Gino Rea - Βγήκε από το νοσοκομείο!

Θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη Βρετανία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2022
Όταν ο Gino Rea έπεσε στη Suzuka πριν από ένα μήνα, χτυπώντας άσχημα το κεφάλι του για να καταλήξει σε κώμα στο νοσοκομείο, η κατάσταση του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, σε βαθμό που πολλοί να υπέθεταν πως δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Κι όμως, ο Βρετανός απεδείχθη μαχητής, και με τη σωστή ιατρική φροντίδα κατάφερε να επανέλθει, για να πάρει επίσημα εξιτήριο στις 5/9! Τώρα θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη χώρα του.
 
Τα ευχάριστα νέα ήρθαν από την ομάδα του Rea, την TSR Honda, η οποία δημοσίευσε στα social media μια ενημέρωση για την έξοδο του αναβάτη της από το νοσοκομείο μαζί με μια φωτογραφία που τον δείχνει σε φορείο, έτοιμο να μπει στο ασθενοφόρο για να μεταβεί στο αεροδρόμιο. Ο Rea έχει δίπλα του έναν Ιάπωνα γιατρό και ένα μέλος της οικογένειας του (πιθανώς την κοπέλα του, ή την αδελφή του), ενώ φορά μαύρα γυαλιά, έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος, και χαμογελά.
 
Ακολουθεί η ενημέρωση από την TSR Honda:
 
“Είναι πάντα πιο σκοτεινά πριν την αυγή. Συνέβη ακριβώς ένα μήνα πριν. Ειπώθηκε πως 48 ώρες ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου (σσ. η διατύπωση μπορεί να ερμηνευτεί είτε πως οι γιατροί του έδιναν 48 ώρες ζωής, είτε πως τις πρώτες 48 ώρες θα φαινόταν αν θα ζήσει ή αν θα πεθάνει). Κι όμως, το δυνατό του σώμα άντεξε. Και σήμερα, Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, νωρίς το πρωί, μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο για μια πιο αποτελεσματική αποκατάσταση στο γνώριμο έδαφος της πατρίδας του. Μετά τις διακοπές της Ομπόν (σσ. Ομπόν ή απλά Μπον, είναι μια τριήμερη Ιαπωνική βουδιστική γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών που το 2022 έπεσε μεταξύ 13-16 Αυγούστου 2022), ο Gino Rea σημείωσε μια αξιοθαύμαστη ανάρρωση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των γιατρών και της οικογένειας του. Είχαμε μεγάλη υποστήριξη τόσο από το ιατρικό προσωπικό όσο και από τις αρχές που βοήθησαν με τις βίζες της οικογένειας. Είμαστε πεπεισμένοι πως η δυνατή θέληση του Gino βοήθησε στο σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως θα δείτε σύντομα τα νέα του βήματα.”

Laguna Seca - Φως στο τούνελ για την ιστορική αμερικάνικη πίστα

Θα συνεχίσει τη λειτουργία της- Παρουσιάστηκε πλάνο ανάπλασης 50 ετών
motomag Απειλούνται κάθε είδους αγωνιστικές δραστηριότητες στη Laguna Seca λόγω θορύβου
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/9/2024

Οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι αναφορικά με το μέλλον της Laguna Seca, αφού η αμερικάνικη πίστα όχι μόνο θα συνεχίσει να λειτουργεί αλλά θα δεχτεί και μια σειρά αναβαθμίσεων τα επόμενα χρόνια.

Ποιος θα το πίστευε ότι η Laguna Seca, μια από τις γνωστότερες πίστες παγκοσμίως και με ιστορία που φτάνει σχεδόν τις επτά 10ετίες θα μπορούσε ποτέ να κινδυνεύει με αφανισμό. Κι όμως αυτή θα ήταν η κατάληξή της αν δεν υπήρχαν οι Φίλοι της Laguna Seca (Friends of Laguna Seca), οι οποίοι υπερασπίστηκαν τον λόγο ύπαρξής της απέναντι σε μια ομάδα ιδιοκτητών ακινήτων γύρω από την πίστα που ήθελαν να τη δουν να εξαφανίζεται γιατί θεωρούσαν υπερβολικό τον θόρυβο που παράγεται από τις δραστηριότητες εντός αυτής.

Η τύχη της πίστας και η νέα εποχή που ξεκινά για αυτήν γιορτάστηκε δεόντως από τους ανθρώπους που φρόντισαν για το μέλλον της στα μέσα Αυγούστου, με σχετική τελετή και εκ νέου κόψιμο κορδέλας. Παρόντα στην τελετή ήταν υψηλόβαθμα στελέχη της κομητείας του Monterey, στην οποία ανήκει η πίστα, της επιτροπής που διαχειρίζεται ολόκληρο το πάρκο όπως και κάτοικοι της περιοχής. 

Laguna Seca αμερικάνικη πίστα

Ενάντια στους διαχειριστές της πίστας είχε καταθέσει αγωγή ένας συνασπισμός κατοίκων με την ονομασία "Highway 68 Coalition" που ήθελε να αποτρέψει τα σχέδια ανάπλασης της Laguna Seca προς ιδίο όφελος με πρόφαση κυρίως τα επίπεδα θορύβου και την κίνηση στους δρόμους της περιοχής λόγω των δραστηριοτήτων στην πίστα. Τελικά ο συνασπισμός, που προσπαθεί να μειώσει την ανάπτυξη στην περιοχή με διάφορες ενέργειες από το 1974 που έγινε η σύστασή του, δεν κατάφερε να κλείσει τη διάσημη αμερικάνικη πίστα, με την απόφαση να παίρνεται εξωδικαστικά.

Η Laguna Seca βρίσκεται μέσα σε ένα τεράστιο πάρκο αναψυχής, το οποίο χρησιμοποιείται ποικιλοτρόπως όλο τον χρόνο και αυτό αποφέρει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια ετησίως στην τοπική κοινότητα, με την πίστα να ανήκει στην κομητεία του Monterey.

Τελικά τα επόμενα 50 χρόνια η ομάδα διαχείρισης της πίστας αναμένεται να επενδύσει ένα ποσό πάνω από τα 45 εκατ. ευρώ (50 εκατ. δολάρια) ώστε να βελτιωθεί η ίδια η πίστα και να εκσυγχρονιστούν οι εγκαταστάσεις της. Στόχος των επενδύσεων είναι επίσης να γνωρίσει η πίστα ξανά μεγάλες ημέρες δόξας, να μπορέσει να προσελκύσει μεγάλα και μικρά αγωνιστικά (και μη) events, όπως και να βρει περισσότερους χορηγούς. Το πλάνο έχει ήδη παρουσιαστεί και η εκτέλεσή του αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, ενώ θα εκπονηθεί και πλάνο για τη μείωση του θορύβου που παράγεται στην πίστα.