Gino Rea - Βγήκε από το νοσοκομείο!

Θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη Βρετανία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2022
Όταν ο Gino Rea έπεσε στη Suzuka πριν από ένα μήνα, χτυπώντας άσχημα το κεφάλι του για να καταλήξει σε κώμα στο νοσοκομείο, η κατάσταση του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, σε βαθμό που πολλοί να υπέθεταν πως δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Κι όμως, ο Βρετανός απεδείχθη μαχητής, και με τη σωστή ιατρική φροντίδα κατάφερε να επανέλθει, για να πάρει επίσημα εξιτήριο στις 5/9! Τώρα θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη χώρα του.
 
Τα ευχάριστα νέα ήρθαν από την ομάδα του Rea, την TSR Honda, η οποία δημοσίευσε στα social media μια ενημέρωση για την έξοδο του αναβάτη της από το νοσοκομείο μαζί με μια φωτογραφία που τον δείχνει σε φορείο, έτοιμο να μπει στο ασθενοφόρο για να μεταβεί στο αεροδρόμιο. Ο Rea έχει δίπλα του έναν Ιάπωνα γιατρό και ένα μέλος της οικογένειας του (πιθανώς την κοπέλα του, ή την αδελφή του), ενώ φορά μαύρα γυαλιά, έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος, και χαμογελά.
 
Ακολουθεί η ενημέρωση από την TSR Honda:
 
“Είναι πάντα πιο σκοτεινά πριν την αυγή. Συνέβη ακριβώς ένα μήνα πριν. Ειπώθηκε πως 48 ώρες ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου (σσ. η διατύπωση μπορεί να ερμηνευτεί είτε πως οι γιατροί του έδιναν 48 ώρες ζωής, είτε πως τις πρώτες 48 ώρες θα φαινόταν αν θα ζήσει ή αν θα πεθάνει). Κι όμως, το δυνατό του σώμα άντεξε. Και σήμερα, Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, νωρίς το πρωί, μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο για μια πιο αποτελεσματική αποκατάσταση στο γνώριμο έδαφος της πατρίδας του. Μετά τις διακοπές της Ομπόν (σσ. Ομπόν ή απλά Μπον, είναι μια τριήμερη Ιαπωνική βουδιστική γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών που το 2022 έπεσε μεταξύ 13-16 Αυγούστου 2022), ο Gino Rea σημείωσε μια αξιοθαύμαστη ανάρρωση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των γιατρών και της οικογένειας του. Είχαμε μεγάλη υποστήριξη τόσο από το ιατρικό προσωπικό όσο και από τις αρχές που βοήθησαν με τις βίζες της οικογένειας. Είμαστε πεπεισμένοι πως η δυνατή θέληση του Gino βοήθησε στο σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως θα δείτε σύντομα τα νέα του βήματα.”

Ducati - Ιστορική πρώτη νίκη στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας

Pole Position, ταχύτερος γύρος και νίκη στο Motegi από τον Ryo Mizuno με Panigale V4 R
Ryo Mizuno wins in All Japan with Ducati
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

29/8/2024

Ο Ryo Mizuno της ομάδας Ducati Team Kagayama, πήρε την πρώτη νίκη για το ιταλικό εργοστάσιο στο Πρωτάθλημα All Japan, θεσμό που έχει ξεκινήσει από το 1994.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που μια μη ιαπωνική μοτοσυκλέτα κερδίζει αγώνα στο All Japan, με τον Ryo Mizuno να είναι ο απόλυτος κυρίαρχος το Σαββατοκύριακο 24-25 Αυγούστου στο Motegi, στον 5ο γύρο του Πρωταθλήματος.

Ο Mizuno πήρε την pole position το Σάββατο, και ηγήθηκε στον αγώνα αφού πέρασε στον πρώτο γύρο τον Kohta Nozane, πρώην δοκιμαστική της Yamaha και νυν αναβάτη Honda CBR1000RR, για να τερματίσει πρώτος χωρίς να απειληθεί, σημειώνοντας και ρεκόρ ταχύτερου γύρου με 1:48.005.

Ο Ryo Mizuno τερμάτισε μάλιστα με διαφορά 4,135 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Katsuyuki Nakasuga της εργοστασιακής Yamaha, ενώ τρίτος ήταν ο Yuki Okamoto.

Μετά από τον 5ο γύρου της κατηγορίας JSB1000 στο Πρωτάθλημα All Japan, ο Mizuno είναι 2ος στη γενική κατάταξη, 19 βαθμούς πίσω από τον Nakasuga.

Ετικέτες