Sylvain Guintoli - Ανακοίνωσε πως ο μικρότερος γιος του έχει καρκίνο

Δύσκολες στιγμές για τον αναβάτη εξέλιξης της BMW και εκφωνητή της τηλεόρασης
Sylvain Guintoli
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

30/8/2024

Ο πάντα χαμογελαστός, ταχύτατος στην πίστα και εξαιρετικός ως αναλυτής αγώνων στην τηλεόραση Sylvain Guintoli ανακοίνωσε συντετριμμένος πως ο γιος του βρίσκεται στο νοσοκομείο, παλεύοντας με τον καρκίνο.

Ο 42χρονος Γάλλος, που το 2014 κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK, έχει αγωνιστεί και διακριθεί σε πλειάδα Πρωταθλημάτων (250, WorldSBK, MotoGP και Endurance), ενώ έχει γίνει γνωστός μεταξύ άλλων για τον ρόλο του ως αναβάτης εξέλιξης για τη Suzuki και πρόσφατα (2024) για την BMW στο WorldSBK, δίπλα στον Bradley Smith.

Παράλληλα, ο Guintoli είναι εξαιρετικά οξυδερκής και ικανός να μεταδώσει τις εκτενείς τεχνολογικές και οδηγικές του γνώσεις τόσο στα βίντεο που κατά καιρούς γυρίζει, όσο και στον ρόλο του ως εκφωνητής και αναλυτής αγώνων στην τηλεόραση.

Δυστυχώς, στην έναρξη του γύρου του Aragon, ο Γάλλος είχε μερικά ιδιαίτερα δυσάρεστα νέα να μοιραστεί μαζί μας. “Ανακοινώνω με συντριβή πως ο μικρότερος γιος μου διαγνώστηκε με καρκίνο. Το αγοράκι μας παλεύει σαν Πρωταθλητής και η οικογένεια μας τον υποστηρίζει ενωμένη. Δυστυχώς αυτό σημαίνει πως θα χάσω τον τελευταίο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance ενώ δεν θα μπορέσω να παραστώ στους επόμενους γύρους του MotoGP στη θέση μου στο κανάλι TNT Sports. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την παιδική ογκολογική μονάδα του NHS, την BMW, την North One και την WBD για την υποστήριξή τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. ”

Ευχόμαστε ο μικρός Luca να βγει νικητής στη μάχη του με τον καρκίνο.

Ετικέτες

ΑΜΑ Supercross 2025, 5ος γύρος, Tampa - Νίκη για Malcom Stewart και Husqvarna

1η νίκη στην κατηγορία για του 32χρονο αδερφό του James "Bubba" Stewart
aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/2/2025

Με μια εξαιρετική εμφάνιση μπροστά στους συντοπίτες του, ο Malcom Stewart κατάφερε να πάρει τη νίκη στον γύρο που πραγματοποιήθηκε στη Florida των ΗΠΑ.

Στο στάδιο Raymond James στην Tampa έγινε ο 5ος γύρος του ΑΜΑ Supercross, με τον μικρό αδερφό του James Stewart να εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την πτώση του Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) προς το τέλος του αγώνα. Ο Malcom Stewart (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) είχε βρει πολύ καλό ρυθμό, προσπερνούσε τους πάντες και όλα έδειχναν ότι θα γίνει μάχη στο τέλος με τον Sexton.

aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος

Ωστόσο ο αναβάτης της ΚΤΜ, που έγινε στον προηγούμενο γύρο μόλις ο τρίτος στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας (6η φορά και στις δύο) που κερδίζει Triple Crown χωρίς να πάρει νίκη, έπεσε άσχημα στα σαμαράκια, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί, τη στιγμή που ο Stewart, ο οποίος τους περνούσε όλους σαν σε προπόνηση, βρέθηκε πίσω του. Πίσω από τον Stewart τρερμάτισε ο Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing), με τον Jason Anderson (Monster Energy Kawasaki) να βρίσκει τον καλό του εαυτό από το μέσο του αγώνα και έπειτα για να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. 

Ο Sexton που δεν βρήκε ρυθμό μετά την πτώση του τερμάτισε τελικά στην πέμπτη θέση,  πίσω από τον Justin Cooper (Monster Energy Yamaha Star Racing) και έφυγε από τη Florida έχοντας ως παρηγοριά την πρώτη θέση της βαθμολογίας με 101 βαθμούς, μπροστά από τον Webb που έχει 96 και τον Anderson με 84.

 

Στα υπόλοιπα αξιομνημόνευτα του αγώνα η άσχημη πτώση του Hunter Lawrence (Honda HRC Progressive), έχασε τη γραμμή του και συγκρούστηκε με αχυρόμπαλα τελειώνοντας έτσι άδοξα τη βραδιά του, ενώ ο Eli Tomac αγωνίστηκε με τραυματισμό στο αριστερό του πόδι στο τελικό (δείτε στο video πώς σκάλωσε το πόδι του) για να πάρει τελικά τη 17η θέση.

Στα 250SX είχαμε τον πρώτο αγώνα για το πρωτάθλημα της Ανατολική Ακτής με τη νίκη να πηγαίνει στον Max Anstie (Monster Energy Yamaha Star Racing), έπειτα από πτώση του Pierce Brown που ηγούνταν (Monster Energy Yamaha Star Racing) που οδήγησε σε κόκκινη σημαία και επανεκκίνηση του αγώνα με οχτώ λεπτά να απομένουν. Δεύτερος ο ομόσταυλός του Anstie, Daxton Bennick και τρίτος ο Cameron McAddo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki). Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο έτερος αναβάτης της Kawasaki, Seth Hammaker με τον Tom Vialle (Red Bull KTM Factory Racing) να κλείνει την πρώτη πεντάδα.

Με πρωταθλητή RJ Hampshire (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) να παίρνει μέρος στον αγώνα αυτή ήταν μόλις η τρίτη φορά στην ιστορία της κατηγορίας 250SX όπου συναντήθηκαν οι εν ενεργεία πρωταθλητές των δύο ακτών, με τον Hampshire ωστόσο να προσγειώνεται σε εμπόδιο της πίστας και να τερματίζει τελικά στη 18η θέση.