E-XBike: Νέος θεσμός στα MXGP!

Κύππελο με ηλεκτρικά ποδήλατα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

1/4/2019

Τα τελευταία χρόνια που η ηλεκτρική τεχνολογία έχει σημειώσει αλματώδη πρόοδο, η FIM γίνεται όλο και πιο δραστήρια στην δημιουργία κυπέλλων που χρησιμοποιούν οχήματα αυτής της τεχνολογίας. Μετά το πέρας της καταστροφικής φωτιάς που έκαψε τα Moto-E κατά τη διάρκεια των δοκιμών τους στην πίστα της Jerez, αναγάκζοντας την διοργάνωση να ορίσει νέες ημερομηνίες για την διεξαγωγή του κυπέλλου, η FIM συνεχίζει ακάθεκτη να προωθεί και να στηρίζει την ηλεκτρική τεχνολογία. Στην προκείμενη περίπτωση, έχουμε την θεσμοθέτηση ενός νέου κυπέλλου στα πλαίσιa του παγκοσμίου πρωταθλήματος MXGP, που θα διεξάγεται με ηλεκτρικά ποδήλατα. Στο Δελτίου Τύπου που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την έναρξή του.

Δελτίο Τύπου

VALKENSWAARD (Ολλανδία) 31 Μαρτίου 2019 – Η Youthstream βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ένα ολοκαίνουργιο event και όραμα για το μέλλον των αγώνων! Μαζί με την FIM και τους κατασκευαστές ηλεκτρικών ποδηλάτων, η Youthstream θα φιλοξενήσει το πρώτο στην ιστορία κύπελλο της FIM E-Xbike, που θα κάνει το ντεμπούτο του κατά τη διάρκεια του γύρου στην Imola του MXGP πρωταθλήματος τον Αύγουστο.

Το σαββατοκύριακο που μας πέρασε στο γύρο της Ολλανδίας του MXGP πρωταθλήματος πραγματοποιήθηκε η ενημέρωση του εθνικού και παγκόσμιου Τύπου, για την ανακοίνωση του νέου αγώνα των ηλεκτρικών ποδηλάτων που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα της Imola –μήκους 1.550 μέτρων- μετά το πρόγραμμα των κατατακτήριων των MXGP του Σαββάτου, της 17ης Αυγούστου.

Ο πρόεδρος της Youthstream, κ.Giuseppe Luongo σε δηλώσεις του είπε: “Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτό το νέο Project με την FIM και την ευχαριστούμε, ιδίως τον πρόεδρό της κ.Jorge Viegas για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε και την ευκαιρία που μας έδωσε στην ανάπτυξη αυτού του νέου αθλήματος, όπου θα είναι πρόκληση και συνάμα πολύ ενδιαφέρον. Ο στόχος μας είναι να αναπτύξουμε το FIM E-X Bike παγκόσμιο κύπελλο για όλους τους πελάτες και αναβάτες που θέλουν να απολαύσουν τους αγώνες σε μια δύσκολη πίστα ενώπιων ενός τεράστιου πλήθους, με μια πολύ καλή τηλεοπτική κάλυψη.”

Ο αγώνας, που θα αποτελείται από ένα σκέλος, θα περιέχει μια μαζική εκκίνηση, με τον συνδυασμό των κατηγοριών των αντρών και γυναικών όπου θα αγωνίζονται για 30 λεπτά συν έναν γύρο, αλλά θα βαθμολογούνται ξεχωριστά. Ο αγώνας θα είναι ανοιχτός για οποιονδήποτε έχει ηλεκτρικό ποδήλατο. Το project αναπτύχθηκε με την πλήρη υποστήριξη της Youthstream, όπως εξηγεί ο CEO κ. Giuseppe Luongo λέγοντας: “Η Youthstream θα χρησιμοποιήσει όλους τους πόρους που διαθέτει στην τηλεόραση και τα μέσα επικοινωνίας για να προωθήσει όσο το δυνατόν περισσότερο αυτό το νέο αγώνισμα. Το πρώτο FIM E-XBike παγκόσμιο κύπελλο θα προβληθεί ζωντανά στις OTT πλατφόρμες μας, στο MXGP-TV.com και στην σελίδας μας στο Facebook, όπου έχει πάνω από 2,5 εκατομμύρια ακόλουθους”.

Ο Jorge Viegas που έχει εκλεχθεί ως ο νέος πρόεδρος της FIM, έλαβε μέρος στην συνέντευξη κατά τη διάρκεια της πρώτης του επίσκεψης στα MXGP και ενθουσιασμένος δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος όπου η FIM αρχίζει να προσφέρει αγώνες για ηλεκτρικά ποδήλατα. Το πρώτο FIM E-XBike παγκόσμιο κύπελλο θα επιτρέψει σε μια νέα γενιά αναβατών να λάβει μέρος σ’ αυτούς τους συναρπαστικούς αγώνες. Χάρη στην υποστήριξη των Youthstream και Infront, της ιταλικής ομοσπονδίας και της πίστας της Imola, η FIM θα μπορεί να προσφέρει στο κοινό που θα έρθει στο MXGP της Ιταλίας, την ευκαιρία να ανακαλύψει ένα νέο είδος ανταγωνισμού. Για την FIM αποτελεί μια επανάληψη της ιστορίας επειδή οι πρώτες μοτοσυκλέτες είχαν βασιστεί σε ποδηλατικά πλαίσια με την προσθήκη ενός κινητήρα. Τα τελευταία χρόνια η ηλεκτρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί αρκετά και είμαστε πεπεισμένοι πως το FIΜ E-XBike παγκόσμιο κύπελλο θα αποτελέσει για τους κατασκευαστές μιας εξαιρετική πλατφόρμα για την περαιτέρω εξέλιξή της. Στο Βέλγιο, στην πίστα του Metet MX στις 9 Ιουνίου, θα διοργανωθεί μια σύσκεψη των διάφορων κατασκευαστών ηλεκτρικών ποδηλάτων σε συνδιασμό με έναν άλλο διοργανωτή αγώνων ηλεκτρικών ποδηλάτων υπό την εξουσία της FMB”.

Ετικέτες

FIM MotoJunior: Ο Βασίλης Παντελεάκης τερμάτισε 21ος και μάζεψε πολύτιμα δεδομένα

“Συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά και είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα δείξουμε τις πραγματικές μας δυνατότητες”, δήλωσε ο νεαρός αναβάτης
vp3
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/6/2026

Στο Estoril πραγματοποιήθηκε την Κυριακή ο δεύτερος γύρος του FIM MotoJunior World Championship με τον Βασίλη Παντελεάκη να ξεκινά από την 24η θέση ανάμεσα σε 30 αναβάτες. Ο νεαρός αναβάτης έκανε έναν καλό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει 21ος.

Ακολουθεί το δελτίο Τύπου της ομάδας:

Βασίλης Παντελεάκης: Το Εστορίλ έφερε την εξέλιξη που χρειαζόταν η VP3 Racing Team

Ο δεύτερος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Moto Junior ολοκληρώθηκε στην πίστα του Εστορίλ στην Πορτογαλία, με τον Βασίλη Παντελεάκη και τη VP3 Racing Team να αποχωρούν με πολύτιμα συμπεράσματα και σημαντικά κέρδη ενόψει της συνέχειας της σεζόν.

Παρότι το τελικό αποτέλεσμα δεν αντικατοπτρίζει ακόμη τις πραγματικές δυνατότητες του Έλληνα αναβάτη και της ομάδας του, το αγωνιστικό τριήμερο σημαδεύτηκε από σημαντική πρόοδο στη μοτοσυκλέτα και στη συνολική λειτουργία της VP3 Racing Team, η οποία πραγματοποιεί φέτος τα πρώτα της βήματα στο υψηλότερο επίπεδο του Moto Junior World Championship.

Το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο ξεκίνησε με αυξημένο βαθμό δυσκολίας, καθώς ήταν η πρώτη φορά που ο Βασίλης βρέθηκε στο Εστορίλ με τη Honda CBR600RR στο πλαίσιο του Moto Junior World Championship, χωρίς να έχει προηγηθεί πρόσφατο τεστ στην πίστα. Παράλληλα, αρκετοί από τους βασικούς του αντιπάλους είχαν ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές, αποκτώντας πολύτιμα δεδομένα πριν από τον αγώνα.

Η μοναδική ευκαιρία προετοιμασίας ήταν τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής, όπου τεχνικά προβλήματα περιόρισαν σημαντικά τον διαθέσιμο χρόνο στην πίστα. Παρ’ όλα αυτά, οι άνθρωποι της VP3 Racing Team εργάστηκαν εντατικά ώστε να εντοπίσουν και να επιλύσουν τα σημαντικότερα προβλήματα της μοτοσυκλέτας.

Η δουλειά αυτή απέδωσε καρπούς από το Σάββατο, με τον Βασίλη Παντελεάκη να βελτιώνει τον καλύτερο χρόνο του κατά 2,4 δευτερόλεπτα σε σχέση με την Παρασκευή. Ένα στοιχείο που αποδεικνύει τη σημαντική πρόοδο που σημειώθηκε τόσο στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας όσο και στον συνολικό ρυθμό του Έλληνα αναβάτη μέσα στο αγωνιστικό τριήμερο.

Ο Βασίλης εξασφάλισε την 24η θέση στο grid της εκκίνησης και στον αγώνα της Κυριακής κατάφερε να ανέβει στην 21η θέση. Αν και το αποτέλεσμα δεν τον αφήνει ικανοποιημένο, καθώς στόχος του είναι να βρίσκεται σταθερά μέσα στην πρώτη δεκάδα, τα δεδομένα που συλλέχθηκαν και η πρόοδος που σημειώθηκε αποτελούν σημαντική βάση για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Η ελληνική VP3 Racing Team συνεχίζει να εξελίσσεται και να χτίζει τις βάσεις για το μέλλον, αποκτώντας πολύτιμη εμπειρία απέναντι σε ομάδες με πολυετή παρουσία στο κορυφαίο επίπεδο της κατηγορίας. Η πρόοδος που καταγράφηκε στο Εστορίλ δίνει αισιοδοξία ότι η σκληρή δουλειά θα μεταφραστεί σύντομα και σε αποτελέσματα αντάξια των δυνατοτήτων του Βασίλη Παντελεάκη.

«Δεν είμαι ικανοποιημένος από το τελικό αποτέλεσμα, γιατί οι στόχοι μου είναι πολύ υψηλότεροι και θέλω να βρίσκομαι μέσα στην πρώτη δεκάδα. Ωστόσο, κρατάμε τα θετικά από αυτό το Σαββατοκύριακο. Η ομάδα κατάφερε να λύσει σημαντικά προβλήματα και αυτό μου επέτρεψε να βελτιώσω τον καλύτερο χρόνο μου κατά 2,4 δευτερόλεπτα σε σχέση με την Παρασκευή. Η VP3 Racing Team είναι μια νέα ελληνική ομάδα που εξελίσσεται συνεχώς και σε κάθε αγώνα κάνουμε βήματα μπροστά. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά και είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα δείξουμε τις πραγματικές μας δυνατότητες», δήλωσε ο Βασίλης Παντελεάκης.

Ο Βασίλης Παντελεάκης ευχαριστεί θερμά όλους τους φιλάθλους που στηρίζουν την προσπάθειά του από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και τους χορηγούς και συνεργάτες του που συμβάλλουν καθημερινά στην πραγματοποίηση του ονείρου του. Η στήριξή τους αποτελεί κινητήρια δύναμη στην πορεία προς τον μεγάλο στόχο, που δεν είναι άλλος από την παρουσία στο MotoGP.

Η συνέχεια του πρωταθλήματος βρίσκει τον Βασίλη Παντελεάκη και τη VP3 Racing Team ακόμη πιο αποφασισμένους να συνεχίσουν τη σκληρή δουλειά, με στόχο η πρόοδος που καταγράφεται να μετατραπεί σύντομα σε αποτελέσματα που θα αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές δυνατότητες της ομάδας και του Έλληνα αναβάτη.

Επόμενος σταθμός του Moto Junior World Championship είναι η πίστα της Χερέθ στην Ισπανία στις 5 Ιουλίου, όπου ο Βασίλης Παντελεάκης και η ελληνική VP3 Racing Team θα επιδιώξουν να αξιοποιήσουν τα θετικά συμπεράσματα από το Εστορίλ και να κάνουν ακόμη ένα βήμα προς τους στόχους τους.