Paolo Ciabatti - Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από MotoGP και SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka!

Πρόθυμη να κάνει τα πάντα για να κερδίσει τον διάσημο αγώνας αντοχής η Ducati
motomag Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/3/2024

Ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse Off-Road, Paolo Ciabatti με δηλώσεις του έκανε γνωστό πως η ιταλική εταιρεία θέλει να φέρει στον οκτάωρο αγώνα αντοχής της Suzuka αναβάτες οι οποίοι θα προέρχονται είτε από το MotoGP είτε από το SBK, με σκοπό τι άλλο να πάρει τα σκήπτρα από τους Ιάπωνες οι οποίοι μονοπωλούν τις νίκες στον συγκεκριμένο αγώνα.

Ο μέχρι πρότινος Sporting Director της Ducati Lenovo Team, εκτός από το Desmo450 MX project, έχει επίσης την ευθύνη για τον συντονισμό των αθλητικών δραστηριοτήτων της Ducati στα κύρια εθνικά πρωταθλήματα SBK και SSP (MotoAmerica, British Superbike, All Japan Superbike, Australian Superbike και CIV) οπότε το ενδιαφέρον του για τους αγώνες αντοχής είναι εύλογο.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Ο Ciabatti σε δηλώσεις του ανέφερε: “ Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η Ducati αποφάσισε να ξεκινήσει ένα νέο project στο All Japan Superbike. Θα αγωνιστούμε με την ομάδα Kagayama (του γνωστού Ιάπωνα αγωνιζόμενου Yukio Kagayama που έχει στο ιστορικό του και την κατάκτηση του 8ωρου αγώνα της Suzuka με τη Suzuki το 2007) και αναβάτη τον Ryo Mizuno. Στην Ιαπωνία έχεις να αντιμετωπίσεις τη Honda, τη Yamaha και όχι μόνο. Γνωρίζουμε ότι πρόκειται για μια δύσκολη πρόκληση, αλλά η Ducati πιστεύει πολύ σε αυτό το εγχείρημα, και για αυτό βασιστήκαμε σε μια έμπειρη ομάδα όπως η Kagayama.

Υπάρχει συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των δικών μας μηχανικών και των δικών τους ώστε να βελτιώσουμε την Panigale και να είμαστε ανταγωνιστικοί στη συνέχεια. Τον Ιούλιο θα λάβουμε μέρος στον αγώνα αντοχής της Suzuka, ωστόσο όχι σαν εργοστασιακή συμμετοχή.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Οι μηχανικοί μας θα είναι εκεί και σε συνεργασία με τους Ιάπωνες μηχανικούς θα προσπαθήσουν να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα ώστε να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για το μέλλον. Γνωρίζουμε ότι θα είναι ένας απαιτητικός αγώνας.

Δεν αρνούμαι πως θα ήθελα να φέρουμε τους αναβάτες μας από το MotoGP και το SBK ωστόσο φέτος αυτό δεν είναι δυνατόν. Υπάρχουν πολλές υποχρεώσεις οι οποίες έχουν προγραμματιστεί το καλοκαίρι ενώ χρειάζεται σωστή προετοιμασία για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Θα μπορούσαμε να τους φέρουμε το 2025, ωστόσο φέτος θα αρκεστούμε στον Mizuno και σε ακόμη δύο αναβάτες με τους οποίους είμαστε σε συζητήσεις”.

Τα λεγόμενα του Ciabatti έχουν μεγάλη σημασία καθώς φανερώνει την “κάψα” της Ducati για να κυριαρχήσει σε θεσμούς στους οποίους οι Ιάπωνες κατέχουν το αγωνιστικό μονοπώλιο. Αν o Ciabatti καταφέρει να φέρει αναβάτες από το MotoGP ή το SBK στους αγώνες αντοχής τότε θα μιλάμε για ένα άθλο καθώς σπάνια βλέπουμε αναβάτες των συγκεκριμένων Πρωταθλημάτων να ρισκάρουν την εξάντληση και έναν πιθανό τραυματισμό -που πολλές φορές είναι θέμα κούρασης- σε έναν πολύωρο αγώνα αντοχής.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Ετικέτες

Sherco Factory Racing Team - Με τους Lorenzo Santolino, Rui Gonçalves και Harith Noah στο Dakar [VIDEO]

Η γαλλική εταιρεία πραγματοποίησε τις τελευταίες δοκιμές με την 450 SRF, και είναι έτοιμη για τον διάσημο εκτός δρόμου αγώνα αντοχής
motomag Sherco Factory Racing Team – Με τους Lorenzo Santolino, Rui Gonçalves και Harith Noah στο Dakar [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/12/2023

Το Rally Dakar 2024 βρίσκεται προ των πυλών, και η Sherco Factory Racing Team παρουσίασε τους Lorenzo Santolino, Rui Gonçalves και Harith Noah, οι οποίοι αποτελούν τους αναβάτες που θα παλέψουν στα σκληροτράχηλα εδάφη της Σαουδικής Αραβίας με τα χρώματα της.

Ο Ισπανός Lorenzo Santolino θα βρεθεί για έκτη φορά στο Dakar, προσδοκώντας να ξεπεράσει το καλύτερο αποτέλεσμα του, αυτό της έκτης θέσης, με τον Rui Goncalves να κάνει την εμφάνιση του για τέταρτη φορά στο Dakar, με τον Πορτογάλο να θέλει να μπει εντός της δεκάδας καθώς το καλύτερο του αποτέλεσμα είναι αυτό της 19ης θέσης στο Dakar του 2021. Ο τρίτος αναβάτης της Sherco Factory Racing Team θα είναι ο Harith Noah, με τον Ινδό αναβάτη να κάνει και αυτός όπως ο Goncalves την τέταρτη εμφάνιση του στο Rally Dakar, έχοντας τον ίδιο στόχο, να μπει στην τελική δεκάδα. O Jean-Michel Paquient θα είναι ο Team Manager της Sherco Factory Racing Team.

Sherco Factory Racing Team – Με τους Lorenzo Santolino, Rui Gonçalves και Harith Noah στο Dakar [VIDEO]

O Lorenzo Santolino μετά την παρουσίαση δήλωσε: "Φέτος, μαζί με την ομάδα, αποφασίσαμε να μην συμμετάσχουμε σε όλους τους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally Raid και να χρησιμοποιήσουμε τον προϋπολογισμό μας για την ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας. Κάναμε μικρότερους αγώνες και στο τέλος, κάναμε το Ράλλυ Μαρόκο. Νομίζω ότι ήταν θετικό. Κάναμε ένα βήμα μπροστά. Βελτιώσαμε τον χειρισμό και τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας. Έχουμε επίσης βελτιώσει την αξιοπιστία του κινητήρα χωρίς να αναζητούμε περισσότερες επιδόσεις. Εργαστήκαμε επίσης στην ανάρτηση και τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας για να βελτιώσουμε τη συνολική συμπεριφορά της. Ο στόχος εξακολουθεί να είναι να τερματίσουμε στην πρώτη πεντάδα. Γίνεται όλο και πιο δύσκολο να μπεις στην πρώτη πεντάδα, με περισσότερους αναβάτες να παλεύουν στην κορυφή, αλλά αν έχουμε δύο καλές εβδομάδες, νομίζω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε."

Ο Rui Goncalves με τη σειρά του ανέφερε: "Ο πρώτος στόχος σε ένα Dakar είναι να τερματίσουμε, αλλά αν μπορέσουμε να παραμείνουμε στην πρώτη 15άδα και να έχουμε μια καθαρή πορεία, νομίζω ότι ίσως μπορέσουμε να πετύχουμε κάτι ενδιαφέρον στη γενική κατάταξη. Προπονείσαι όλο το χρόνο για το Dakar, οπότε αν τυχόν συμβεί μία μηχανική βλάβη που δεν έχει ξανατύχει και δεν μπορείς να την διορθώσεις τότε είσαι άτυχος, ωστόσο αυτά έχουν οι αγώνες Ράλλυ. Εμείς με τη σειρά μας βελτιώνουμε την μοτοσυκλέτα και είμαστε χαρούμενοι με την πορεία της εξέλιξης. Νομίζω πως το φετινό Dakar με τις νέες προσθήκες θα είναι ενδιαφέρον.”

O τρίτος αναβάτης της ομάδας, Harith Noah δήλωσε: “Όσον αφορά το τελευταίο Dakar, ήταν οδυνηρό. Στο στάδιο 4, υπήρχε ένα μικρό σκαλοπάτι με άμμο και μόλις το χτύπησα, έπεσα. Προσγειώθηκα πρώτα στο κεφάλι μου και μετά στην πλάτη μου. Αν και τραυματίστηκα σοβαρά, δεν υπήρξε ζημιά στα νεύρα. Λίγα εκατοστά αριστερά ή δεξιά θα μπορούσαν να είχαν αλλάξει τα πάντα. Φυσικά, ανέλυσα τι πήγε στραβά και πώς μπορώ να διασφαλίσω ότι δεν θα ξανασυμβεί. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να κρατήσεις το κεφάλι σου ψηλά και να προσπαθήσεις να προχωρήσεις μπροστά. Για το 2024, θα είμαι σε θέση να πιέσω σκληρά μόνο αν είμαι σε καλή φυσική κατάσταση. Αν και οδηγώ εδώ και καιρό, η μάθηση δεν τελειώνει ποτέ όταν πρόκειται για αγώνες. Πρέπει να προσαρμόζομαι σε ό,τι έρχεται στο δρόμο μου. Για παράδειγμα, πέρυσι έβρεξε πολύ, κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ στο παρελθόν. Και μόλις κάνεις ένα λάθος, αρχίζεις να το σκέφτεσαι. Αν και είμαι ανταγωνιστικός αναβάτης και θέλω να βελτιώνομαι συνεχώς, δεν έχω κοιτάξει ποτέ το αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια του αγώνα.”

Ετικέτες