ADAC Junior Cup KTM

Διπλή νίκη ο Κορωνάκης!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/10/2017

Πριν από μερικούς μήνες, είχατε διαβάσει εδώ, για την προσπάθεια δύο νέων αναβατών να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε αγώνες στο εξωτερικό. Τότε, τον περασμένο Ιούλιο, είχαμε συναντήσει από κοντά στην πίστα του Sachsenring τον Βασίλη Κορωνάκη και τον Κυριάκο Λιούτα, μαζί με τον team manager της KTM Skourtas Racing Center, τον πρωταθλητή Σάκη Σκούρτα, οι οποίο συμμετείχαν στον θεσμό του ADAC Junior Cup KTM. Δύο πράγματα μας είχαν εντυπωσιάσει από την επαφή με τους νεαρούς αναβάτες: Η ταπεινότητα και οι επιδόσεις τους. Είναι οι δύο αρετές που σε συνδυασμό με το ταλέντο και τη δουλειά μπορούν να κάνουν την διαφορά, ακόμη και σε διεθνές επίπεδο.

Η επιβεβαίωση των παραπάνω ήρθε το περασμένο Σαββατοκύριακο, όταν η ομάδα με αναβάτη τον Βασίλη Κορωνάκη συμμετείχε στον αγώνα του θεσμού που διεξήχθη στο Assen, στα πλαίσια του αγώνα για το Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbikes (BSB). Τότε στο βρεγμένο Sachsenring ο Βασίλης είχε τερματίσει δεύτερος εκπλήσσοντας τους πάντες με την ταχύτητα και τον έλεγχο πάνω στο KTM RC390. Τώρα, στο επίσης βρεγμένο Assen έκανε τους πάντες να παραμιλάνε, παίρνοντας δύο νίκες στον διπλό αγώνα για το Junior Cup και με ιδιαίτερα εντυπωσιακό τρόπο.

Την πρώτη μέρα, ξεκινώντας από την δεύτερη σειρά εκκίνησης, ο νεαρός Κερκυραίος συμπλήρωσε τον πρώτο γύρο έχοντας διαφορά σχεδόν 5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο (!), ενώ κάποια στιγμή στον αγώνα η διαφορά ξεπέρασε και τα δέκα δευτερόλεπτα. Από εκεί και πέρα ήταν απλώς θέμα στρατηγικής και ωριμότητας στην οδήγηση του Βασίλη, δύο στοιχεία που ο Σάκης Σκούρτας έχει εμφυσήσει πλήρως στον αναβάτη του, και τερμάτισε πρώτος με διαφορά σε έναν αγώνα που διακόπηκε με κόκκινη σημαία. Την δεύτερη μέρα,με στεγνή πλέον την πίστα, ο Κορωνάκης αντιμετώπισε πιο δυνατό ανταγωνισμό δίνοντας σκληρές μάχες, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να τον εμποδίσει να δει για δεύτερη φορά πρώτος την καρό σημαία.

Θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι ο Κορωνάκης έμπαινε για πρώτη φορά στην πίστα του Assen, ενώ ήταν και μόλις η δεύτερη φορά, μετά το Sachsenring Που αγωνίστηκε στην βροχή!

Ετικέτες

Davey Todd: Χάνει και το Isle of Man TT λόγω τραυματισμού

“Δεν αφήσαμε καμία λεπτομέρεια στην τύχη, απλά μας τελείωσε ο χρόνος”
todd
Από τον

Παύλο Καρατζά

12/5/2026

Σας είχαμε ενημερώσει πως ο Davey Todd είχε τραυματιστεί σοβαρά στον αγώνα Daytona 200 στις αρχές Μαρτίου, καθώς ο Βρετανός αναβάτης διαγνώστηκε με κατάγματα στο μηριαίο οστό, στην κνήμη και στη μύτη. Στην συνέχεια υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση, όπου του τοποθετήθηκε μεταλλική πλάκα στο μηριαίο οστό και βίδες στην κνήμη.

Ο Todd λόγω των τραυματισμών δεν συμμετείχε στον αγώνα North West 200 και τελικά θα χάσει και το φετινό Isle of Man TT (25/5-6/6). Ο Βρετανός οδήγησε λίγες εβδομάδες νωρίτερα σε trackday στην πίστα της Βαλένθια, όμως η ιατρική ομάδα του TT τον εξέτασε και τον έκρινε ακατάλληλο για τον αγώνα.

Ο Todd δήλωσε: “Είμαι απογοητευμένος που πρέπει να πω ότι δεν θα βρεθώ στη γραμμή εκκίνησης του TT 2026, ειδικά με όλη τη δουλειά που έχει γίνει τις τελευταίες εννέα εβδομάδες. Έκανα ό,τι ήταν δυνατόν για να βρεθώ σε θέση να αγωνιστώ και είμαι πολύ ευγνώμων σε όλους όσους συμμετείχαν στη θεραπεία μου στο Formula Medicine στην Ιταλία, καθώς και για την καταπληκτική υποστήριξη από τη BMW Motorrad, τη Monster Energy και όλους τους υπέροχους ανθρώπους γύρω μου.

"Δεν αφήσαμε καμία λεπτομέρεια στην τύχη και δοκιμάσαμε τα πάντα με στόχο να επιστρέψω για το TT, αλλά δυστυχώς, απλά μας τελείωσε ο χρόνος. Η προσοχή τώρα στρέφεται στο επόμενο έτος, ώστε να επιστρέψω πιο δυνατός από ποτέ. Εν τω μεταξύ, θα υποστηρίζω την ομάδα μου, την 8TEN Racing, από την κερκίδα”.

Ο Todd πέτυχε τις πρώτες του νίκες στο TT το 2024 στους αγώνες Superstock και Senior και την περσινή χρονιά κέρδισε τον αγώνα Superbike, σημειώνοντας την τρίτη του νίκη στον θεσμό.