Fantic Racing: Με δίχρονες νίκες ξεκίνησε το 2021

Νέα ομάδα, εντυπωσιακή παρουσία
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

3/3/2021

Με τις συμμετοχές να συμπεριλαμβάνουν μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα του παγκόσμιου Motocross άνοιξε η αυλαία του Internazionali D'Italia στη Σαρδηνία της Ιταλίας. Η νέα ομάδα της Fantic έδωσε φυσικά το παρόν, στελεχωμένη με νέους αναβάτες για το 2021 με τον 16χρονο Νορβηγό Håkon Østerhagan να κλέβει την παράσταση στην κατηγορία των 125, αλλά και τον Nicolas Lapucci στην MX2, ο οποίος μάλιστα στο μεικτό σκέλος κέρδισε με την δίχρονη Fantic κάθε αντίπαλο με τετράχρονο 450. Περισσότερες λεπτομέρειες στο δελτίο τύπου της FANTIC RACING που ακολουθεί:

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Άλλοι Οδηγοί, άλλη ομάδα, τα ίδια εκπληκτικά αποτελέσματα για την Fantic στο ξεκίνημα του 2021

 

Ο πρώτος γύρος του πρωταθλήματος Internazionali D'Italia πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην πίστα Riola Sardo στη Σαρδηνία, με μερικούς από τους κορυφαίους αναβάτες του κόσμου να προθερμαίνονται για την επόμενη σεζόν του MXGP.

Οι συνθήκες της πίστας ευνόησαν σίγουρα τους αναβάτες MXGP με βαθιά αμμώδη berms,  και σφιχτές διαδοχικές στροφές δίνοντας στους αναβάτες ένα διαφορετικό στίβο μάχης σε κάθε γύρο και τον βαθμό δυσκολίας να αυξάνεται διαδοχικά.

Η κατηγορία 125 ήταν ίσως η πιο θεαματική, αυτήν την Κυριακή στη Riola, με τα κορυφαία νεαρά ταλέντα από όλη την Ευρώπη να ωθούν εκεί τις μοτοσυκλέτες και τους εαυτούς τους  στα όρια της τραχιάς άμμου. Εδώ η Fantic και ο 16χρονος Νορβηγός αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας Μaddii Fantic Factory, Håkon Østerhagan, κυριάρχησε και στα δύο σκέλη με το  Fantic ΧΧ 125, κερδίζοντας τον αγώνα και βάζοντας τον εαυτό του και  την ομάδα του σε πλεονεκτική θέση . Στο 1ο σκέλος ο αναβάτης της Fantic πήρε την εκκίνηση και έμεινε στην 1η θέση μέχρι το τέλος. Στο 2ο σκέλος μετά από μια πολύ κακή εκκίνηση, ο Østerhagan οδήγησε καταπληκτικά και κατέκτησε την 1η θέση  ενώ ακόμη και ο manager  της ομάδας του δυσκολεύτηκε  να πιστέψει την νίκη του. Τα υπόλοιπα σκαλιά του βάθρου κατέκτησαν και στα δύο σκέλη τα ΚΤΜ των Valerio Lata (MRT Racing Team KTM) και Andrea Rossi (Mxone KTM).

Η ομάδα της ομάδας Maddii Fantic Factory κυριάρχησε και στην κατηγορία MX2, με τον Nicolas Lapucci να κερδίζει μια φοβερή εκκίνηση, μπροστά από τον αναβάτη της Red Bull KTM Factory Mattia Guadagnini. Στο τέλος του αγώνα ο εργοστασιακός οδηγός της Fantic κατέκτησε τη 2η θέση με τους  Jago Geerts, ( 1ος ) και Tim Edberg (3ος) να συμπληρώνουν τα υπόλοιπα σκαλιά του βάθρου της MX2.

Τέλος εκπληκτική εμφάνιση έκανε στο μικτό σκέλος SuperFinal οι Nicolas Lappucci με το δίχρονο Fantic ΧΧ (ΜΧ2) κερδίζοντας την κατηγορία ΜΧ2. Ακόμα εντυπωσιακότερο είναι το γεγονός πως ο Nicolas Lappucci στο μικτό αυτό σκέλος κατάφερε να νικήσει τους περισσότερους κορυφαίους οδηγούς της MX1 που μετείχαν με τα εργοστασιακά 450 F.  Οι φίλοι των δίχρονων κινητήρων έχουν ένα καινούργιο ήρωα!

 

www.fanticmotor.it/en/                                                                         www.caballerofantic.com

E-Xplorer FIM World Cup 2023- Πρωταθλήτρια η ομάδα της MIE Racing με τη motocross μοτοσυκλέτα της EMX Powertrain - Video

Στην παρθενική χρονιά του θεσμού του κυπέλου Motocross ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, η MIE Racing κατάφερε να ανέβει στο βάθρο σε κάθε αγώνα
motomag E-Xplorer FIM World Cup 2023- Πρωταθλήτρια η ομάδα της MIE Racing με τη motocross μοτοσυκλέτα της EMX Powertrain - Video
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/9/2023

Το E-Xplorer FIM World Cup το οποίο δημιουργήθηκε από τους Valentin Guyonnet, Carina Munte, Alejandro Agag και Eric Peronnard επί της ουσίας πρόκειται για ένα περιβαλλοντικό project του μηχανοκίνητου αθλητισμού το οποίο βασίζεται σε ηλεκτρικές motocross μοτοσυκλέτες, με τους αγώνες να διεξάγονται σε τοποθεσίες τόσο εντός πόλεων όσο και εκτός.

Ο νεότευκτος αυτός θεσμός ακολουθεί τα βήματα της Extreme-E -θεσμός o οποίος βασίζεται σε ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό SUV με ονομασία Odyssey 21 και αποτελείται από δέκα ομάδες- έχοντας ως στόχο να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό για θέματα περιβάλλοντος. Στο E-Xplorer FIM World Cup φέτος έλαβαν μέρος 9 ομάδες, με κάθε ομάδα να αποτελείται από δύο αναβάτες και των δύο φύλων, οι 18 αγωνιζόμενοι βρέθηκαν σε τέσσερες χώρες -Ισπανία, Ελβετία, Γαλλία, Ιταλία- ώστε να αγωνιστούν σε πέντε αγώνες. Μετά και τον τελευταίο αγώνα ο οποίος διεξήχθη στη Σαρδηνία, Πρωταθλήτρια αναδείχθηκε η ομάδα MIE Racing με τη μοτοσυκλέτα της Ολλανδικής EMX. Ο Jorge Zaragoza μαζί με τη Sandra Gomez κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο σε κάθε αγώνα, ενώ πανηγύρισαν και δύο νίκες συγκεντρώνοντας 106 βαθμούς.

EMX 2023

Στη δεύτερη θέση έχοντας συγκεντρώσει 96 βαθμούς βρέθηκε η ομάδα της Gravity με μοτοσυκλέτα της KTM με αναβάτες τον Camille Chapeliere και την Kiara Fontanesi, στην τρίτη θέση έχοντας συγκεντρώσει 78 βαθμούς ολοκλήρωσε το φετινό πρωτάθλημα E-Xplorer FIM World Cup η ομάδα της MaddWill By IXS με μοτοσυκλέτα της Sur Ron by EBMX με αναβάτες τον Robbie Maddison και την Sandra Keller. Για την ιστορία οι υπόλοιπες 6 ομάδες ήταν: EM Factory Team, SEVEN-EM Stewart Racing, PCR-e Performance Factory Sur Ron Team, Backyard Racing Lizcat Factory Team, FLAIR Riders EMX και Fanatics.

Ετικέτες