Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge - Βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ένα πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3 του στέρησε τη νίκη
motomag Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/12/2023

Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο MotoGP, Valentino Rossi, ο οποίος συμμετείχε με την ομάδα της BMW M Team WRT μαζί με τους Dries Vanthoor και Nick Yelloly στον αγώνα αντοχής “Gulf 12 Hours” που πραγματοποιήθηκε στη Yas Marina Circuit λίγο έλειψε να κατακτήσει τη νίκη ωστόσο ένα μηχανικό πρόβλημα στην BMW MT GT3, του στέρησε το πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ξεκινώντας από την τέταρτη θέση του grid, o Dries Vanthoor κατάφερε να πλασαριστεί στην τρίτη θέση, με τον Valentino Rossi να παίρνει τη θέση του πίσω από το τιμόνι της BMW M4 GT3 φτάνοντας στις εφτάμιση ώρες του αγώνα. Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής ο οποίος είχε πάρει την πρωτοπορία (!) του αγώνα θα έβλεπε λίγο αργότερα τις ελπίδες για την κατάκτηση της νίκης στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς να σβήνουν άδοηξα... Κατά τη διάρκεια του pitstop αλλαγής οδηγού, ο Nick Yelloly ο οποίος θα έκανε το τελευταίο stint του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο καταφέρνοντας ωστόσο να βγει στην πίστα στη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός οδηγός πίεσε όσο μπορούσε στα τελευταία στάδια του αγώνα ωστόσο τερμάτισε 12 δευτερόλεπτα πίσω από τους Luca Stolz, Mikael Grenier και Maro Engel της GroupM Racing Mercedes-AMG GT3 οι οποίοι πανηγύρισαν μια ανέλπιστη όπως φάνηκε νίκη.

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ο Valentino Rossi ο οποίος ετοιμάζεται την επόμενη χρονιά να αγωνιστεί με την BMW M Team WRT στην κατηγορία LMGT3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), μετά το βάθρο στον αγώνα “Gulf 12 Hours” δήλωσε: "Στο τέλος, ήταν ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο για εμάς. Ο στόχος ήταν να ανέβουμε στο βάθρο και ήμασταν πολύ δυνατοί, πολύ γρήγοροι. Είχαμε έναν σχεδόν τέλειο αγώνα. Θα μπορούσαμε επίσης να είχαμε κερδίσει. Έτσι στο τέλος είμαστε λίγο στεναχωρημένοι γιατί νιώσαμε τη γεύση της νίκης, αλλά είχαμε ένα πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού και χάσαμε κρίσιμα δευτερόλεπτα στο pitstop. Αυτό είναι πολύ κρίμα γιατί τελικά χάσαμε 12 δευτερόλεπτα, ενώ αν δεν είχαμε το τεχνικό αυτό πρόβλημα θα είχαμε μια φανταστική μάχη μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αλλά όπως και να 'χει, είναι σπουδαίο, το αυτοκίνητο ήταν πολύ δυνατό, η ομαδική δουλειά ήταν όπως πάντα πολύ καλή και μου άρεσε πολύ να αγωνίζομαι με τον Dries και τον Nick. Είναι σπουδαίο να ολοκληρώνουμε τη σεζόν με ένα βάθρο. Είναι το έκτο βάθρο της σεζόν. Έτσι είμαι πολύ χαρούμενος για τη φετινή σεζόν και για τη βελτίωση που είχα αγωνιστικά".

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ετικέτες

BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες