Η Energica κατέρριψε το ρεκόρ γύρου για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στη Laguna Seca

Ρεκόρ που κρατούσε από το μακρινό 2011 και την πρωτοποριακή ηλεκτρική Mission R
Energica Laguna Seca
Από το

motomag

24/7/2023

Ο Stefano Mesa με την Energica EVA Ribelle RS της Tytlers Cycle Racing στη Laguna Seca στα πλαίσια του θεσμού Super Hooligan, έσπασε το ρεκόρ ηλεκτρικού γύρου που κρατούσε η Mission R από το 2011.

Ο Κολομβιανός αναβάτης της Tytlers Cycle Racing με το νούμερο #137, έγραψε ιστορία για την Energica, στη Laguna Seca στο Αμερικάνικο Πρωτάθλημα Super Hooligan. Στα πλαίσια του τρίτου γύρου του Πρωταθλήματος, ο Mesa κατάφερε να τερματίσει στην πολύ αξιόλογη πέμπτη θέση, παλεύοντας με τα βενζινοκίνητα naked χιλιάρια, με τον ίδιο να πετυχαίνει ταυτόχρονα ένα σημαντικό ρεκόρ για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στη διάσημη πίστα. Το Energica Eva Ribelle RS της Tytlers Cycle Racing εξοπλισμένο με το Kit Corsa Clienti έσπασε το ρεκόρ γύρου για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στη Laguna Seca που κρατούσε η Mission R από το 2011, η οποία εφοδιαζόταν με ένα εναλλακτικό σύστημα οπίσθιας ανάρτησης το οποίο είχε σχεδιαστεί από τον προσφάτως εκλιπόντα James Parker.

Από το 2011 αρκετοί κατασκευαστές προσπάθησαν να σπάσουν το συγκεκριμένο ρεκόρ αλλά αυτό τελικά έγινε από την Energica. Ωστόσο υπάρχουν σημαντικές διαφορές που κάνουν το συγκεκριμένο επίτευγμα της Energica ακόμη πιο σπουδαίο. Tότε ο αναβάτης Steve Rapp με την Mission R είχε σημειώσει χρόνο 1:31.376 στις κατατακτήριες δοκιμές με τη μοτοσυκλέτα να έχει ρυθμιστεί για μέγιστη απόδοση, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η αυτονομία, ώστε να πετύχει ρεκόρ γύρου. Με τη μοτοσυκλέτα ρυθμισμένη για να βγάλει τον αγώνα, ο ταχύτερος χρόνος του Rapp ήταν το 1:33.194. Από την άλλη ο Stefano Mesa με την Energica EVA Ribelle RS, σημείωσε το νέο ρεκόρ -1:31.272- στον κυρίως αγώνα και συγκεκριμένα στον έκτο από τους οκτώ γύρους. Ακόμη ένα σημαντικό επίτευγμα ήταν πως τότε η Mission R είχε ολοκληρώσει τον αγώνα των οκτώ γύρων σε χρόνο 12:40.597 ενώ η Energica τώρα ολοκλήρωσε τον αγώνα των οκτώ γύρων 18 δευτερόλεπτα ταχύτερα με 12:22.917.

Energica Laguna Seca

Η Livia Cevolini, CEO της Energica Motor Company δήλωσε: “Τα ρεκόρ είναι για να σπάνε, τα οράματα είναι για να γίνονται πραγματικότητα. Έχουμε γράψει ήδη ιστορία, καθώς ήμασταν οι πρώτοι που αγωνιστήκαμε ενάντια σε μοτοσυκλέτες με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε μία πλήρη σειρά αγώνων, τώρα με έναν διαφορετικό τρόπο το κάναμε ξανά -γράψαμε ιστορία-, χάρη στον Stefano Mesa και ολόκληρη την ομάδα της Tytlers Cycle Racing.”

O Giampiero Testoni, Επικεφαλής Τεχνολογίας της Energica Motor Company δήλωσε: “Είμαστε περήφανοι και ενθουσιασμένοι με αυτό το νέο ρεκόρ! Πρόκειται για ένα απίστευτο επίτευγμα, ειδικά αν αναλογιστούμε πόσο λίγο χρόνο στην πίστα είχε ο Mesa για να εξοικειωθεί με την Eva Ribelle RS και ότι η μοτοσυκλέτα δεν έχει υποστεί καμία τεράστια αλλαγή για να σημειώσει ένα τόσο σημαντικό ρεκόρ. Αυτό είναι μια απόδειξη της δουλειάς που γίνεται από την εταιρεία, η οποία διαθέτει μια απίστευτη μοτοσυκλέτα σε όποιον επιθυμεί να εκμεταλλευτεί τον ιδιαίτερο ενθουσιασμό της ηλεκτροκίνητης οδήγησης. Λαμβάνοντας όλα τα πράγματα υπόψη, πιστεύω ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης του συνολικού πακέτου. Τώρα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα τα πάμε στο Όστιν τον Σεπτέμβριο.”

Energica Laguna Seca
Ετικέτες

Isle of Man TT: Ο 33χρονος Daniel Ingham σκοτώθηκε στις δοκιμές των Supersport

Δεν έχει ξεκινήσει καλά το φετινό ΤΤ και είμαστε ακόμη στις δοκιμές
daniel ingham
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

28/5/2026

Μετά από ένα επεισοδιακό ξεκίνημα, όπου οι πρώτες δοκιμές της Δευτέρας 25/5 διακόπηκαν όταν μια μοτοσυκλέτα αγωνιζόμενου που είχε πέσει κατέληξε πάνω σε θεατές στην Parliament Square της Ramsey οδηγώντας σε διακοπή του πρώτου Qualifying, η συνέχεια έφερε νέα απρόοπτα.

Δύο ατυχήματα στις κατατακτήριες των Sidecars ώθησαν τους διοργανωτές να ματαιώσουν εντελώς την κατηγορία για φέτος, αλλά τώρα ήρθε μια ακόμη χειρότερη είδηση.

Πριν λίγη ώρα γράφαμε στην είδηση της ματαίωσης των Sidecars πως υπήρχαν φήμες για ένα συμβάν στη στροφή Doran’s Bend, ωστόσο μόλις ανακοινώθηκε πως το εν λόγω ατύχημα δεν αφορούσε τα Sidecars, αλλά τις χρονομετρημένες δοκιμές της κατηγορίας Supersport.

Daniel Ingham
O Daniel Ingham πανηγυρίζει τη νίκη που είχε πάρει το 2024 στο Manx GP

Η διοργάνωση του Tourist Trophy ανακοίνωσε πριν λίγη ώρα τον θάνατο του 33χρονου Daniel Ingham, ο οποίος είχε πέσει χτες στη Doran’s Bend κατά το τρίτο σκέλος Qualifying της κατηγορίας του, στην οποία συμμετείχε με Yamaha R6.

Ο Ingham ήταν έμπειρος αναβάτης, έχοντας αγωνιστεί στη Mountain Course για πρώτη φορά το 2016 στο Manx Grand Prix. Στην καριέρα του μετρούσε αρκετές επισκέψεις στο βάθρο, καθώς και μια νίκη το 2024 στον αγώνα Senior του Manx Grand Prix.

Μακάρι αυτή η πρώτη απώλεια στο Tourist Trophy του 2026 να είναι και η τελευταία.