Yamaha Official Team EWC στην pole position, χάνοντας μία σημαντική ευκαιρία.

Όταν τελικά ο Bradley Smith καταφέρνει να ξεκινήσει, βρίσκεται στον δρόμο του Christophe Seigneur που είναι σε φάση επιτάχυνσης και αδυνατεί να τον αποφύγει πέφτοντας με δύναμη επάνω του. Ο Seigneur σηκώθηκε και περπάτησε μέχρι τα pits, όμως ο πρώην αγωνιζόμενος των MotoGP είχε χτυπήσει σοβαρότερα κι αφού δέχεται τις πρώτες βοήθειες επί τόπου στο σημείο, μεταφέρεται στο νοσοκομεία για περεταίρω ελέγχους και νοσηλεία.

Τις επόμενες ημέρες παρέμεινε στο νοσοκομείο για παρακολούθηση παρόλο που δεν διαγνώστηκε με κάποιο σοβαρό τραυματισμό.

 

 

 

Με την έξοδό του και την επιστροφή στο σπίτι του για την έναρξη φυσιοθεραπείας ο Smith είπε:

«Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όποιον βοήθησε, με πρόσεξε και με υποστήριξε τις τελευταίες 36 ώρες. Ήταν μία σφοδρότατη σύγκρουση από την οποία είμαι τυχερός που επέζησα ολόκληρος. Επιστρέφω τώρα σπίτι για να ξεκινήσω φυσιοθεραπείες και παρόλο που δεν αγωνίστηκα πολύ στον αγώνα, μπόρεσα να δω πως το Endurance World Championship είναι ένα εκπληκτικό αγώνισμα. Ήταν ευχάριστο να αντικρύζω γνώριμα πρόσωπα και να αισθάνομαι μέρος της ομάδας και πάλι. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω για καλύτερους μηχανικούς και συναθλητές, ήταν ένα τρελό διήμερο που θα έχω να το συζητώ με τα εγγόνια μου».

Ετικέτες

Laguna Seca - Φως στο τούνελ για την ιστορική αμερικάνικη πίστα

Θα συνεχίσει τη λειτουργία της- Παρουσιάστηκε πλάνο ανάπλασης 50 ετών
motomag Απειλούνται κάθε είδους αγωνιστικές δραστηριότητες στη Laguna Seca λόγω θορύβου
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/9/2024

Οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι αναφορικά με το μέλλον της Laguna Seca, αφού η αμερικάνικη πίστα όχι μόνο θα συνεχίσει να λειτουργεί αλλά θα δεχτεί και μια σειρά αναβαθμίσεων τα επόμενα χρόνια.

Ποιος θα το πίστευε ότι η Laguna Seca, μια από τις γνωστότερες πίστες παγκοσμίως και με ιστορία που φτάνει σχεδόν τις επτά 10ετίες θα μπορούσε ποτέ να κινδυνεύει με αφανισμό. Κι όμως αυτή θα ήταν η κατάληξή της αν δεν υπήρχαν οι Φίλοι της Laguna Seca (Friends of Laguna Seca), οι οποίοι υπερασπίστηκαν τον λόγο ύπαρξής της απέναντι σε μια ομάδα ιδιοκτητών ακινήτων γύρω από την πίστα που ήθελαν να τη δουν να εξαφανίζεται γιατί θεωρούσαν υπερβολικό τον θόρυβο που παράγεται από τις δραστηριότητες εντός αυτής.

Η τύχη της πίστας και η νέα εποχή που ξεκινά για αυτήν γιορτάστηκε δεόντως από τους ανθρώπους που φρόντισαν για το μέλλον της στα μέσα Αυγούστου, με σχετική τελετή και εκ νέου κόψιμο κορδέλας. Παρόντα στην τελετή ήταν υψηλόβαθμα στελέχη της κομητείας του Monterey, στην οποία ανήκει η πίστα, της επιτροπής που διαχειρίζεται ολόκληρο το πάρκο όπως και κάτοικοι της περιοχής. 

Laguna Seca αμερικάνικη πίστα

Ενάντια στους διαχειριστές της πίστας είχε καταθέσει αγωγή ένας συνασπισμός κατοίκων με την ονομασία "Highway 68 Coalition" που ήθελε να αποτρέψει τα σχέδια ανάπλασης της Laguna Seca προς ιδίο όφελος με πρόφαση κυρίως τα επίπεδα θορύβου και την κίνηση στους δρόμους της περιοχής λόγω των δραστηριοτήτων στην πίστα. Τελικά ο συνασπισμός, που προσπαθεί να μειώσει την ανάπτυξη στην περιοχή με διάφορες ενέργειες από το 1974 που έγινε η σύστασή του, δεν κατάφερε να κλείσει τη διάσημη αμερικάνικη πίστα, με την απόφαση να παίρνεται εξωδικαστικά.

Η Laguna Seca βρίσκεται μέσα σε ένα τεράστιο πάρκο αναψυχής, το οποίο χρησιμοποιείται ποικιλοτρόπως όλο τον χρόνο και αυτό αποφέρει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια ετησίως στην τοπική κοινότητα, με την πίστα να ανήκει στην κομητεία του Monterey.

Τελικά τα επόμενα 50 χρόνια η ομάδα διαχείρισης της πίστας αναμένεται να επενδύσει ένα ποσό πάνω από τα 45 εκατ. ευρώ (50 εκατ. δολάρια) ώστε να βελτιωθεί η ίδια η πίστα και να εκσυγχρονιστούν οι εγκαταστάσεις της. Στόχος των επενδύσεων είναι επίσης να γνωρίσει η πίστα ξανά μεγάλες ημέρες δόξας, να μπορέσει να προσελκύσει μεγάλα και μικρά αγωνιστικά (και μη) events, όπως και να βρει περισσότερους χορηγούς. Το πλάνο έχει ήδη παρουσιαστεί και η εκτέλεσή του αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, ενώ θα εκπονηθεί και πλάνο για τη μείωση του θορύβου που παράγεται στην πίστα.