Gino Rea - Βγήκε από το νοσοκομείο!

Θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη Βρετανία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2022
Όταν ο Gino Rea έπεσε στη Suzuka πριν από ένα μήνα, χτυπώντας άσχημα το κεφάλι του για να καταλήξει σε κώμα στο νοσοκομείο, η κατάσταση του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, σε βαθμό που πολλοί να υπέθεταν πως δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Κι όμως, ο Βρετανός απεδείχθη μαχητής, και με τη σωστή ιατρική φροντίδα κατάφερε να επανέλθει, για να πάρει επίσημα εξιτήριο στις 5/9! Τώρα θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη χώρα του.
 
Τα ευχάριστα νέα ήρθαν από την ομάδα του Rea, την TSR Honda, η οποία δημοσίευσε στα social media μια ενημέρωση για την έξοδο του αναβάτη της από το νοσοκομείο μαζί με μια φωτογραφία που τον δείχνει σε φορείο, έτοιμο να μπει στο ασθενοφόρο για να μεταβεί στο αεροδρόμιο. Ο Rea έχει δίπλα του έναν Ιάπωνα γιατρό και ένα μέλος της οικογένειας του (πιθανώς την κοπέλα του, ή την αδελφή του), ενώ φορά μαύρα γυαλιά, έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος, και χαμογελά.
 
Ακολουθεί η ενημέρωση από την TSR Honda:
 
“Είναι πάντα πιο σκοτεινά πριν την αυγή. Συνέβη ακριβώς ένα μήνα πριν. Ειπώθηκε πως 48 ώρες ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου (σσ. η διατύπωση μπορεί να ερμηνευτεί είτε πως οι γιατροί του έδιναν 48 ώρες ζωής, είτε πως τις πρώτες 48 ώρες θα φαινόταν αν θα ζήσει ή αν θα πεθάνει). Κι όμως, το δυνατό του σώμα άντεξε. Και σήμερα, Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, νωρίς το πρωί, μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο για μια πιο αποτελεσματική αποκατάσταση στο γνώριμο έδαφος της πατρίδας του. Μετά τις διακοπές της Ομπόν (σσ. Ομπόν ή απλά Μπον, είναι μια τριήμερη Ιαπωνική βουδιστική γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών που το 2022 έπεσε μεταξύ 13-16 Αυγούστου 2022), ο Gino Rea σημείωσε μια αξιοθαύμαστη ανάρρωση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των γιατρών και της οικογένειας του. Είχαμε μεγάλη υποστήριξη τόσο από το ιατρικό προσωπικό όσο και από τις αρχές που βοήθησαν με τις βίζες της οικογένειας. Είμαστε πεπεισμένοι πως η δυνατή θέληση του Gino βοήθησε στο σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως θα δείτε σύντομα τα νέα του βήματα.”

Sylvain Guintoli - Ανακοίνωσε πως ο μικρότερος γιος του έχει καρκίνο

Δύσκολες στιγμές για τον αναβάτη εξέλιξης της BMW και εκφωνητή της τηλεόρασης
Sylvain Guintoli
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

30/8/2024

Ο πάντα χαμογελαστός, ταχύτατος στην πίστα και εξαιρετικός ως αναλυτής αγώνων στην τηλεόραση Sylvain Guintoli ανακοίνωσε συντετριμμένος πως ο γιος του βρίσκεται στο νοσοκομείο, παλεύοντας με τον καρκίνο.

Ο 42χρονος Γάλλος, που το 2014 κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK, έχει αγωνιστεί και διακριθεί σε πλειάδα Πρωταθλημάτων (250, WorldSBK, MotoGP και Endurance), ενώ έχει γίνει γνωστός μεταξύ άλλων για τον ρόλο του ως αναβάτης εξέλιξης για τη Suzuki και πρόσφατα (2024) για την BMW στο WorldSBK, δίπλα στον Bradley Smith.

Παράλληλα, ο Guintoli είναι εξαιρετικά οξυδερκής και ικανός να μεταδώσει τις εκτενείς τεχνολογικές και οδηγικές του γνώσεις τόσο στα βίντεο που κατά καιρούς γυρίζει, όσο και στον ρόλο του ως εκφωνητής και αναλυτής αγώνων στην τηλεόραση.

Δυστυχώς, στην έναρξη του γύρου του Aragon, ο Γάλλος είχε μερικά ιδιαίτερα δυσάρεστα νέα να μοιραστεί μαζί μας. “Ανακοινώνω με συντριβή πως ο μικρότερος γιος μου διαγνώστηκε με καρκίνο. Το αγοράκι μας παλεύει σαν Πρωταθλητής και η οικογένεια μας τον υποστηρίζει ενωμένη. Δυστυχώς αυτό σημαίνει πως θα χάσω τον τελευταίο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance ενώ δεν θα μπορέσω να παραστώ στους επόμενους γύρους του MotoGP στη θέση μου στο κανάλι TNT Sports. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την παιδική ογκολογική μονάδα του NHS, την BMW, την North One και την WBD για την υποστήριξή τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. ”

Ευχόμαστε ο μικρός Luca να βγει νικητής στη μάχη του με τον καρκίνο.

Ετικέτες