Δέκα βάθρα σε δέκα ημέρες για τον Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη

Ο Έλληνας αναβάτης πραγματοποίησε εξαιρετικές εμφανίσεις
Racebg
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/9/2025

Ο Έλληνας αναβάτης από την Κω, αγωνίστηκε στην Ευρώπη ανεβαίνοντας στο βάθρο 10 φορές τις τελευταίες 10 ημέρες, συγκεντρώνοντας βαθμούς και εμπειρίες σε αγώνες που διεξήχθησαν σε Βουλγαρία και Σλοβακία.

Το σαββατοκύριακο 30-31 Αυγούστου πραγματοποιήθηκε ο ένατος και δέκατος αγώνας του Βαλκανικού Πρωταθλήματος BMU στο αυτοκινητοδρόμιο PLEVEN της Βουλγαρίας όπου ο Σπύρος Μάριος Φουρθιώτης κατάφερε με την μοτοσυκλέτα του Honda CBR600RR να πάρει 2 νίκες στην κατηγορία STK600 καθώς και 2 νίκες στην κατηγορία SSP600 γράφοντας τον ταχύτερο γύρο αγώνα και τερματίζοντας με διαφορά 19,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο οδηγό της κατηγορίας SSP600 και να ανεβάσει την Eλληνική σημαία στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

O Φουρθιώτης συμμετέχει στην κατηγορία STK600 του Βαλκανικού πρωταθλήματος BMU αλλά παράλληλα συμμετέχει αυτόματα και στην κατηγορία SSP600 καθώς η μοτοσυκλέτα του είναι προδιαγραφών STK600 και υποδεέστερη της κατηγορίας SSP600. Για αυτό το λόγο μπορεί να συμμετέχει και στις δυο κατηγορίες. Έτσι, ο Φουρθιώτης κατάφερε να γυρίσει με 4 βάθρα από τη Βουλγαρία.

Το επόμενο Σαββατοκύριακο, ο Φουρθιώτης ταξίδεψε στην Σλοβακία όπου διεξαγόταν το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Alpe Adria, μαζί με το Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU. Πριν τον επίσημο αγώνα συμμετείχε στο κύπελλο DAFIT FILLA σε μια κατηγορία 600 κυβικών με τη μοτοσυκλέτα του και κατάφερε να τερματίσει στη δεύτερη θέση δίνοντας μάχη με τους πρώτους τρεις αναβάτες από την αρχή του αγώνα.

Έπειτα, στον πρώτο αγώνα του Σαββάτου τερμάτισε στην πρώτη θέση του BMU για την κατηγορία STK600 και στην τρίτη θέση στην κατηγορία SSP600, ενώ στο Alpe Adria πήρε την 5η θέση στην κατηγορία STK600. Στον σύντομο αγώνα Sprint της Κυριακής,  ο Φουρθιώτης ανέβηκε και πάλι στο βάθρο, παίρνοντας την τρίτη θέση στην STK600.

Στον δεύτερο αγώνα της Κυριακής κατάφερε να τερματίσει πρώτος στηv κατηγορία STK600 και τρίτος στην κατηγορία SSP600 του BMU καθώς και πήρε την τέταρτη θέση στο Alpe Adria. Έτσι, ο Σπύρος Μάριος Φουρθιώτης γύρισε στην Κω με βαρύτερες αποσκευές, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει 10 τρόπαια σε δύο αγωνιστικά Σαββατοκύριακα.

Ο νεαρός αναβάτης δήλωσε σχετικά:  “Είμαι πολύ ευχαριστημένος και χαρούμενος που κατάφερα να ανεβάσω την Ελληνική σημαία στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και στις δυο Ευρωπαϊκές χώρες τόσο στη Βουλγαρία όσο και στη Σλοβακία δίνοντας πραγματικά τον καλύτερο μου εαυτό καθώς ανταγωνιζόμουν κορυφαίους οδηγούς. Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την ομάδα μου καθώς και όλους όσους  στηρίζουν την προσπάθεια μου ώστε να έρθει αυτό το αποτέλεσμα και βέβαια όλους τους χορηγούς μου που πιστεύουν σε εμένα”.

Βρετανικό Πρωτάθλημα Arenacross 2024 - Πρώτη φορά ηλεκτρική μοτοσυκλέτα κατακτά τον τίτλο

Stark Future Racing και Jack Brunnell γράφουν ιστορία
Stark Future
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

28/2/2024

Η ολοκλήρωση του βρετανικού πρωταθλήματος Arenacross 2024, έφερε στο πρώτο σκαλί του βάθρου την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Stark Future με αναβάτη τον Jack Brunnell, γράφοντας ιστορία καθώς αυτή ήταν η πρώτη φορά που τον συγκεκριμένο θεσμό κερδίζει ηλεκτρική μοτοσυκλέτα!

Το Arenacross είναι ένα πρωτάθλημα MX το οποίο διεξάγεται στην Βρετανία, σε τεχνητές πίστες εντός σταδίων θυμίζοντας αρκετά το αμερικανικό Supercross. 

Στον τελευταίο γύρο της σεζόν, ο αναβάτης του Stark Varg από το Windsor κατάφερε να τερματίσει τρίτος μπροστά σε ένα κατάμεστο στάδιο. Το αποτέλεσμα αυτό ανέδειξε τον Brunell Πρωταθλητή με άνετο προβάδισμα 34 πόντων, μπροστά από τον Harri Kullas (FUS Marsh Geartec Racing) με τον Adam Chatfield (Mark McCann 64 YouTube Channel) να ολοκληρώνει το βάθρο.

Stark Future

Από την άλλη, η ομάδα Stark Future Racing Team έγραψε τη δική της ιστορία, καταφέρνοντας να είναι η πρώτη με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που αναδεικνύεται Πρωταθλήτρια Ομάδων στον εν λόγω θεσμό. Διπλή λοιπόν η γιορτή για τη Stark Future, που είδε τόσο τον αναβάτη της όσο και την ομάδα της να φτάνουν στην κορυφή, ενώ θυμίζουμε πως η Stark έχει ρίξει την ηλεκτρική Varg της σε πολλούς θεσμούς αγώνων ακόμα, όμως λόγω κανονισμών της FIM για την ώρα η ηλεκτρική Off-Road μοτοσυκλέτα συμμετέχει μόνο σε εθνικά και όχι σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα.

Για την ιστορία, νικητής του τελευταίου γύρου του πρωταθλήματος, ήταν ο Cedric Soubeyras (Dirt Store Kawasaki), σε έναν ανταγωνιστικό αγώνα στην OVO Arena του Wembley. Στο βάθρο βρέθηκε επίσης ο Jorge Zaragoza (FUS Marsh Geartec Racing) στην δεύτερη θέση, μπροστά από τον πρωταθλητή του AX για το 2024.