Διαβητικός αναβάτης συμμετείχε στο Baja 1000 κάνοντας συνεχές video-call με τη μάνα του μέσω Starlink! [VIDEO]

Μόνο έτσι τον άφησε να αγωνιστεί η μαμά, για να ελέγχει πως είναι καλά στην υγεία του! - Με την κεραία στο κεφάλι και την μπαταρία στη σέλα
Διαβητικός αναβάτης με starlink
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/11/2024

Στον τερματισμό του αγώνα ράλι Baja 1000 2024, βρέθηκε η μοτοσυκλέτα των αδελφών Ben & David Hundter, που τράβηξε δικαίως την προσοχή των τηλεοπτικών συνεργείων που κάλυπταν το event, αφού ο Ben που πάσχει από Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1 συμμετείχε κάνοντας διαρκώς face-time (video call) με τη μητέρα του, η οποία ήθελε να είναι σίγουρη πως το παιδί της ήταν εντάξει!

Όταν η μητέρα του Ben έμαθε πως ο γιος της ήθελε να αγωνιστεί στο εξαντλητικό ράλι Baja 1000 του έθεσε όρο να μπορεί να τον βλέπει καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα μέσω live-streaming για να είναι σίγουρη πως είναι καλά στην υγεία του. Εκείνος συμφώνησε, αλλά η τεχνική λύση για την πραγματοποίηση της υπόσχεσής του δεν ήταν καθόλου εύκολη.

Τελικά η λύση βρέθηκε με την βοήθεια του δορυφορικού internet Starlink, με τον Ben να δένει στην κορυφή του κράνους του την κεραία εύρεσης δορυφόρων (σε μέγεθος τοστιέρας), έχοντας το smartphone του στο στήθος, μια 360 κάμερα πάνω από το κεφάλι του στηριγμένη σε μακρύ κοντάρι, και μια τεραστίων διαστάσεων μπαταρία δεμένη στη σέλα με μονωτική ταινία! Σίγουρα δεν ήταν και το καλύτερο setup σε περίπτωση πτώσης, όμως η υπόσχεση στη μαμά ήταν ιερή.

Έτσι τα αδέλφια συμμετείχαν στον αγώνα, καβάλα σε μια μοτοσυκλέτα της Sherco, καταφέρνοντας να τερματίσουν με χρόνο 31 ωρών και 30 λεπτών, που τους χάρισε τη 2η θέση στην κατηγορία τους, πριν όμως δεχθούν εξοντωτική ποινή 17 ωρών για μη προβλεπόμενη παράκαμψη στη διαδρομή, και βρεθούν έτσι τελευταίοι.

Ben Hundter

Ο Ben δήλωσε, κάνοντας και λίγη πλάκα με το όνομα του Musk: “Bασικά εγώ, ο Elon Musk, και η ομάδα μας -Baja Ready-, βρήκαμε αυτή τη λύση τοποθετώντας την κεραία στο κεφάλι μου. Ναι, είναι λίγο βαριά, αλλά τα καταφέραμε!” 

Στον τερματισμό, ο πατέρας του Ben έχοντας κι αυτός την ίδια αίσθηση χιούμορ με τον γιο του δήλωσε από την πλευρά του: “Δεν μου αρέσει να περηφανεύομαι, αλλά ο Elon και εγώ βρήκαμε τη λύση. Εγώ με τη μονωτική ταινία, ο Elon με το Starlink. Elon, αν μας ακούς, στείλε συγχαρητήρια στο Team Sherco. Woo-hoo!”

Κι η ευχή του πατέρα δεν πήγε χαμένη, καθώς αργότερα ο Musk έγραψε κάτω από την ανάρτηση "cool".

Αξίζει να σημειωθεί πως στο βίντεο που θα δείτε, στην αρχή βλέπουμε τον πατέρα να τερματίζει πριν χρόνια το Baja και να λέει "τα παιδιά μου είναι χαζά, δεν θα πάνε ποτέ στο Πανεπιστήμιο, αλλά θα γίνουν σίγουρα Πρωταθλητές Baja! Σας αγαπώ παιδιά." Και στη συνέχεια βλέπουμε τον Ben να τερματίζει με το mini-starlink στο κεφάλι... το μήλο κάτω από τη μηλιά

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BAJA (@bajaready)

 

 

Ετικέτες

Daniel Sanders: Αφοσιωμένος στην ΚΤΜ με νέο πολυετές συμβόλαιο

Στο πορτοκαλί θα κλείσει την καριέρα του ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rally-Raid 2025 και πρωτοπόρος της φετινής σεζόν
Daniel Sanders
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Ο 31 ετών Αυστραλός αναβάτης είναι ένας εκ των πιο γνωστών προσώπων των ράλι, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή FIM Rally-Raid το 2025, χρονιά στην οποία πήρε τη νίκη και στο Dakar Rally.

Φέτος ο Sanders έχει ξεκινήσει δυναμικά τη σεζόν των παγκοσμίων ράλι, τερματίζοντας πέμπτος στο Dakar και νικώντας στα Rally-Raid Portugal και Desafío Ruta 40, έχοντας αυτή τη στιγμή την πρώτη θέση στην προσωρινή κατάταξη του 2026 FIM World Rally-Raid Championship (W2RC).

Daniel Sanders

Ο Αυστραλός μόλις ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Red Bull KTM Factory Racing, με τη διάρκεια της νέας του συμφωνίας να μην ανακοινώνεται ακριβώς, πλην της περιγραφής του συμβολαίου ως “πολυετές”.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο Sanders πιθανότατα θα μείνει στην ΚΤΜ ως το τέλος της καριέρας του, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στο κεντρικό θέμα της, τα ράλι. Για παράδειγμα, πριν μερικές μέρες ο Sanders εκμεταλλεύτηκε ένα κενό στο καλεντάρι του W2RC για να συμμετάσχει στον περίφημο αγώνα Hard Enduro Erzbergrodeo, όπου μάλιστα διακρίθηκε τερματίζοντας δεύτερος στον Πρόλογο του αγώνα πίσω από τον Andrea Verona, αναβάτη της Red Bull KTM Factory Racing στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro.

Daniel Sanders

Daniel Sanders: “Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που συνεχίζω με τη Red Bull KTM Factory Racing και θα παρατείνω τον χρόνο μου με την ομάδα ράλι. Έχουμε καλύψει μια μακρά διαδρομή μαζί τα τελευταία χρόνια και νιώθω πως μαζί με την ομάδα έχουμε χτίσει κάτι πολύ ξεχωριστό. Όλοι προσπαθούν διαρκώς να βελτιωθούν και αυτή η ώθηση είναι το στοιχείο που απολαμβάνω ως μέλος αυτής της ομάδας. Η επιτυχία που έχουμε βιώσει μαζί ως τώρα είναι απίστευτη και μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση και κίνητρο για όλα όσα θα έρθουν. Το να αγωνίζομαι για την ΚΤΜ ήταν ένα όνειρο για μένα από τότε που ήμουν παιδί, έτσι να το συνεχίσω να εκπροσωπώ αυτήν την εταιρεία σημαίνει πολλά για μένα. Αδημονώ για το επόμενο κεφάλαιο και ελπίζω αυτό να σημαίνει πολλά πετυχημένα χρόνια μαζί.”

Daniel Sanders

Andreas Hölzl – Rally Team Manager: “Φυσικά είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεχίσουμε με τον Daniel για να επόμενα χρόνια. Το να έχουμε τον τρέχοντα Παγκόσμιο Πρωταθλητή FIM Rally-Raid στην ομάδα είναι εξαιρετικά σημαντικό για μας, όχι μόνο σε επίπεδο αποτελεσμάτων, αλλά και για τον ρόλο που παίζει στο ευρύτερο πρόγραμμά μας. Ο Daniel έχει εξελιχθεί σε άνθρωπο-κλειδί για την ομάδα, ο οποίος συνεισφέρει τόσο στους αγώνες όσο και στην εξέλιξη της KTM 450 Rally. Εξακολουθεί να επιβεβαιώνει τις ικανότητές του σε κάθε αγώνα, αποδίδοντας στο κορυφαίο επίπεδο με συνέπεια και διαρκώς ψάχνοντας τρόπους να βελτιωθεί. Η ταχύτητα, η αποφασιστικότητα και η συνέπειά του τον κάνουν πολύτιμο κεφάλαιο στην ομάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω στις επιτυχίες μας και να πιέζουμε για ακόμη περισσότερες νίκες στο μέλλον.”