V-Strom 800DE Rally Edition - Από την SR75 Suzuki World Team

Αγωνιστική έκδοση στη Βρετανία, έτοιμη να συμμετάσχει σε αγώνες ράλι
Suzuki V-Strom 800DE Rally
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

1/7/2024

Η SR75 World Team Suzuki, γνωστή από τις επιτυχίες της στους αγώνες Supercross και Arenacross, προετοίμασε μια ράλι έκδοση του V-Strom 800DE, με την οποία θα ξεκινήσει να συμμετέχει σε αγώνες μέσα στο 2024.

Για να συμμετάσχει σε αγώνες ράλι, η μοτοσυκλέτα της Suzuki δέχθηκε μικρές μόνο αλλαγές, με στόχο εκτός από τη διάκριση, την απόδειξη του αξιόμαχου χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα και σε απαιτητικούς αγώνες ράλι, χωρίς εκτενείς και ακριβές μετατροπές.

Έτσι, η V-Strom 800DE Rally Edition διαθέτει μια “βαρβάτη” αλουμινένια προστατευτική ποδιά κινητήρα AS3, καβαλέτα τιμονιού AS3 για όρθια θέση οδήγησης και τιμόνι από RM-Z450.

800DE Rally

Όσον αφορά στον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 776 κ.εκ., για να “εκπνέει” καλύτερα φόρεσε μια ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου της FMF. Ο πίσω τροχός έχει μεγαλώσει σε διάσταση, από τις 17 στις 18 ίντσες, ενώ νέο είναι το σετ τροχών, από την ENVY, νέα και τα τρακτερωτά ελαστικά Dunlop D209RR με mousse.

800DE Rally

Το πακέτο ολοκληρώνεται με νέα βαφή και γραφικά SR75 Suzuki από την GP Grafix, ενώ εντύπωση προκαλεί η σέλα που παραμένει δύο ατόμων και σίγουρα θα αλλάξει σε επόμενο στάδιο.

800DE Rally

Ο ιδιοκτήτης της SR75 Suzuki team, Geoff Walker, δήλωσε μεταξύ άλλων, “Μπορεί να έχουμε γίνει γνωστοί για τις διακρίσεις μας σε αγώνες με RM-Z τόσο στη Βρετανία όσο και σε παγκόσμια κλίμακα, όμως δεν έχουμε πρόβλημα να εμπλακούμε και στα ράλι. Πριν από μερικά χρόνια είχαμε δημιουργήσει την έκδοση SR75 V-Strom 650XT, και τώρα κάνουμε ανάλογες μετατροπές και στο 800DE. Αυτό είναι το πρώτο στάδιο της έκδοσης, και θα κάνουμε μερικές ακόμα αλλαγές πριν ξεκινήσουμε τους αγώνες, αλλά πιστεύουμε πως πήραμε ένα ήδη δουλεμένο μοντέλο που αποτελεί εξαιρετική βάση για εκτός δρόμου περιπέτεια, και θα δημιουργήσουμε με αυτό μια μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να διακριθεί σε απαιτητικά ράλι.”

800DE Rally

Η αγωνιστική ομάδα που έχει βάση τη Βρετανία είναι γνωστή για τις επιτυχίες της σε Supercross και Arenacross αγώνες, τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, έχοντας συμμετοχές σε Πρωταθλήματα σε Γαλλία και Δανία, και εμφανίσεις σε AMA Supercross και FIM World Supercross.

Μέχρι να δούμε τα αποτελέσματα της SR75 Suzuki team με το V-Strom 800DE Rally Edition, θυμίζουμε πως κάτι αντίστοιχο έκανε και η ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki με το 800DE, με μια πολύ πιο όμορφη κατά τη γνώμη μας έκδοση, με την οποία ο Πάνος Κακολύρης κατάφερε να τερματίσει στο πολύ απαιτητικό Hellas Rally 2024.

Ετικέτες

BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες