Ο Sam Sunderland σε τοπικό αγώνα Enduro

Άσβεστη δίψα για αγώνες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

29/1/2019

Το φετινό Rally Dakar έχει ήδη ολοκληρωθεί και οι περισσότεροι μπορεί να το έχουν καταχωρήσει ήδη στο παρελθόν, όμως δεν ισχύει το ίδιο για τους αναβάτες που συμμετείχαν στο Dakar όπως τον Toby Price –φετινό νικητή του Rally- που βρίσκεται στην αποκατάσταση του κυριολεκτικά διαλυμένου δεξιού του καρπού, έχοντας ακόμη τις μνήμες απ’ τον αγώνα έντονες μέσα στο φρέσκο ξυρισμένο του κεφάλι, ένας φόρος που έπρεπε να πληρώσει λόγω του στοιχήματος που έβαλε με την Laia Sainz.

Ο Sam Sunderland απ’ την πλευρά του, έχοντας τερματίσει τρίτος στο φετινό Dakar δεν κατάφερε να σβήσει την ακόρεστη δίψα του για νίκη κι έτσι αποφάσισε να κάνει μια παράκαμψη την ώρα που επέστρεφε από μια εμφάνισή του στο Bike Shed. Πριν γυρίσει στην Βόρεια Γαλλία που κατοικεί, έκανε μια στάση δίπλα απ’ το Portsmouth, στο Emsworth, ώστε να συμμετέχει στο ετήσιο Mudfest του Portsmouth Motorcycle Club. Η πληροφορία για την διεξαγωγή του αγώνα ήρθε μέσω ενός μηνύματος ενός φίλου του όσο ήταν καθοδόν και η αλλαγή της πορείας του δεν άργησε να γίνει.

Η παρουσία του στον τοπικό αγώνα, αφενός μεν έδωσε μια παγκόσμια χροιά στην εκδήλωση και αφετέρου τράβηξε την προσοχή των 60 αναβατών που είχαν δηλώσει συμμετοχή. Χωρίς ιδιαίτερη έκπληξη ο 29χρονος αναβάτης βρέθηκε στην πρώτη θέση του βάθρου, ολοκληρώνοντας τους περισσότερους γύρους (10 με τον δεύτερο να έχει κάνει 9) στον αγώνα, που η λέσχη είχε ονομάσει Hare και Hounds. Μετά την λήξη της εκδήλωσης, βουτηγμένος κυριολεκτικά στις λάσπες, έβγαλε φωτογραφίες μαζί με τους οπαδούς του, ενώ όταν ρωτήθηκε απ’ την διοργάνωση σχετικά με τις διαφορές μεταξύ του Dakar και του Mudfest είπε: “Είναι λίγο διαφορετικό δεν νομίζετε; Καταρχάς, έχει πολλά δέντρα και επίσης πολύ λάσπη! Έχοντας μόνο το 450 SX-F, που είναι motocross, μου ήταν λίγο περίεργο να το οδηγώ μέσα στο δάσος! Αλλά το απόλαυσα, η διοργάνωση ήταν πολύ καλή και μου άρεσε η μικρή λούπα που περνούσε απ’ το ποτάμι και συνέχιζε στα δέντρα, συνδύαζε λίγο απ’ όλα.”

Yamaha, ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ - Συγχαίρει τους Πρωταθλητές της

Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος και Αλέξανδρος Παπαγεωργίου κατέκτησαν τίτλους στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU ‘24
Ντίνος Μαυρόπουλος - Άλεξ Παπαγεωργίου
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, επίσημη αντιπροσωπεία της Yamaha στην Ελλάδα, συγχαίρει τους αθλητές της, Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο και Αλέξανδρο Παπαγεωργίου, οι οποίοι κέρδισαν τίτλους ο καθένας στην κατηγορία του, συμμετέχοντας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU ‘24 με μοτοσικλέτες της ιαπωνικής εταιρείας.

Πιο συγκεκριμένα, ο 15χρονος Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος (Dinos31) αγωνίστηκε με την Yamaha R3 στο πρωτάθλημα Coppa Italia bLU cRU Yamaha R3 cup ’24 και παράλληλα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα-BMU στην κατηγορία SSP300. 

Ο Κωνσταντίνος κέρδισε για 3η συνεχόμενη φορά τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος-BMU και για 2η συνεχόμενη φορά τον τίτλο του Πρωταθλητή Πανελλήνιου Πρωταθλήματος στην κατηγορία SSP300. Επιπλέον, συμμετείχε στους αγώνες του πρωταθλήματος Alpe Adria, όπου κέρδισε 3 βάθρα.

Ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου (Alex75) αγωνίστηκε με την Yamaha R6 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU στην κατηγορία SSP600, προσθέτοντας τον 8ο τίτλο στην αγωνιστική του καριέρα, καθώς κέρδισε για 2η φορά τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος-BMU στην SSP600 κατηγορία. Επιπλέον, συμμετείχε και αυτός στους αγώνες του πρωταθλήματος Alpe Adria, όπου επίσης κέρδισε 3 βάθρα.

Η Yamaha συγχαίρει τους Πρωταθλητές της, και εμείς περιμένουμε να δούμε να επαναλαμβάνουν τις επιδόσεις τους σε όποιον θεσμό κι αν αγωνιστούν το 2025.

#yamahamotorgreece #yamaharacinghellas #yamahamotorgreece #motodynamicsgroup #dinos31 #alex75