Indian Challenger RR - Συλλεκτικό sport Bagger 90.000 ευρώ!

Σε μόλις 29 αντίτυπα, με έμπνευση από το αγωνιστικό μοντέλο του Tyler O’ Hara
Indian Challenger RR
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/3/2023

Για να γιορτάσει την κατάκτηση του τίτλου στο Αμερικάνικο Πρωτάθλημα King of the Baggers του 2022 από τον Tyler O’Hara που αγωνίστηκε με τον αριθμό #29, και για να βγάλει και το κατιτίς της, η Indian παρουσίασε τη συλλεκτική έκδοση Indian Challenger RR που θα παραχθεί μόλις σε 29 αντίτυπα, σε τιμή που πλησιάζει τα 90.000 ευρώ.

Οι 29 Indian Challenger RR έχουν βελτιωθεί από τους ίδιους μηχανικούς της S&S που είχαν προετοιμάσει την Πρωταθλήτρια μοτοσυκλέτα του O’Hara, και απευθύνονται σε συλλέκτες και φαν των track-days -αφορά αποκλειστικά στην χρήση πίστας.

Στο King of the Baggers συμμετέχουν βελτιωμένες bagger μοτοσυκλέτες παραγωγής, με τους κανονισμούς να απαγορεύουν την αφαίρεση των βαλιτσών στους αγώνες -αν και αυτές μπορούν να είναι αντίγραφα των original, όπως με τις βαλίτσες του RR που αποτελούνται από carbon fiber!

Παρόλο που στα επίσημα στοιχεία δεν αναφέρεται ιπποδύναμη για την Challenger RR, ανεπίσημα η Indian κάνει λόγο για +160 hp.

Indian Challenger RR

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Indian Challenger RR περιλαμβάνουν και τα κάτωθι:

● S&S® 2-1 αγωνιστική εξάτμιση

● Τροχοί 17″

● Αγωνιστικά ελαστικά Dunlop

● S&S® billet ρυθμιζόμενη τιμονόπλακα

● Ohlins® FGR250 πιρούνι

● TTX Ohlins® πίσω αμορτισέρ

● S&S® μετατροπή τελικής μετάδοσης με αλυσίδα

● Carbon Fiber βαλίτσες

● Fiberglass πίσω φτερό

● Saddlemen ψηλότερη αγωνιστική σέλα

● S&S® ρυθμιζόμενες βάσεις φαίρινγκ

● Aero ένθετο προβολέα

● Aero ζελατίνα

● S&S® καρίνα

● S&S® αγωνιστικά μαρσπιέ

● S&S® εκκεντροφόροι

● 112 CID κιτ κυλίνδρων και πιστονιών

● S&S® αεραγωγοί με σώμα ψεκασμού 78mm

● CNC θυριδωμένες κυλινδροκεφαλές

● S&S® Billet ρυθμιζόμενα κοκοράκια

● Hayes® πίσω δαγκάνα φρένου, EBC πίσω δίσκος, SBS τακάκια

● Brembo® M4 δαγκάνες μπροστά, 330mm δίσκοι, SBS τακάκια

● S&S® αυτόματος τεντωτήρας καδένας

● Maxx πλήρως ρυθμιζόμενη ECM

● AIM DL2 όργανο τηλεμετρίας

● Quickshifter kit

● S&S® billet κάλυμμα συμπλέκτη

● S&S® ρυθμιζόμενο τιμόνι

● S&S® αγωνιστικό ψαλίδι

Η Indian Challenger RR είναι διαθέσιμη μόνο στις ακόλουθες αγορές: Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Βρετανία, Ιαπωνία, στα 92.229 δολάρια Η.Π.Α., ήτοι 87.028 ευρώ σύμφωνα με την τελευταία ισοτιμία.

Ετικέτες

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες