Isle of Man TT 2023: Hickman - Dunlop ταχύτεροι σε Superbike - Superstock στη δεύτερη μέρα δοκιμαστικών [VIDEO]
Ο Peter Hickman απάντησε στην χθεσινή κυριαρχία του Michael Dunlop
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
31/5/2023
Peter Hickman και Michael Dunlop μοιράστηκαν τους ταχύτερους γύρους σε Superbike και Superstock κατά τη δεύτερη ημέρα των δοκιμαστικών στο Isle of Man TT 2023.
Με ηλιοφάνεια και καλές καιρικές συνθήκες ξεκίνησε και η δεύτερη ημέρα του IOMTT 2023. O Peter Hickman ήταν ταχύτερος όλων στην κατηγορία Superbike με την μοτοσυκλέτα της Monster Energy by FHO Racing BMW (132.079 μίλια – 212.560 χλμ./ώρα), με τους Dean Harrison (DAO Racing Kawasaki) και Michael Dunlop (Hawk Racing) να ακολουθούν.
Στην κατηγορία Superstock, o Michael Dunlop με την μοτοσυκλέτα της MD Racing Honda έκανε το δύο στα δύο, καθώς ήταν ο ταχύτερος όλων κατά τη δεύτερη ημέρα δοκιμών (131.843 μίλια – 212.180 χλμ./ώρα). Οι Jamie Coward (KTS Racing powered by Steadplan) και Davey Todd (Milenco by Padgett’s Motorcycles), ακολούθησαν όσον αφορά τους ταχύτερους χρόνους.
Στα sidecars, οι Ben και Tom Birchall (Wyckham Blackwell - Birchall Racing) ήταν ταχύτεροι όλων (118.316 μίλια - 190.411). Λόγω λαδιών στη διαδρομή, οι δοκιμές των κατηγοριών Superstock και Supertwin δεν πραγματοποιήθηκαν.
KTM 990 RC R CUP 2026 - Ενιαίο κύπελο για ιδιοκτήτες 990 RC R [VIDEO]
Με 6 αγώνες σε πίστες Παγκοσμίου, και σε λογική τιμή συμμετοχής - Δυο ηλικιακές κατηγορίες
Από τον
Κώστα Γκαζή
14/11/2025
Η ΚΤΜ ανακοινώνει τη διοργάνωση του KTM 990 RC R CUP, ενός ενιαίου ευρωπαϊκού κυπέλου που θα αποτελείται από έξι αγώνες, και απευθύνεται σε ερασιτέχνες αναβάτες που θέλουν να διασκεδάσουν -και όχι να γίνουν στόχος από talent scouters- καβάλα στο 990 RC R / RC R TRACK τους.
Για να λάβει κανείς μέρος πρέπει να αγοράσει ένα KTM 990 RC R ή ένα KTM 990 RC R TRACK, μέσω ενός εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου -όταν αυτά βρουν στην παραγωγή δηλαδή... περιμένουμε το RC R άμεσα, στα τέλη του 2025, και το TRACK στις αρχές του 2026, με τις τιμές τους στην Ευρώπη να μην έχουν ακόμα ανακοινωθεί. Κατόπιν πρέπει να προχωρήσει στην πληρωμή της συμμετοχής του στο κύπελο, με κόστος 8.890 ευρώ. Αν τώρα επιθυμεί και τεχνική κάλυψη, μαζί με αναλώσιμα (και ίσως και διαφορετικά ελατήρια στις αναρτήσεις, δεν καταλάβαμε καλά αφού η σελίδα του κυπέλου είναι πολύ πρόσφατη και είναι στα γερμανικά, χωρίς πολλές διευκρινίσεις) αλλά και μεταφορά της μοτοσυκλέτας του από πίστα σε πίστα, θα πρέπει να πληρώσει ακόμα 4.890 ευρώ. Αν προσθέσουμε και το κόστος της μοτοσυκλέτας που θα κυμαίνεται μεταξύ 13-17.000 ευρώ (αυτές είναι οι πρώτες πληροφορίες, και δεν βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά για την ισχύ τους στη χώρα μας), και φυσικά τα κόστη των ταξιδιών του κάθε συμμετέχοντα στις 6 πίστες του κυπέλου, το συνολικό κόστος είναι αρκετά λογικό, αντίθετα ας πούμε με το εξωπραγματικό κόστος της ακαδημίας ταλέντων που προκύρηξε πρόσφατα η Ducati.
Η ΚΤΜ ξεκαθαρίζει πως η συγκεκριμένη διοργάνωση δεν αποτελεί διαγωνισμό ταλέντου απ' όπου οι Αυστριακοί θα περιμένουν να αρπάξουν τον επόμενο Pedro Acosta, αλλά μια παροχή για τους πελάτες της εταιρείας που θέλουν να οδηγήσουν στο όριο το 990 RC R τους σε πίστες προδιαγραφών Παγκοσμίου, και με εργοστασιακή τεχνική υποστήριξη.
Οι κατηγορίες του KTM 990 RC R CUP είναι δύο, και είναι ηλικιακές. Η πρώτη έχει όριο ηλικίας 18-34 έτη και η δεύτερη είναι άνω των 35 ετών. Οι θέσεις είναι περιορισμένες, με 23 συμμετοχές ανά κατηγορία, ενώ η προθεσμία συμμετοχής λήγει στις 14/2/2026.