Αλέξανδρος Παπαγεωργίου - Δυο νίκες για το BMU και δυο 3ες θέσεις για το Alpe Adria στο Brno!

O Έλληνας πολυπρωταθλητήςμε τη Yamaha R6 προηγείται βαθμολογικά στην κατηγορία του στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα
Άλεξ Παπαγεωργίου
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/7/2024

Ο επτάκις πρωταθλητής Αλέξανδρος Παπαγεωργίου, συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη φορά με την ομάδα του “ZenOne Racing” στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα BMU, το οποίο συνέπεσε με το πρωτάθλημα Alpe Adria στην κατηγορία SSP600, με τη Yamaha R6 του στο Brno της Τσεχίας. Εκεί ο "Alex75" πήρε 2 νίκες στο Βαλκανικό και 2 τρίτες θέσεις στο Alpe Adria!

Ο Παπαγεωργίου έδωσε εξαιρετικές μάχες με τους Πρωταθλητές του Alpe Adria, όπου το επίπεδο και οι ομάδες είναι πιο επαγγελματικές και υποστηριζόμενες εργοστασιακά. Παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό και τις δυσκολίες, κατάφερε να κατακτήσει το ψηλότερο σκαλί του βάθρου και στους δύο αγώνες για το BMU, όπου προηγείται βαθμολογικά, και δυο 3ες θέσεις για το πρωτάθλημα Alpe Adria.

Άλεξ Παπαγεωργίου - Zen One Racing

Ο ίδιος δήλωσε: "Ολοκληρώθηκαν δύο ιδιαίτερα απαιτητικοί και δύσκολοι αγώνες στην πίστα Brno της Τσεχίας. Ο αγώνας της Κυριακής ήταν ακόμη πιο δύσκολος, καθώς δώσαμε μάχη με τον Πρωταθλητή του Alpe Adria, ο οποίος αγωνιζόταν με μια Ducati 950cc. Το επίπεδο του ανταγωνισμού ήταν εξαιρετικά υψηλό, με τις ομάδες να διαθέτουν επαγγελματική υποστήριξη και να είναι άμεσα συνδεδεμένες με εργοστασιακές ομάδες. Παρόλα αυτά με τις άψογες ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας μου από την ομάδα μου ZenOne Racing, το πείσμα μου να φέρω πάλι την ελληνική σημαία στο πρώτο σκαλί του βάθρου για το πρωτάθλημα BMU 24’ και τη συστηματική προπόνηση στην ARP academy, κατάφερα να τερματίσω στην πρώτη θέση και στους δύο αγώνες, καθώς και να κατακτήσω δύο τρίτες θέσεις στο ευρωπαϊκό! Προετοιμαζόμαστε για τον επόμενο αγώνα στη Ρουμανία, όπου θα είναι και η πρώτη φορά που θα αγωνιστώ στη συγκεκριμένη πίστα."

Αλέξανδρος Παπαγεωργίου

Η ομάδα του Zen One Racing δήλωσε : "Έχοντας ως δεδομένα τον περσινό εντυπωσιακό αγώνα του Άλεξ στην ίδια πίστα, όπου και κατέκτησε την πρώτη θέση, ήμασταν γεμάτοι αισιοδοξία καθώς από πέρυσι είχαμε καταφέρει να βρούμε τις κατάλληλες ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας για να μπορέσει να κερδίσει. Φέτος είμαστε ακόμη πιο προετοιμασμένοι και αποφασισμένοι, τόσο ο Άλεξ όσο και εμείς ως ομάδα. Στόχος μας ήταν όχι μόνο να σπάσει το προσωπικό του ρεκόρ, αλλά και να κυριαρχήσει ξανά, ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και τις δυο μέρες όπως κι έγινε. Η σκληρή δουλειά, η αφοσίωση και η συνεχής βελτίωση είναι τα στοιχεία που μας δίνουν τη βεβαιότητα πως ο Άλεξ θα παραμείνει στην κορυφή."

Αλέξανδρος Παπαγεωργίου

Την προσπάθεια του Άλεξ στηρίζουν οι: @А.М.ПАПАГΕΩΡΓΙΟΥ MOTO @Peristeras Nikos Tyres @ZenOneRacing @Dimitris DimSt @Papanikolaou @Αντώνης Μερεμέτης @Panos Petropoulos @Tzortzopoulos Moto Fashion & Accessories @Dunlop @Yamaha Racing @Pandora alarms @Ermax @Georgopoulos Racing @ARP racing academy @Dimosthenis Mavropoulos @Christos Fragkos @Dimi Diats @Nikos Mouratis @Γιάννης Ψύλλας @Nikos Plakalis @Ms.Speedie @Maria Sertsou @ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ QUANTUM @axcell Energy Solution @REKTIFIE TZIOLAS

Ετικέτες

Erzbergrodeo – Ιστορικός αγώνας με 5η νίκη Lettenbichler και τρεις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στον τερματισμό

Μόλις ο τρίτος αναβάτης που καταφέρνει πέντε νίκες, μετά τους Taddy Blazusiak και Graham Jarvis
Manuel Lettenbichler
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

8/6/2026

Ο περίφημος αυστριακός αγώνας Hard Enduro, Red Bull Erzbergrodeo, δεν ανήκει πια στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της FIM, ωστόσο διατηρεί ατόφια τη μυθική του υπόσταση και φυσικά τη δημοφιλία του που για μια χρονιά ακόμη έφερε σχεδόν 1.100 αναβάτες στην εκκίνηση του Προλόγου από τον οποίο προκρίθηκαν οι 500 πρώτοι για τον κυρίως αγώνα.

 

Erzbergrodeo

Νικητής στη διαδικασία αυτή ήταν ο Andrea Verona (KTM), μπροστά από τον Daniel Sanders (KTM) και τον Carson Brown (KTM),  ενώ ο Lettenbichler προκρίθηκε από την τέταρτη θέση.

Στον κυρίως αγώνα ωστόσο ο Γερμανός πρωταθλητής και πρωτοπόρος του παγκοσμίου FIM Hard Enduro έδειξε από την αρχή τις διαθέσεις του οδηγώντας τη δράση μπροστά από τους Trystan Hart (KTM) και Mitch Brightmore (GASGAS). Λίγο αργότερα στην ηγετική ομάδα του αγώνα προστέθηκε ο Teodor Kabakchiev (Sherco).

Erzbergrodeo

Ωστόσο ουδείς μπόρεσε να απειλήσει τον Lettenbichler, παρότι ο Γερμανός είχε μια πτώση από την οποία χτύπησε λίγο το χέρι του, με τον Hart δεύτερο, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Mario Román με μια μοτοσυκλέτα Husqvarna ΤΕ300 αλλά διακοσμημένη με αυτοκόλλητα CFMOTO, με την οποία συνεργάζεται ο Ισπανός αναβάτης εδώ και μερικούς μήνες.

Στη φετινή 30ή διοργάνωση του Erzbergrodeo, από τους 500 που πήραν εκκίνηση, μόλις 15 αναβάτες έφτασαν ως τον τερματισμό, ενώ το τελικό αποτέλεσμα καταγράφει μια ιστορική στιγμή, με τρεις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες μέσα στους 15 τερματίσαντες.

Erzbergrodeo

Πρώτος και καλύτερος ανάμεσά τους ο Σουηδός Eddie Karlsson τερμάτισε με τη Stark Varg στην ένατη θέση, μια θέση πίσω του έφτασε στην καρό σημαία ο 51 ετών Graham Jarvis με τη μοτοσυκλέτα JARV-E που εξέλιξε ο ίδιος, ενώ την ηλεκτρική τριάδα συμπλήρωσε ο Toby Martin στη δωδέκατη θέση με τη δεύτερη Stark Varg.