Gino Rea - Βγήκε από το νοσοκομείο!

Θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη Βρετανία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2022
Όταν ο Gino Rea έπεσε στη Suzuka πριν από ένα μήνα, χτυπώντας άσχημα το κεφάλι του για να καταλήξει σε κώμα στο νοσοκομείο, η κατάσταση του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, σε βαθμό που πολλοί να υπέθεταν πως δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Κι όμως, ο Βρετανός απεδείχθη μαχητής, και με τη σωστή ιατρική φροντίδα κατάφερε να επανέλθει, για να πάρει επίσημα εξιτήριο στις 5/9! Τώρα θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη χώρα του.
 
Τα ευχάριστα νέα ήρθαν από την ομάδα του Rea, την TSR Honda, η οποία δημοσίευσε στα social media μια ενημέρωση για την έξοδο του αναβάτη της από το νοσοκομείο μαζί με μια φωτογραφία που τον δείχνει σε φορείο, έτοιμο να μπει στο ασθενοφόρο για να μεταβεί στο αεροδρόμιο. Ο Rea έχει δίπλα του έναν Ιάπωνα γιατρό και ένα μέλος της οικογένειας του (πιθανώς την κοπέλα του, ή την αδελφή του), ενώ φορά μαύρα γυαλιά, έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος, και χαμογελά.
 
Ακολουθεί η ενημέρωση από την TSR Honda:
 
“Είναι πάντα πιο σκοτεινά πριν την αυγή. Συνέβη ακριβώς ένα μήνα πριν. Ειπώθηκε πως 48 ώρες ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου (σσ. η διατύπωση μπορεί να ερμηνευτεί είτε πως οι γιατροί του έδιναν 48 ώρες ζωής, είτε πως τις πρώτες 48 ώρες θα φαινόταν αν θα ζήσει ή αν θα πεθάνει). Κι όμως, το δυνατό του σώμα άντεξε. Και σήμερα, Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, νωρίς το πρωί, μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο για μια πιο αποτελεσματική αποκατάσταση στο γνώριμο έδαφος της πατρίδας του. Μετά τις διακοπές της Ομπόν (σσ. Ομπόν ή απλά Μπον, είναι μια τριήμερη Ιαπωνική βουδιστική γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών που το 2022 έπεσε μεταξύ 13-16 Αυγούστου 2022), ο Gino Rea σημείωσε μια αξιοθαύμαστη ανάρρωση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των γιατρών και της οικογένειας του. Είχαμε μεγάλη υποστήριξη τόσο από το ιατρικό προσωπικό όσο και από τις αρχές που βοήθησαν με τις βίζες της οικογένειας. Είμαστε πεπεισμένοι πως η δυνατή θέληση του Gino βοήθησε στο σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως θα δείτε σύντομα τα νέα του βήματα.”

Ducati - Πήρε νίκη στο Isle of Man μετά από 29 χρόνια!

Όχι στο IOMTT, αλλά στην κατηγορία Classic του ManxGP, με τον Mike Browne και το ιστορικό 916
Mike Brown, Ducati 916
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/8/2024

Το 1995 η Ducati είχε πάρει τη νίκη στο Isle of Man TT, στην κατηγορία των μονοκύλινδρων (Singles) με τον Robert Holden και το θρυλικό Supermono. Ύστερα από εκείνη τη νίκη, εργοστάσιο του Borgo Panigale χρειάστηκε να περιμένει 29 ολόκληρα χρόνια για να καταφέρει να δει μοτοσυκλέτα του στην κορυφή του βάθρου σε αγώνα στο διάσημο νησί, ενώ η νίκη αυτή δεν ήρθε στο IOMTT, αλλά στον δεύτερο σε σημασία αγώνα που διεξάγεται στην ίδια διαδρομή του βουνού Snaefell, το Manx Grand Prix του 2024.

Κι όχι, δεν μιλάμε για κάποια από τις μεγάλες κατηγορίες που διεξάγονται με σύγχρονες superbike μοτοσυκλέτες όπως το Panigale V4, αλλά για την κατηγορία των κλασικών μοτοσυκλετών (Classic), με τον Mike Browne να κερδίζει καβάλα στο θρυλικό Ducati 916.

Μπορεί ο Ιρλανδός αναβάτης να ξεκίνησε αργά τους αγώνες Road Racing, στην ηλικία των 26 ετών, όμως σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα ο 34χρονος πλέον Browne έχει καταφέρει να δείξει δείγματα μεγάλου ταλέντου και εξαιρετικής ωριμότητας, καθώς έχει ανέβει σε βάθρα στο IOMTT ενώ έχει νίκες στο ManxGP και έχει τον ταχύτερο γύρο του νησιού στην ιστορία, όσον αφορά σε αναβάτες από τη Νότια Ιρλανδία -129,294 μίλια την ώρα (208 χλμ/ώρα) μέση ωριαία παρακαλώ...

Mike Brown

Τώρα, ο Browne έγραψε μια ακόμα σελίδα στα βιβλία της αγωνιστική ιστορίας του Isle of Man, δίνοντας χαρά στους φίλους της Ducati. Ο γρήγορος Ιρλανδός  πήρε τη νίκη στην κατηγορία Classic με διαφορά 13.973 δευτερολέπτων από τον δεύτερο, σε έναν αγώνα που σημαδεύτηκε από τη διακοπή του στα μισά λόγω κακών καιρικών συνθηκών. Αυτή είναι και η πρώτη νίκη για το 916 στη διαδρομή του νησιού -καλώς την κι ας άργησε, αφού η μοτοσυκλέτα βγήκε στην παραγωγή το μακρινό 1994.

Mike Browne

Σημειώστε τέλος πως η φετινή διοργάνωση του Manx Grand Prix είναι η χειρότερη από πλευράς καιρικών συνθηκών εδώ και πολλά χρόνια, με τα περισσότερα δοκιμαστικά να έχουν διακοπεί λόγω βροχής, και πολλούς από τους αγώνες να γίνονται μικρότερης διάρκειας.

Ετικέτες