Ducati - Πήρε νίκη στο Isle of Man μετά από 29 χρόνια!

Όχι στο IOMTT, αλλά στην κατηγορία Classic του ManxGP, με τον Mike Browne και το ιστορικό 916
Mike Brown, Ducati 916
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/8/2024

Το 1995 η Ducati είχε πάρει τη νίκη στο Isle of Man TT, στην κατηγορία των μονοκύλινδρων (Singles) με τον Robert Holden και το θρυλικό Supermono. Ύστερα από εκείνη τη νίκη, εργοστάσιο του Borgo Panigale χρειάστηκε να περιμένει 29 ολόκληρα χρόνια για να καταφέρει να δει μοτοσυκλέτα του στην κορυφή του βάθρου σε αγώνα στο διάσημο νησί, ενώ η νίκη αυτή δεν ήρθε στο IOMTT, αλλά στον δεύτερο σε σημασία αγώνα που διεξάγεται στην ίδια διαδρομή του βουνού Snaefell, το Manx Grand Prix του 2024.

Κι όχι, δεν μιλάμε για κάποια από τις μεγάλες κατηγορίες που διεξάγονται με σύγχρονες superbike μοτοσυκλέτες όπως το Panigale V4, αλλά για την κατηγορία των κλασικών μοτοσυκλετών (Classic), με τον Mike Browne να κερδίζει καβάλα στο θρυλικό Ducati 916.

Μπορεί ο Ιρλανδός αναβάτης να ξεκίνησε αργά τους αγώνες Road Racing, στην ηλικία των 26 ετών, όμως σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα ο 34χρονος πλέον Browne έχει καταφέρει να δείξει δείγματα μεγάλου ταλέντου και εξαιρετικής ωριμότητας, καθώς έχει ανέβει σε βάθρα στο IOMTT ενώ έχει νίκες στο ManxGP και έχει τον ταχύτερο γύρο του νησιού στην ιστορία, όσον αφορά σε αναβάτες από τη Νότια Ιρλανδία -129,294 μίλια την ώρα (208 χλμ/ώρα) μέση ωριαία παρακαλώ...

Mike Brown

Τώρα, ο Browne έγραψε μια ακόμα σελίδα στα βιβλία της αγωνιστική ιστορίας του Isle of Man, δίνοντας χαρά στους φίλους της Ducati. Ο γρήγορος Ιρλανδός  πήρε τη νίκη στην κατηγορία Classic με διαφορά 13.973 δευτερολέπτων από τον δεύτερο, σε έναν αγώνα που σημαδεύτηκε από τη διακοπή του στα μισά λόγω κακών καιρικών συνθηκών. Αυτή είναι και η πρώτη νίκη για το 916 στη διαδρομή του νησιού -καλώς την κι ας άργησε, αφού η μοτοσυκλέτα βγήκε στην παραγωγή το μακρινό 1994.

Mike Browne

Σημειώστε τέλος πως η φετινή διοργάνωση του Manx Grand Prix είναι η χειρότερη από πλευράς καιρικών συνθηκών εδώ και πολλά χρόνια, με τα περισσότερα δοκιμαστικά να έχουν διακοπεί λόγω βροχής, και πολλούς από τους αγώνες να γίνονται μικρότερης διάρκειας.

Ετικέτες

Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]

Χαρούμενος για την εμφάνιση, πικραμένος γιατί δεν ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου
motomag Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/4/2024

Ο Valentino Rossi στον εντός έδρας αγώνα των 6 Ωρών στην Ίμολα πανηγύρισε το πρώτο του βάθρο με την ομάδα της BMW M Team WRT στην κατηγορία LMGT3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) με μία M4 GT3 ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς για τον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή του MotoGP Rossi, και τους teammate του Ahmad Al Harthy και Maxime Martin ξεκίνησε καλά καθώς στα προκριματικά με την BMW M4 GT3 πέτυχαν την τρίτη θέση.

Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]

Στον αγώνα τα πράγματα δυσκόλεψαν για τους οδηγούς της BMW M Team WRT. Η βροχή η οποία έκανε την εμφάνιση της στα μέσα του αγώνα έβαλε δύσκολα σε όλους καθώς η επιλογή ελαστικών ήταν μία σπαζοκεφαλιά.

Ο Rossi και οι teammate του αποφάσισαν να ρισκάρουν επιλέγοντας να συνεχίσουν να αγωνίζονται με slick ελαστικά και όχι ενδιάμεσα. Αυτό το ρίσκο απέδωσε καρπούς καθώς κατάφεραν να κερδίσουν μία θέση ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Οι άνθρωποι της BMW M Motorsport ήταν ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς είδαν τα δύο αυτοκίνητα τους να τερματίζουν στην πρώτη και δεύτερη θέση.

Μπροστά από τους Rossi, Harthy και Martin τερμάτισαν οι Augusto Farfus, Darren Leung, Sean Gelael με την M4 GT3 της BMW M Team WRT.

Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]

Ο Valentino Rossi δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος τόσο για το 1-2 της ομάδας μας όσο και για το πρώτο βάθρο μου στο WEC. Το αυτοκίνητο μας ήταν καλά στημένο ενώ πήραμε το ρίσκο με τα ελαστικά στον αγώνα. Μπορεί να μην κερδίσαμε αλλά είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα”.

Ο επόμενος αγώνας που θα αγωνιστεί ο Valentino Rossi με την ομάδα της BMW M Team WRT θα είναι στις 9 – 11 Μαΐου στην πίστα Spa-Fancorchamps.

Ετικέτες