FIM Hard Enduro 2022, 5ος γύρος, Red Bull Romaniacs - Ο πενηντάρης, είναι ένας νέος της εποχής

O 47χρονος ιδιώτης Graham Jarvis συνεχίζει να χτίζει τον θρύλο του!
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/8/2022
Graham Jarvis. Ετών: σαράντα επτά. Ιδιώτης πλέον αγωνιζόμενος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro 2022, κερδίζει τους εργοστασιακούς 25άρηδες, θυμίζοντας μας το θρυλικό άσμα του Γιώργου Ζαμπέτα. “Όταν έφτανες πενήντα την παλιά την εποχή, σου φωνάζαν όλοι γέρο, άντε και καλή ψυχή. Τώρα όμως στα πενήντα είσαι άπιαστο πουλί!”
Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Jarvis στη σεζόν του 2022, ενώ την ίδια όμως στιγμή ήταν και η έβδομη (!) νίκη του στον αγώνα Red Bull Romaniacs, που αποκαλείται και “το σκληρότερο Hard Enduro ράλι του κόσμου”. Πέντε χρόνια είχε να νικήσει στον συγκεκριμένο αγώνα ο Jarvis, ενώ 14 χρόνια έχουν περάσει από την πρώτη του νίκη στη Ρουμανία.
Στο βάθρο ο Jarvis είχε για παρέα τον 24χρονο Βούλγαρο Teodor Kabakchiev (πρώτο του βάθρο στη Ρουμανία) και τρίτο τον 32χρονο εργοστασιακό αναβάτη της Sherco Mario Roman, ο οποίος έτσι πήρε ξανά την πρωτοπωρία στη γενική βαθμολογία του Πρωταθλήματος.
 
Τέταρτος ήταν ο 25χρονος Michael Walkner της GASGAS και πέμπτος ο 25χρονος Trystan Hart της FMF KTM Factory Racing.
 
Κι αν αναρωτιέστε πού ήταν ο 24χρονος πρώην ηγέτης της γενικής, και εργοστασιακός αναβάτης της ΚΤΜ, Manuel Lettenbichler, ο Γερμανός βγήκε εκτός κούρσας την πρώτη μέρα του event μετά τον πρόλογο, όταν δέχθηκε ποινή δύο ολόκληρων ωρών γιατί δέχτηκε εξωτερική βοήθεια.
 
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro της FIM συνεχίζεται με τον αγώνα Red Bull TKO στις Η.Π.Α. Στις 11-14 Αυγούστου.
Graham Jarvis (Husqvarna): “Είναι απίστευτο συναίσθημα να κερδίζω ξανά στο Red Bull Romaniacs. Το έχω κάνει πλέον εφτά φορές. Δεν ξέρω τι να πω! Σε έναν αγώνα σαν κι αυτόν χρειάζεται τεράστια προσπάθεια ολόκληρη την εβδομάδα για να βρεθείς στην κορυφή και φέτος τα κατάφερα και πάλι. Μετά την εγκατάλειψη μου λόγω τραυματισμού στο γόνατο πέρυσι, δεν ήμουν σίγουρος για το τι θα κατάφερνα φέτος, και για το αν θα ήμουν ανταγωνιστικός. Η Jarvis Racing Team είναι μια ιδιωτική προσπάθεια και το προσωπικό της ομάδας είναι εδώ γιατί αγαπούν το Hard Enduro το ίδιο όπως εγώ, κι έτσι αυτή η νίκη είναι και δική τους!”
 
Τελική κατάτακη Red Bull Romaniacs:
 
1. Graham Jarvis (Husqvarna) 21:05:40; 2. Teodor Kabakchiev (KTM) 21:14:12; 3. Mario Roman (Sherco) 21:19:06; 4. Trystan Hart (KTM) 21:38:39; 5. Michael Walkner (GASGAS) 21:44:10; 6. Manuel Lettenbichler (KTM) 22:58:06; 7. Matthew Green (KTM) 24:09:18; 8. David Cyprian (KTM) 24:47:43; 9. Suff Sella (KTM) 25:59:49; 10. Rigor Rico (KTM) 28:03:02
 
Γενική βαθμολογία Παγκ. Πρωταθλήματος Hard Enduro 2022 μετά τον 5ο γύρο:
 
1. Mario Roman (Sherco) 73 βαθμοί; 2. Manuel Lettenbichler (KTM) 70β; 3. Billy Bolt (Husqvarna) 62β; 4. Graham Jarvis (Husqvarna) 60β; 5. Teodor Kabakchiev (KTM) 52β

X-Trial: Υπέγραψε με τη Beta o Jaime Busto – Ξανά εργοστασιακός

Ο Ισπανός ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του με τη Beta στην Tarragona
Busto Beta
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ξανά εργοστασιακός αναβάτης ο Ισπανός Jaime Busto, αυτή την φορά με τη Beta, με πρώτη εμφάνιση στον ερχόμενο και τελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Χ-Trial (Indoor) στην Tarragona της χώρας του, στις 18 Απριλίου.

Ο τελευταίος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM X-Trial για το 2026, που θα πραγματοποιηθεί στο Caixabank Tarraco Arena το Σάββατο 18 Απριλίου, θα αποτελέσει το σκηνικό για το ντεμπούτο του Jaime Busto ως αναβάτη της Beta. Ο Ισπανός θα αγωνιστεί με την ομάδα για τις σεζόν 2026 και 2027, στοχεύοντας στην πρώτη του νίκη με τη νέα εταιρεία, στην οποία επιστρέφει μετά την τελευταία του εμπειρία με ιταλικά μοτοσυκλέτα το 2014.

Busto Beta

Ο Busto πλησιάζει αυτόν τον τελικό γύρο σε μια σφιχτή μάχη με τον Gabriel Marcelli για τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο νέος αναβάτης της Beta βρίσκεται δέκα βαθμούς πίσω από τον αντίπαλό του, αλλά διατηρεί μαθηματικές πιθανότητες για να κατακτήσει τέταρτη συνεχόμενη φορά τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Για να το επιτύχει αυτό, η νίκη είναι σχεδόν απαραίτητη.

Busto Beta

Η συμμετοχή του Βάσκου αναβάτη στην Tarragona ως εργοστασιακός αναβάτης έρχεται να κλείσει μια δύσκολη περίοδο, κατά την οποία έπρεπε να αντιμετωπίσει τους τελευταίους γύρους με μια GasGas του 2018, μετά την αποχώρηση της εταιρείας από την συμμετοχή της σε αγώνες. Ο Busto αγωνίστηκε τελευταία φορά με τη GasGas στο Ponte di Legno στα μέσα Δεκεμβρίου, ενώ στη συνέχεια πήρε μέρος σε Leeds, Βαρκελώνη και Chalon-sur-Saône με τη δική του μοτοσυκλέτα.

Busto Beta

Μέχρι στιγμής τη φετινή σεζόν, που πλησιάζει στο τέλος της, o Busto έχει ανέβει έξι φορές στο βάθρο, με τέσσερις τρίτες θέσεις, μία δεύτερη και μία νίκη, που ήρθε στο Saint-Denis στο νησί Reunion. Στην Tarragona θα στοχεύσει στη δεύτερη νίκη του για τη χρονιά, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη σεζόν και εγκαινιάζοντας τη συνεργασία του με την Beta.

Busto Beta

 

Ετικέτες